Miksi pojat pitää vaan tummahiuksisista tytöistä?

MitäVikaa

Luin juuri vanhaa keskustelua "Mikä tekee tytöstä kauniin?" Ja suurin osa sanoi että tummanruskeet hiukset. Aloin miettiä että mitä vikaa blondeissa on kun yleensäkin pojat ihastuu aina ruskeahiuksisiin... Itselläni on luonnostaan hyvin vaaleat hiukset ja tämä nyt taitaa olla osasyy siihen että kaikki pojat inhoo mua... Vai? Anteeksi näin typerä keskustelu mutta oli pakko kysyä: Miksi aina ruskeat hiukset, mitä vikaa on blondeissa?

34

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhannusjulli

Aivan päivastoin, juuri vaaleaveriköt ovat hotimpia..

• Hitler piti blondeista. Koita onneasi hänen kanssaan!

• wergergt

Luontaiset vaalikot on parhaita, kuten tuo Johanna. Jos on syntyisesti tumma tukka niin sillon kannattaa antaa olla sen tumma. ALkuperäinen aina paras. Kyllä värjätyn tukan yleensä huomaa, ja se särkee silmää ikävästi.

• wergergt kirjoitti:

Luontaiset vaalikot on parhaita, kuten tuo Johanna. Jos on syntyisesti tumma tukka niin sillon kannattaa antaa olla sen tumma. ALkuperäinen aina paras. Kyllä värjätyn tukan yleensä huomaa, ja se särkee silmää ikävästi.

Ehdottomasti kaunein hiusväri on neonvihreä pinkeillä pilkuilla ja sähkönsinisillä raidoilla

• ertgert

• wertwerfwe
    • 244544

Mulle kelpaa molemmat.

• wertewt

Vasemmanpuoleisella tummahiuxisella "tytöllä" on aika huikea ääni. Ihan ku ois semmoenn muutettu, jota käytetään ku joku rikollinen puhuutelkkarissa tummanna hahmona kirkkaan ikkunan eessä selin kameraan

• 4t54t

• erfgewsg

• erfwerg

tai tää ehkä ilmentää paremmin sitä mitä tarkoitas, jotenki hyvin ranskalaismaisen näköienn tuo vloggarin äitikin, jopa tummempi kuin tää francoise

• ujkgyukkghk
        erfwerg kirjoitti:

tai tää ehkä ilmentää paremmin sitä mitä tarkoitas, jotenki hyvin ranskalaismaisen näköienn tuo vloggarin äitikin, jopa tummempi kuin tää francoise

http://medias.unifrance.org/medias/103/229/58727/format_page/media.jpg jo joko nyt onnistuu

• rtr34564567
    • KsbsjSbsbsb

Mul on sama ongelma...
      Oon 13v poika...
      Voi meitä blondeja

• heterohuora

varmaan koska kaikki blondit on vitun tyhmiä

• hikkejen.hikke

No jaa. Oon blondi ja keskiarvo oli 9.4 ja oon meidän luokan hikke!

• 244464
        hikkejen.hikke kirjoitti:

No jaa. Oon blondi ja keskiarvo oli 9.4 ja oon meidän luokan hikke!

Ei lukuaineiden keskiarvo vaikuta tyhmyyteen mitenkään.

• egrtg
    • Mun mielestä ole blondeissa ole mitään vikaa.

• jaakkolenmävaan

Koska monesti tummissa on sitä jotain seksikästä

• Öö mä en usko et vaan tumma hiuksisiin pojat ihastuis se voi tuntuu siltä mut jos itse voisin valita niin olisin blondi siis oikeesti vaaleet hiukset on tosi kauniit.

• sgsgtr

Parempi silti aina alkuperäinen väri, oli se mikä vaan. Värjätty ylensä pistää silmään, sittenkin vaikka luontainen väri olisi saatu kokonaan piiloon.

• sgsgtr kirjoitti:

Parempi silti aina alkuperäinen väri, oli se mikä vaan. Värjätty ylensä pistää silmään, sittenkin vaikka luontainen väri olisi saatu kokonaan piiloon.

Niinpä

• 12v.vapaapoika

Vaalean ruskeat ovat kauniimpaa

• Vaaleansininenonpriimaa

Blondit on mun mielestä söpönpiä (varsinkin luonnostaan blondit) joten älä pelkää

• fgrery
      • dfgbdfg

Ok, joku ruma läski kakkahuttutäti esti teitä näkemästä Outi Alasen nuoren kauniin häräntapponaaman ja torppasi vertailuyrityksen

• ascender

itse pidän myös blondeja paljon hotimpina

• drthdth
      • wergw

no, ei sitte :( Ehkä Maisa Torppasi sen tällä kertaa....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      280
      3239
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2347
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2087
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      1999
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1284
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1058
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1016
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1006
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      947
    Aihe