Onko palstalaisilla kokemusta otsikon mukaisesta skootterista, sen hyvistä ja huonoista puolista. Ilmeisesti tehot kokoluokkansa parhaimmistoa, mutta ajoasentoa on lehdissä hieman kritisoitu.
Kymco Downtown 300i ABS
3
2620
Vastaukset
- gege
Vastaus tulee vähän myöhään Ilmeisesti olet jo DT:n hankkinutkin.
Itsellä on nyt ollut 2 vuotta ko laite ABS:llä ja helkkarin tyytyväinen olen. Kilometrejä on nyt minulla tullut kahden ajokauden aikana reilu 11 tuhatta. Nyt kilometrejä n. 24 t.Mtn ylimääräistä ei ole taarvinut tehdä. Öljyt suod. vaihtanut ehkä 4 kertaa, yksi uusi takarengas, yksi ilmansuodatin. Plus muut huoltotoimenpiteet. Itse teen kaikki. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kävin sillä parin viikon reissussa Puolassa Viron,latvian ja Liettuan kautta. Mahtava reissu.
Minulla vm 2013. Itse olen 180cm, 93 kg ja ajoasento on ihan ok. Isompi givin tuulilasi on sekå kapan takalaukku.
Suosittelen.TGB X-motion vm.2012, joka on fyysisiltä mitoiltaan samassa kokoluokassa kuin tuo Downtown , mutta varustettuna valitettavasti vain 125cc. moottorilla (samasta mallista on myös 250/300cc moottorilla varustetut versiot), kun tuollainen sattui tulemaan eteen, erään kuolinpesän myy sitä pois erittäin edullisesti sille joka sen hakee pois omakotitalon tallista, kun omakotitalo oli myyty ja pitä saada tyhjäksi.
Tuo X-Motion on ollut (etenkin hintaansa nähden) ihan kätevä kaupunki-ajokki, ja etenkin viime kesän lämpiminä päivänä (mitä riitti) valitsin sen monasti mielummin auton tilalle kodin ja työpaikan välisiin ajoihin. Ja muutama hieman pidempikin reissu (reilu 200km/kpl) sillä tuli ajettua. Tuo 125cc. moottori vain on maantielle juuri sen verran alitehoinen, että aina ei ihan liikenteen mukana tahdo pysyä. Varmasti tuo 300cc malli antaisi tuossakin sen atrvittavan lisätehon mitä mukava maantieajo vaatisi. Pyörän muut ominaisuudet (jarrut, jousitus yms.) kun hyvin mahdollistaisivat nopeammankin matkanteon kuin mitä tuo 125cc. moottori tarjoaa.
isompaa Skootteria olen nyt harkitsemassa, mutta tuntuu että niissä valikoimat ovat todella suppeita ja hinnat erittäin kovia (siis käytetyistä nyt puhe).
Mielenkiintoa olisi joko muutaman vuoden vanhaan Yamaha X-Max 300/400 malleihin taikka sitten vielä astetta isompaan/tehokkaampaan peliin eli BMW C600/650 sport:iinJäi vahingossa näköjään kirjoitukseni aivan alkuosa pois.
Eli ei tullut Downtown:a ostettua, vaan tuisen Taiwanilaisvalmistajan ajopeli, eli TGB X-motion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai938862Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484781Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414461Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462706Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001536- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641192Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391170Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110