Kuka on kotkan kovin äijä??

kestapoo

kuka on kovin HÄH??!

44

2035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaanminäseolen

      ET AINAKAAN SINÄ !!!!

    • jajuhannustulossa

      Eihän Kotkassa semmosia olekkaan ! Ruusukin ajelee ympäri kaakkois-suomea ukkomiesten perässä !

    • Ninpä_

      Se olisi Kervinen, mutta asuu tätä nykyä Haminan Neuvottomassa. Kellisti kaupungin 5 lakimiestä.

    • Turgr

      Pavosen heska

    • Heeehehhhhe

      Kovin jätkä on idiootti!!!!!!!!

    • ruusujenruusu

      Onkos se kotkanruusu vielä voimissaan? Vieläkös sillä sokeri sulaa suussa?

    • pasi.toska

      Topi Hurttu

    • Siis kuka on tämä kotkan ruusu

    • HaminanRouva

      Kotkalainen punikki ei ole ikinä kova vaan paskahousu itkiä

    • ehkähovarilta

      JJ oli ennen mutta kuka on nykyään?

      • Luuserioli

        Ei se ollut kuin vanhempien rullaaja ja luuseri. Karkuun meni jos tiukka paikka tulisi. Heikompien hakkaaja minkä varmasti voittaa.


    • Ettäniin

      Eikö jarssu ole samanlainen?

    • Savonlinnan.MIELISAIRAS

      Minä olen Savonlinnan kovin homo.

      Ystävällisin terveisin

      Savonlinnan HULLU mies
      Pia Raskin väsymätön vainoaja
      paskat housussa

    • kekkuliitti

      Kuka on kovin?? HÄH, kuka, HÄHÄH?!!

    • hullusavonlinna

      Jarssu näyttää olaevan myös Savonlnnan hulllu mies , paskat housuissaan.

      • Savonlinnan.MIELISAIRAS

        PASKAAKO se sulle kuuluu, että olen Jarssu! Paskaako. Hih!

        Ystävällisin terveisin

        Savonlinnan HULLU mies
        Pia Raskin väsymätön vainoaja
        paskat housussa


    • varmaluulo

      Eiköhän hovarilta tule kovimmat tyypit.

    • hähähähähähähä

      kovimmat äijät on entisiä bodareita, voimanostajia yms.!! Ne osaa hähätellä kunnolla ja vetää koviten keittoa nykypäivänä. Ei nouse kun perseet penkistä ja surffausta harrastellaan entisillä meriiteillä

      • jeueu

        Ai niinku se yks kännäävä bodari joka facebookissa huutelee olevasa kotkan kovin!


    • Trollinarssu

      Ja Trolli narssu harrastaa surfausta tällä palstalla trollaten. Näkyy edellisistä viesteistäkin jo avaamatta seuraavaa aloitusta.

      • Trollinarssu

        Mahtavin ja yliveto on narssu. On huippu trollaamisessa mihin kukaan ei ole päässyt ja on ykkönen alallaan, valitettavasti.


    • Seolen

      Mitä.

    • Himmin

      Opa on kingi 😂

    • 090909090909mmm

      kuutsalon sosialisti akka on kotkan kovin äijä

    • kippisjakulaus

      Onko kovin hähhähhää? Niitä on niin monia, kato googlesta
      Kaikki menestyjiä nykyään niinkuin on ollut aina!

    • tutukki

      aika monella kovalla jätkällä on bemmi ja leveet läskit alla! Samalla gansta meininki, aseita ja huumeita, yhdellä ei ole kuin tuulen huuhtoma perse ja entiset meriitit

    • kekkuliko

      kuka se on??

    • tappeluratkaisee

      Kovin äijä on varmaan sellanen joka voittaa suurimman osan päälle tulijoista tappelussa, eli on osaava tappelija. JJ oli just hyvä tappelemaan ja just paljain käsin eikä mitä välineitä, "moraa ei heiluta ku känniset".

    • abbas

      Anttila on kovin

    • putputtelijapruut

      zimikö? pitkä vai pätkä?

    • iisakkinen

      Ihan sama mut kellä paksuin käsi??

    • Kovin

      Kovin äijä on se, kuka huolehtii perheestään, käy töissä ja elää yhteiskunnan sääntöjen mukaan.

    • summastasevissiioli

      Papu P.

    • kynäniskapaska

      Kynäniskoja ne perheenisukit on! Pitää olla iso, ottaa vauhtii ja näyttää vitun isolta.
      Kiva huudella kynäniskoille kun he käyvät töissä. mä elelen herroiksi ja diilailen kavereille.

    • nappipää

      Kova jätkä on sellanen joka ei pelkää ja osaa tapella. Osa kotkan kovista jätkistä on varmaan linnassa?

    • venkulainen

      Ei kovat jätkä joudu linnaan! ja kovimmat pysyy hiljaa, ei laula

      • tsirp.tsirp.tsirp

        Laulajat just ei linnaan joudu!!!!!! !!!!


      • tuheron

        laulajia linnat täynnä! Toinen puoli liskolla ja toinen muualla. Hiljaa pysyjät ei käytä, ei pidä itsestään ääntä. he avaa palkkapussit vuosien päästä ja jää eläkkeelle


    • etelänmiehetantaa

      Ota nyt kova jätkä se kurtturuusu käsittelyyn. Anna sille oikein kuin mies vain voi antaa. Raukalta kun korttikin laitettiin taas kuivuu. On sillä vaikeeta, voi voi

      • jonkunaarre

        Se nainenhan on muutenkin ihan romuna. en koskis siihen edes pitkällä kepillä.


    • Paluumuutajatsadista

      Tämäkin ketju todistaa sen; Suomen kaunein kaupunki ja tyhmimmät asukkaat.

    • jorkkuorkku

      Kovimmat jätkät ei tähänaikaa herää vaan jatkavat samoilla silmillä

    • impotuska

      Minä olen kovin, paitsi vehkeestä

    • keikkamuusikko

      Kotkassa ei kovia jätkiä olekaan, Junnukin jo lauloi että "Kotkan poikii ilman siipii"...
      Kairossa oli aikoinaan 70-luvulla kovia rautaisia jätkiä mutta aika muuttaa ukotkin puuksi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe