TRE translutkaa luonnossa

transslut

Ensi keskiviikkona käymässä Tampereella,nyt jo sen verran lämpimää että olisi kiva tyttöillä ulkona ohuissa sex-asuissa ja saada kovaa aisaa syvälle peppuun ja suuhun...missä parhaat panomestat siis sielläpäin ??? Unisexiin sitten taas myöhemmin syksyllä...

24

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverivm1964

      Tuu mun mökille tyttöileen. Millaisia asuja asattelit pitää?

      • Oletko missä päin ja kiinnoistaisiko 33 mies. Rukkailun
        ja muun merkeissä?


    • transslut

      jos oikein mukavasti aurinko paistelee niin bikini/minihameessa tarkenisi,korkkarit jalkaan ja tumma pitkä peruukki ?

      • kaverivm1964

        Ihan sopiva asu;). Kiinnostaisko poiketa mökille? Vai haetko useampia panoja kerralla? Meikkaatko? Nuori vai kokeneempi?


    • transslut

      Olisi kiihoittavaa olla esim kahden miehen pantavana molempiin päihin yhtä aikaa...en ole kuin käymässä tre noin 5 tuntia,eli eipä siinä ehdi mökillä käymään...missäpäin noita luontopaikkoja sielläpäin on. on jonkin verran kokemusta,vartalo 175/75 posliini ja aika upee rusketuskin jo iholla,oon 49 meikkailen joskus,

    • kimpat

      missä päin tampereen luontoa 55v siisti kaveri olisi tulossa mukaan kimppaan.

    • transslut

      Minnepäin 55 olisi menossa ?

    • transslut

      Eipä näköjään Tampereella ollutkaan kiinnostuneita eikä näköjään mitään luontopaikkojakaan missä toimintaa...sääli....

    • Olisi kyllä täälä ja olen kiinnostunu

    • transslut

      Heinäkuun alussa seuraavan kerran Tampereella taas...

    • transslut

      Ensi tiistaina 5/7 vapaalla ja tulossa siis Tampereelle...

    • cocks18cm

      Mihin aikaan huomenna?Missä sun vois nähdä?Kiinnostaa kyllä.

    • transslut

      Unisexissä iltapäivällä noin yhden aikaan.

    • kesäleskenä

      transslut koska sua voisi nähdä/tavata?

    • minäk

      koska pääsee nussiin translut on kokemusta ja täytyy sanoa et on hyvä antaan persettä.

      • kesäleskenä

        Tiedät tuon transslutin?Onko hyvä pantava,tiukka?


    • minäk

      on hyvä nussittava osaa antaa persettä kunnolla .

    • transslut

      Perjantaina 22/7 olen tulossa Tampereelle,näköjään pari kollia "tytön" tarpeessa vai ???

    • Panopoika18

      Joo täällä olis 18v poika tarpeessa

    • haluka

      missä tranlutka on perjantaina olis mahtava päästä nussiin.

    • transslut

      Unisexiin menossa iltapäivällä,sopiiko?

    • mekink

      mennään porukalla nussiin translutkaa tykkää nussimisesta ja on hyvä antaa persettä

    • transslut

      Tulkaa vaan nussimaan mua porukalla,oon paikalla 12 jälkeen,laitan asuksi remmikorkkarit,valkoiset verkkosukat,pikkuisisessa bikiniasussa,tumma peruukki kiharat puoleenväliin selkää...molemmat reiät vapaasti käytössä...

    • porukalla

      mennään porukalla spermaan translutka antaa hyvin persettä ja suuta....tulkaa mukaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe