Narsistimies haluaa palata yhteen takaisin

ongelmatilanne16

Haluaisin kokemuksia samaa kokeneilta tai samassa tilanteessa olevilta. Miten toimia jos narsisti haluaa takaisin yhteen? tunteita on molemminpuolin mutta päätökset erittäin hankalia omalta osalta. Kun tietää mihin kamaluuteen se kaikki menisi taas uudestaan. En ole päässyt itsekään irti hänestä vaan haaveilen edelleen hänestä ja yhdessä olosta. Mitä teen?

30

3178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillälailla_

      "tunteita on molemminpuolin"

      Kyseessä ei ole narsisti.

    • tääontärkeätä

      Ei muuta ku annat sille pillua vaan!!

      • Anonyymi

        Juuri näin ja kannattaa tehdä monta yhteistä lasta. Ja ottaa lemmikkejä;)


      • Anonyymi

        Tääätmi on mies🌈mies!


    • Rotaatioruusu

      Narsistin rakkaussuhteet ovat peräkkäisiä ja päällekkäisiä. Hän haluaa palata yhteen kanssasi koska joku toinen on päättänyt lopettaa. Olet pelkkä "kierrätyskappale", jota hän heittelee mielensä mukaan. Et ole subjekti vaan objekti, hänen minänsä jatke (palvelija tms.).

      Jos päätät jatkaa, lue tämä:

      http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/abuse3.html

      • kerroinkaiken

        Onko miehes ihan oikeasti narsisti? Miten olet sen kokenut?

        Minä olin naimisissa, puoliso petti, erottiin, mentiin takas yhteen monta kertaa. Enkä itse tiennyt olevani naimisissa narsistin kanssa. Sen ajatuksen minulle paljasti ihminen jonka kanssa minua petti.
        Jotenkin tuntuu että tuosta paljastuksesta lähtien alkoi se oikea hän toimimaan. KOska oli tavannut ihmisen joka antoi hänen teoille täyden tukensa.
        Nyky järjellä ajatellen tein tosi tyhmästi uskoessani hänen rakkaudentunnustuksiaan. Mutta ne tunteet ja usko paremmasta sai aina antaan anteksi.
        Laitan linkin kertomukseeni tähän. Lue

        Tietenkin sinun pitää miettiä tarkoin, että mikä on oikein, mihin kannattaa suostua, haluatko että sinua satutetaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14180850/nain-pilattiin-elamani


      • hingut

        Olen vähän samantapaisessa tilanteessa. Tuo seksi asia vähän vaivaa. Narsistiystäväiseni haluaa kyllä sitä, mutta tapaamme harvoin. Minulla on mahdollisuus lisäseksiin erään avomielisen exän kanssa, jonka kanssa takana tosi pitkä suhde. Eipä vaan toiminut kun kokeilin. Oikeastaan aika kamala kokemus. Ongelma on siinä että haluan vain tuota tosinarsua. Eli kyllä yksin on kaikkein paras olla hinkumatta mitään!


      • Voi_kestää
        hingut kirjoitti:

        Olen vähän samantapaisessa tilanteessa. Tuo seksi asia vähän vaivaa. Narsistiystäväiseni haluaa kyllä sitä, mutta tapaamme harvoin. Minulla on mahdollisuus lisäseksiin erään avomielisen exän kanssa, jonka kanssa takana tosi pitkä suhde. Eipä vaan toiminut kun kokeilin. Oikeastaan aika kamala kokemus. Ongelma on siinä että haluan vain tuota tosinarsua. Eli kyllä yksin on kaikkein paras olla hinkumatta mitään!

        Voi kestää todella pitkään ennenkuin käyttämällä loppuun pääsee eroon. Minä käytin narsisti-psykopaattiani niin pitkään kuin ikinä häntä vähääkään vain halusin. Lopulta huomasin, että oli oltu niin paljon, etten enää halunnut häntä enkä hänestä yhtään mitään. Vuosia kuitenkin kesti. Siinä oli sitten opittava suhtautumaan, myös narsisti-psykopaatin... ja sehän ei ollut helppoa. Pystyin opettamaan hänelle parissa vuodessa yhden tempun, sen, ettei hän puhu eikä hiiskahda muista suhteistaan minulle mitään. Puhelimen joutui myös sulkemaan minun luonani. Niillä mentiin useampi vuosi. Minulla ei ole häntä ikävä hitustakaan, vaikka sen jälkeen, kun jätin hänet lopullisesti, muutaman kerran palasin mielessäni menneeseen... sellaista nostalgiaa. Ei sitä ihan kokonaan voinut välttää, vaikka kyse oli niin mitättömästä miehestä kuin narsisti-psykopaatti voi ikinä olla. Onneksi ymmärsin, että se oli vain sellaista nostalgiaa, joka kyllä katoaa lopullisesti, nyt ei ole tullut sellaisiakaan ajatuksia enää ollenkaan.


      • Anonyymi
        hingut kirjoitti:

        Olen vähän samantapaisessa tilanteessa. Tuo seksi asia vähän vaivaa. Narsistiystäväiseni haluaa kyllä sitä, mutta tapaamme harvoin. Minulla on mahdollisuus lisäseksiin erään avomielisen exän kanssa, jonka kanssa takana tosi pitkä suhde. Eipä vaan toiminut kun kokeilin. Oikeastaan aika kamala kokemus. Ongelma on siinä että haluan vain tuota tosinarsua. Eli kyllä yksin on kaikkein paras olla hinkumatta mitään!

        Ai ihanko totta, toi tuli slväks ätmelöinen!


      • Anonyymi

        Tämä. Tämän kun saisin tyttären tajuamaan. Hän palaa narsistin kanssa yhteen. Eikä kuuntele järkipuhetta.


    • toivo_mennyt

      Voi pyhä Sylvi näitä kirjoituksia...

      • älä-menetä.toivoa

        Älä ihmeessä menetä toivoa. Toivoa on niinkauan kuin on elämääkin.


      • toivotonToivo

        Kyllä monella naisella on kova hinku pilata elämänsä roikkumalla täysin mahdottomassa ihmisessä. Siinä ei toivot enää auta.


      • Ja_monella
        toivotonToivo kirjoitti:

        Kyllä monella naisella on kova hinku pilata elämänsä roikkumalla täysin mahdottomassa ihmisessä. Siinä ei toivot enää auta.

        Ja monella miehellä se hinku vasta onkin pilata roikkumalla täysin mahdottomassa ihmisessä.


      • hinguyskä
        Ja_monella kirjoitti:

        Ja monella miehellä se hinku vasta onkin pilata roikkumalla täysin mahdottomassa ihmisessä.

        Eikun hingut pois vaan. Ei hinguta puolin eikä toisin niin kaikilla on hyvin, eikös niin?


      • Hinkuminen_
        hinguyskä kirjoitti:

        Eikun hingut pois vaan. Ei hinguta puolin eikä toisin niin kaikilla on hyvin, eikös niin?

        Hinkuminen on ihan mukava juttu puolin ja toisin, silloin kun ollaan rehellisellä asialla..


      • Anonyymi

        Ätmeröisen lurituksia ja valheita, itseki on mies🙊😂🌈.


    • Nostin_ylös

      Nostin ylös ketjun Narsistista eroon, jossa kerron erostani narsistista suhteilemalla hänen kanssaan...

      • kuka_on_hullu

        En ole ehtinyt lukea kokonaan , mutta paljon tuttua. Minä pelkään tuota raivon valtaan joutumista , en ole ehkä kaikkein tasapainoisin ihminen itse. Narsistini saattaa minut siihen tilaan silloin tällöin aivan absurdin mahdottomalla käytöksellään tai kommenteilla. Siinä sitten tyynenä kyselee olenko minä normaali tms. Naurahtelee muutenkin jos huomaa, että olen hermona.


      • Niin_olisiko
        kuka_on_hullu kirjoitti:

        En ole ehtinyt lukea kokonaan , mutta paljon tuttua. Minä pelkään tuota raivon valtaan joutumista , en ole ehkä kaikkein tasapainoisin ihminen itse. Narsistini saattaa minut siihen tilaan silloin tällöin aivan absurdin mahdottomalla käytöksellään tai kommenteilla. Siinä sitten tyynenä kyselee olenko minä normaali tms. Naurahtelee muutenkin jos huomaa, että olen hermona.

        "Minä pelkään tuota raivon valtaan joutumista , en ole ehkä kaikkein tasapainoisin ihminen itse."
        Niin, olisiko se sitten tasa-painoista ottaa rahallisesti vastaan kaikki mitä tulee...?
        Jos kokee noin, niin sittenhän pystyy jo jättämään koko narsistin taakseen.


      • Pakko_korj
        Niin_olisiko kirjoitti:

        "Minä pelkään tuota raivon valtaan joutumista , en ole ehkä kaikkein tasapainoisin ihminen itse."
        Niin, olisiko se sitten tasa-painoista ottaa rahallisesti vastaan kaikki mitä tulee...?
        Jos kokee noin, niin sittenhän pystyy jo jättämään koko narsistin taakseen.

        Pakko korjata omaa tekstiä... olenpa kirjoittanut hassusti :]
        Niin, olisiko se sitten tasapainoista ottaa RAUHALLISESTI vastaan kaikki...


      • talvirenkaatko
        Pakko_korj kirjoitti:

        Pakko korjata omaa tekstiä... olenpa kirjoittanut hassusti :]
        Niin, olisiko se sitten tasapainoista ottaa RAUHALLISESTI vastaan kaikki...

        Pajastut vaan, kun korjailet..


      • kuka_on_hullu
        Pakko_korj kirjoitti:

        Pakko korjata omaa tekstiä... olenpa kirjoittanut hassusti :]
        Niin, olisiko se sitten tasapainoista ottaa RAUHALLISESTI vastaan kaikki...

        Ei olis ei, mutta mun reaktiot on joskus niin voimakkaita , että hävettää. Tarkoitus varmaan onkin tehdä minut naurettavaksi.


      • Pajastun_
        talvirenkaatko kirjoitti:

        Pajastut vaan, kun korjailet..

        Pajastun???


    • natkisti

      osta sille narsisseja. vastaat omaan kyssäriisi ja teet itsestäis natkun.. oletko ihan varma ettet omalla käytökselläsi järjestä "narsistisia " asioita.. joskus niinkin käy. seukkasin miehen kans joka sanoi että kaikki kolme edellistä oli aina mustasukkasia,hän ei halua sellasta muijaa itelleen.. hhhmm..selvisi syy aika äkisteen..muisteli ääneen missä oli käynyt hänen (ex) kanssa,muisteli mitä kukkia vei siihen ja tuohon aikaan.. ei kauaa jaksa kukaan. jotenka lopeta toisen luonteen analysointi ja elä jos elättää,jos ei ni lähe läiskii muualle

    • Musti500

      Oletko miettinyt oletko itse narsisti?

    • Anonyymi

      Älä mene takaisin! Se on imurointia mitä narsisti käyttää sinuun. Kaikki muuttuu vaan pahemmaksi. Narsisti ei muutu!

    • Anonyymi

      Sruraan

    • Anonyymi

      Vain koira palaa oksennuksilleen. Piste

    • Anonyymi

      Totta kai narsisti haluaa uhrinsa takaisin. Hyväksikäytettäväksi ja maksamaan narsistin elämisen. Ei mittää uutta. Elin 12vuotta tuollaisessa ennenkuin pääsin lopulta täysin vapaaksi. Että semmosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe