Sanoin etten tule enää tänne mutta taidan tarvita tätä sivua jonkun aikaa vielä elämän tilanteeni takia.
Mies jumppasin äsken tunnin paino on mennyt nyt alle 74 ei olisi pitkä matka enää 70kg siitä sitten 65 kg. : )
Pitää porskuttaa.
Kukkiakukkia
12
178
Vastaukset
- Mitäliikkeitä
Millasta jumppaa teet?
- Kukkaseppel
Siinä on nopeita liikkeitä, lihasliikkeitä tykkään varsinkin vatsa lihas liikkeistä ja venyttelyt päälle.
- Mitäliikkeitä
Jotain aerobic-tyyppistä
- Kukkaseppel
Hyvä tunnin jumppa se on kaiken kaikkiaan hiki aina tulee kun kunnolla tekee liikkeet. Huomaa itsestä jo että kunto on mennyt paremmaksi. Paino kivasti lähtenyt laskemaan. : )
- kylläsenkäsissätuntisi
87kg aika puntti..
- onkotämä
nykyään joku laihdutuspalsta, eikö se ole tuolla toisaalla. Paljon olet pitkä?
- minkäpainoista
käsipainoa jaksat nostaa ja kuinka monta toistoa?
- Kukkaseppel
Enpä ole kokeillut käsipainojen nostelua pari kg varmaankin.
- hyvätsulle
Liikunnasta saa kivan olon.
Kuulostaa hienolta saavutukselta. :) Varmaan on tullut lisää puhtia treeneihin kun tulosta tulee? :)
Itselläni on tänään seiskalta jalkatreenit salilla kaverin kanssa.- Kukkaseppel
Joo nii on.
Onnistumiset ruokkivat onnistumista ja hyvä oloa. :)
Nyt salille tänään on hauis- ja ojentajatreenit kun eilen oli jalat ja olkapäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358