Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

TRE translutkaa luonnossa

Ensi keskiviikkona käymässä Tampereella,nyt jo sen verran lämpimää että olisi kiva tyttöillä ulkona ohuissa sex-asuissa ja saada kovaa aisaa syvälle peppuun ja suuhun...missä parhaat panomestat siis sielläpäin ??? Unisexiin sitten taas myöhemmin syksyllä...
24503
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Tuu mun mökille tyttöileen. Millaisia asuja asattelit pitää?

Äänestä
  • Oletko missä päin ja kiinnoistaisiko 33 mies. Rukkailun
    ja muun merkeissä?

Äänestä

jos oikein mukavasti aurinko paistelee niin bikini/minihameessa tarkenisi,korkkarit jalkaan ja tumma pitkä peruukki ?

Äänestä
  • Ihan sopiva asu;). Kiinnostaisko poiketa mökille? Vai haetko useampia panoja kerralla? Meikkaatko? Nuori vai kokeneempi?

Äänestä

Olisi kiihoittavaa olla esim kahden miehen pantavana molempiin päihin yhtä aikaa...en ole kuin käymässä tre noin 5 tuntia,eli eipä siinä ehdi mökillä käymään...missäpäin noita luontopaikkoja sielläpäin on. on jonkin verran kokemusta,vartalo 175/75 posliini ja aika upee rusketuskin jo iholla,oon 49 meikkailen joskus,

Äänestä

missä päin tampereen luontoa 55v siisti kaveri olisi tulossa mukaan kimppaan.

Äänestä

Minnepäin 55 olisi menossa ?

Äänestä

Eipä näköjään Tampereella ollutkaan kiinnostuneita eikä näköjään mitään luontopaikkojakaan missä toimintaa...sääli....

Äänestä

Olisi kyllä täälä ja olen kiinnostunu

Äänestä

Heinäkuun alussa seuraavan kerran Tampereella taas...

Äänestä

Ensi tiistaina 5/7 vapaalla ja tulossa siis Tampereelle...

Äänestä

Mihin aikaan huomenna?Missä sun vois nähdä?Kiinnostaa kyllä.

Äänestä

Unisexissä iltapäivällä noin yhden aikaan.

Äänestä

transslut koska sua voisi nähdä/tavata?

Äänestä

koska pääsee nussiin translut on kokemusta ja täytyy sanoa et on hyvä antaan persettä.

Äänestä
  • Tiedät tuon transslutin?Onko hyvä pantava,tiukka?

Äänestä

on hyvä nussittava osaa antaa persettä kunnolla .

Äänestä

Perjantaina 22/7 olen tulossa Tampereelle,näköjään pari kollia "tytön" tarpeessa vai ???

Äänestä

Joo täällä olis 18v poika tarpeessa

Äänestä

missä tranlutka on perjantaina olis mahtava päästä nussiin.

Äänestä

Unisexiin menossa iltapäivällä,sopiiko?

Äänestä

mennään porukalla nussiin translutkaa tykkää nussimisesta ja on hyvä antaa persettä

Äänestä

Tulkaa vaan nussimaan mua porukalla,oon paikalla 12 jälkeen,laitan asuksi remmikorkkarit,valkoiset verkkosukat,pikkuisisessa bikiniasussa,tumma peruukki kiharat puoleenväliin selkää...molemmat reiät vapaasti käytössä...

Äänestä

mennään porukalla spermaan translutka antaa hyvin persettä ja suuta....tulkaa mukaan....

Äänestä

Kommentoi aloitusta

transslut kirjoitti:

Ensi keskiviikkona käymässä Tampereella,nyt jo sen verran lämpimää että olisi kiva tyttöillä ulkona ohuissa sex-asuissa ja saada kovaa aisaa syvälle peppuun ja suuhun...missä parhaat panomestat siis sielläpäin ??? Unisexiin sitten taas myöhemmin syksyllä...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu