Sipilän ja kokoomuksen tuhovoima.

Vääryydelle_stop

Suomeen ei olisi koskaan pitänyt perustaa hallitusta, jossa peuhaavat Sipilä ja kokoomus yhteisvoimin.
Jälki on nyt nähtävissä.
Koko Suomen hyvinvoiva yhteiskunta on joutunut armottomien huijareiden raiskaamaksi.
Tästä ei enää turmiollisempaa hallitusta pysty syntymään koskaan.
Toivottavasti saadaan nopeasti uusi hallitus ja Suomi laiva taas entiselle hyvälle kurssilleen.

9

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se laiva tais upota nii pahasti että kukaan ei selvinnyt... Eli we're f*ked...

• älä_ruikuta

Taisit itse olla antamassa äänesi näille SSS-puolueille. "Sitä saa mitä tilaa" on vaalikarjan mantra.

• tunarit

Kokoomus ja kepulaiset ikuiseen oppositioon?

• luikyjhtfrg

Erittäin kannatettava ehdotus. Nuo kaksi puoluetta on suomen tuho.

• näin_se_menee

Eivät kokoomus, kepu ja perussuomalaiset ole koko Suomen tuho.
        SOS-kolmikko viimeistelee keskituloisten ja ennen kaikkea köyhien tuhoa ja
        Sipilän hymy sen kun vain leviää köyhien nöyryyttä kiitellessä.
        Ahneet rikkaat sen porskuttavat kun köyhät valittavat ja rimpuilevat nälissään.

• Totuus_paljastuu_vielä

Aleksilta ja Sipilältä pääsi jo itku.
        Syy siihen on se, että suunnitelmat eivät onnistuneet.
        Tulee vielä aika, jolloin veri punnitaan.
        Brexit viimeistään paljastaa totuuden koko EU:n ja Suomenkin eliitin mädännäisyydestä.

• Sillä_lailla

SSS-sakki yrittää urheasti nostaa Suomi-laivan kölin veden pinnalle. Tappi pohjasta on Spiilän mukaan jo avattu.

• TunnusteutTosiasiat

Suomen todelliset mädättäjät ovat Suomen 2 edellistä hallitusta ! Suomen "perustuslaki" 118 § ...Kansalaisten kokemat ihmisoikeusloukkaukset ... syyteoikeutta ei kuitenkaan ole mikäli syyte perustuslain mukaan on käsiteltävä Valtakunanoikeudessa.

Miljardien varkaus ; laki 444/2012 siirsi pienyritysten omaisuutta 1,3 - 3 MILJARDIA euroa pankki-vakuutuslaitoksille ja aiheutti Suomeen suurtyöttömyyden.

Iltalehti varoitti silloisen hallituksen toimista 7.4. 2012 "Eduskunnassa muhii miljardikaappaus". Yli lain salliman perityt tasoitusvastuurahat aiotaan kaapata.

Suomen "lama" on siis edellisten hallitusten TEKEMÄ asia, jota peitellään massiivisella maahanmuutolla ?

Asiaa ( miljardivarkaus ja mahdollinen valtiopetos ( PL 118 § ) ei saa edes "esitutkintaan" .... EOA 20. 12. 2007 asti salattu päätös 876/2/05 ..."poliisilla ei ole oikeutta suorittaa esitutkintaa kansalaisen sille ilmoittamassa presidentin- ja ministerinvastuuasiassa."

Suomi nousee välittömästi, kun PL 118 § ja "laki 444/2012" puretaan; mutta muutama pankki KAATUU ja "päättäjiä" on valtakunnanoikeudessa syytettyjen penkillä.

• vituksmenee

Miksi äänestettiin kolmeässää tyrimää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe