Joulujuhlista jaloin...

inssi

-Ole hyvä. Tässä vähän lämmikettä
Toimistomme hengetär Mari jakoi jokaiselle glöki lasin, sillä tänään oli perinteisen pikkujoulun aika. Tavaksi oli tullut aloittaa se jo työaikana glökiä maistellen.
Kokoonnuimme keittiö syvennykseen skoolaamaan.
Meitä oli koolla pieni porukka viisi naista ja kolme miestä.
Mari oli nelikymppinen, pitkään erossa asunut ihan mukiinmenevän näkönen kypsä nainen. Marketta oli juuri palannut äitiyslomalta ja niitä vauva juttujahan riitti.
Raili oli hiukan yli viisikymppinen onnellisesti naimisissa samoin kuin Kirstikin.
Pia oli tullut vasta hiljan meille töihin. Hän oli alta kaksikymppinen ja vaikutti hiukan ujolta.
Puheensorina alkoi voimistua kun pitkän syksyn aiheuttama kiireen aiheuttama stressi alkoi laueta hiljalleen.
-Sinä se jaksat aina puurtaa täällä keittiössä. Sanoin Marille ja laitoin käden hänen harteilleen.
-Tuu tonne muiden seuraan vähän rentoutumaan.
Niin kului pikkujoulun ensi vaihe ja kaikki lähtivät kotiin valmistautumaan iltaa varten.
Ovi kolahti takanani kiinni astuessani hiljaiseen poikamies boksiini, olin asunut erossa vaimostani melkein vuoden.
Laitoin sopivan riehakasta musiikkia tulemaan ja tein itselleni viski paukun ja valmistauduin suihkuun.
Lämmin vesi rentoutti sopivasti yhdessä viskin kanssa. Töissä oli ollut tosi kiireinen syksy mutta tänään tuntui, että voisi irrotella kunnolla.
Taxi pysähtyi ravintolan eteen jossa meidän oli määrä illastaa. Olin pukeutunut parhaimpiini ja olin mielestäni komea näky.
Mutta olivat kyllä muutkin. Ei meinannut tunnistaakkaan kaikkia.
Istuimme pöytään ja tilasimme glögit alkujuomaksi-
-Missähän se Pia viipyy. Mari huolehti tuttuun tyyliinsä.
-Mahtaako tulla lainkaan, kun on niin ujon sorttinen.Erkki arveli, joka oli meidän kaikkie pomo.
-Hei, katsokaas tonne.Sieltähän tulee illan kuningatar! Timo, meidän pääsuunnittelija hihkaisi.
Ja toden totta, sieltähän meidän Pia saapui ja minkä näkösenä. Minihameessa ja korkeakorkoisissa saappaissa, vau! Muodonmuutos oli häkellyttävä.
Toiset naiset vilkuilivat toisiaan paheksuvasti.
-Olen pitänyt sulle paikkaa! Hihkaisi Mari.
Tunnelma nousi sitä mukaa kun ruokailu eteni, snapseilla ei ollut varmaan vähiten osuutta asiaan.
-Kuinkas ne poikamies päivät sujuu? Mari kysyi tanssiessamme.
-Varmaan kaikenlaisia paineita. Hän jatkoi iskien silmää.
- Varmaan ihan samoin kuin sulla. Kuittasin.
Olin huomannut, että Marin avonainen kaula-aukko oli alkanut kiinnostaa minua entistä enemmän.Vrmaan hänkin oli pannut merkille saman sillä hän työnsi rintojaan vähän eteenpäin iskien silmää.
Painoin hänet tiukemmin itseäni vasten hitaan kappaleen alkaessa soida. Laskin toisen käden hänen alaselälleen ja annoin siitä laskeutua aina kaarevalle takamukselle, joka oli yllättävän kimmoisa. Puristin sitä varovasti ja samalla aistin kuinka hän painautui reittäni vasten ja huokaisi vaimeasti.
Mari ja Pia palasivat naistenhuoneesta kikattaen Marin käsi Pian vyötäröllä.
-Me olemme lähdössä. Jos haluat samaan taxsiin niin pääset halvemmalla. Mari ehdotti.
sehän sopi oikein hyvin sillä asuin samalla suunnalla.
Ahtauduimme takapenkille ja minä jouduin keskelle. Melkein samantien Marin käsi alkoi vaeltaa reidelläni ja lähestyi jo kriittisiä paikkoja. Yht'äkkiä hän sujautti kätensä taskuuni ja tavoitti sieltä jäykistyvän kullini.
-Tämä on tainnut olla hetken työttömänä. Mari kuiski korvaani samalla puristellen elintäni.
Suutelin häntä kiihkeästi samalla hamuten hänen rintojaan jotka tuntuivat aivan taivaallisilta.
Yllätyin totaalisesti kun toiselta puolelta alkoi käsi myös hyväillä rintaani ja huulet kosketti korvaani. Olin melkein unohtanut Pian olemassaolon.
-Se olis sitten 20,80. Taksikuskin ilmoitus herätti meidät todellisuuteen.
-Tehän voitte tulla mulle vielä yömyssylle . Ehdotti Mari.
Minulla ei ollut mitään sitä vastaan, eikä Piallakaan tuntunut olevan.
Kuski iski mulle silmää noustessani autosta.
Mari meni laittamaan keittiöön jotain purtavaa ja Pia tutki levyhyllyä.
-Onko siellä mitään tunnelmaan sopivaa.Tiedustelin kietoen samallakäteni hänen ympärilleen. Tavoitin hänen kiiteät nuoren tytön rintansa. Puristelin niitä haltioissani. Pia painautui selkä minua vasten jolloin hänen rinnat olivat hyvin esillä. Käteni vaelsi alas vatsalle ja siitä häpykummulle. Pia oli alkanut voihkimaan ja pyöritti peppuaan reittäni vasten.
Nostin hametta ja aloin hivuttaa kättäni pikkareiden alle....
-Hei mitäs täällä puuhataan? Et ole varmaan noin kiinteää pakettia ennen nähnytkään? Mari kiusoitteli tullen samalla Pian eteen ja tarttui hänen rintoihin ja alkoi hyväilemään niitä samalla suudellen häntä suulle. Pia alkoi olla hekuman huipulla kun saavutin hänen puoliposliinisen pimppinsä. Se oli aivan märkä ja nesteitä valui jo reittä pitkin. Hyväilin klittaa ja raotin häpyä saaadakseni sormet pilluun. Se oli tosi tiukka mutta sain ujutettu etusormeni sisään. Otin sormeni pois ja laskeuduin alas hänen taakse. Nostin lyhyttä hametta ja sieltä pajastui huikaiseva näky. Stringit jättivät esille todella hyvin muodostuneen pepun. Vedin housut pois ja hyväilin peppua pyörittävin liikkein ja samalla sormeni hyväili hänen suklaarusinaansa.
Siirryimme Marin makuuhuoneesee. Mari oli riisunut hameensa ja puseronsa ja yllätyin hänen kiinteää kroppaansa.
Tytöt pakottivat minut sängylle ja alkoivat riisumsaan.
- Oletkos Pia ennen nähnyt tällaista? Mari kysyi samalla hyväillen kaluani. Sa samalla Pia alkoi nuolla terkaani ja Mari hieroi pussejani jotka olivat tosi täynnä. Huulet vaelsivat pitkin kullini vartta ja tunsi, että lasti on lähdössä.
Pia aisti sen ja alkoi kädellään runkkaamaan vimmatusti.
-Minä haluan sen suuhuni. Mari ilmoitti ja upotti samalla kullini suuhunsa. Kouristelin valtavan orgasmin kourissa ja näin miten spermaa valui ulos Marin huulilta.
Pia alkoi kiihkon huumassa suutelemaan Marin spermaista suuta. He hyväilivät toistensa rintoja.
Mari käänsi Pian selälleen sängyn reunalle ja meni itse lattialle kontalleen ja nosti Pian jalat ylös samalla nuollen hänen pimppiään joka oli turvonnut kiihkosta.
Mulla alkoi taas ase osoittaa heräämisen merkkejä joten asetuin Marin taakse ja tunkeudui hänen pilluunsa. Se oli yllättävän tiukka ja koska kullini oli vielä puolikova se ei heti meinannut onnistua. Mari notkisti selkäänsä jolloin hänen pillu oli hyvin esillä ja huomasin että se oli kokonaan posliini. Se kiihotti mua entistä enemmän ja liuuin hänen sisälleen. Mari vääntelehti kiiman kourissa ja nuoli samalla Pian pillua ja tunki samalla sormensa hänen peppuun jolloin Pia ulvoi nautinnosta. Se oli mulle liikaa ja painoin kullin kahvaa myöten pilluun ja lennätin spermalastin sisälle.
Heittäydyin sängylle selälleni ja tytöt kömpivät vierelleni molemmin puolin.
- Se oli ihanaa. Sopersi Pia.
- Hmm. Sai Mari vastatusi.
Tunsi kuinka joku tönäisi minua hellästi.
-Sun vuoro mennä sihkuun. Mari sanoi. Nostellen samalla velttoa kuivunutta kulliani.
-Kato mikä täällä. Mari sanoi palatessani suihkusta. Hän nosti varovasti peittoa jonka alla Pia nukkui mahallaan jalka koukussa. Pian pimppi loisti paljaana ja turpeana ja kuivuneet neste juovat erottuivat reisillä.
-Tämänkin pitää saada osansa sinun ihanasta kullistasi.
Mari kosketti Pian vakoa varovasti, hän liikahti ja työnsi takamustaan enempi esin.
Minä hyväilin hänen pakaroitaan ja sivelin sormellani suklaarusinaansa. Näimme miten hän alkoi kostua. Siirsin sormeni häpyhuulille ja hieroin varovasti klittaa joka alkoi kovettua.
Mari suuteli hänen pakaroitaan samalla puristellen kulliani.
-Mitä te teette. Pia nosti päätään tokkuraisena.
-Mutta älkää ainakaan lopettako.
Hän nosti peppunsa aivan pystyy pitäen samalla päänsä tyynyllä.
Kumarruin suutelemaan hänen häpyään. Siinä tuoksui vielä eilliset eritteet mutta tuore kiimaneste tuoksui ja maistui kiihottavalta.
Asetuin hänen taakseen. Mari ohjasi kullini häpyhuulille ja aloin tunkeutua sisään. Pillu oli tiukka mutta kullini oli terä kunnossa joten survaisi terskan sisään ja liuutin koko komeuden kahvaa myöten. Pia uikutti nautinnosta.Mari hieroi pussejani ja samalla Piian peppua. Mari asettui eteeni ja suutelimme kiihkeästi samalla puristellen hänen rintojaan. Kesti hetken ennenkuin lähestyä huippua. Pia kiemurteli jatkuvien orgasmien kourissa.
Mari tuli voidepurkin kanssa ja siveli sitä Pian rusinalle.
-Mahtuisko se tuonne. Mari Kuiskasi.
Vedin aseen Pian pillusta ja siirsin sen pepun reiälle ja aloin varovasti työntymään sisään.
-Ei ei, ei se mahdu uikutti Pia mutta samalla työnsi peppuaan vastaan.
Sain kuin sainkin terskan luiskahtamaan sisälle ja sitten varsikin alkoi kadota pepun uumeniin.
Pia ulvoi samalla kun Mri työnteli sormiaan hänen pillussaann.
Työnsin vielä vähän syvemmälle ja salla tusin miten sperma syöksyi Pian sisälle.
Vedin aseeni ulos ja rojahdimme uupuneina sängylle.
-No niin rakastavaiset suihkuun ja aamupalalle. Ilmoitti Mari tuttuun huolehtivaan sävyynsä.
Söimme aamiaisen hiljaisuuden vallitessa.
Tilasin taksin ja olin lähdössä kun Mari tuli eteiseen ja suuteli vielä hellästi.
-Se oli ihanaa. Hän kuiskasi

1

11265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä juttu!

      Kovin oli jäbällä lasti herkässä. kahdenkin lennätyksen jälkeen. :) hyvä se silti oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe