Ensi keskiviikkona käymässä Tampereella,nyt jo sen verran lämpimää että olisi kiva tyttöillä ulkona ohuissa sex-asuissa ja saada kovaa aisaa syvälle peppuun ja suuhun...missä parhaat panomestat siis sielläpäin ??? Unisexiin sitten taas myöhemmin syksyllä...
TRE translutkaa luonnossa
24
501
Vastaukset
- kaverivm1964
Tuu mun mökille tyttöileen. Millaisia asuja asattelit pitää?
- transslut
jos oikein mukavasti aurinko paistelee niin bikini/minihameessa tarkenisi,korkkarit jalkaan ja tumma pitkä peruukki ?
- kaverivm1964
Ihan sopiva asu;). Kiinnostaisko poiketa mökille? Vai haetko useampia panoja kerralla? Meikkaatko? Nuori vai kokeneempi?
- transslut
Olisi kiihoittavaa olla esim kahden miehen pantavana molempiin päihin yhtä aikaa...en ole kuin käymässä tre noin 5 tuntia,eli eipä siinä ehdi mökillä käymään...missäpäin noita luontopaikkoja sielläpäin on. on jonkin verran kokemusta,vartalo 175/75 posliini ja aika upee rusketuskin jo iholla,oon 49 meikkailen joskus,
- kimpat
missä päin tampereen luontoa 55v siisti kaveri olisi tulossa mukaan kimppaan.
- transslut
Minnepäin 55 olisi menossa ?
- transslut
Eipä näköjään Tampereella ollutkaan kiinnostuneita eikä näköjään mitään luontopaikkojakaan missä toimintaa...sääli....
Olisi kyllä täälä ja olen kiinnostunu
- transslut
Heinäkuun alussa seuraavan kerran Tampereella taas...
- transslut
Ensi tiistaina 5/7 vapaalla ja tulossa siis Tampereelle...
- cocks18cm
Mihin aikaan huomenna?Missä sun vois nähdä?Kiinnostaa kyllä.
- transslut
Unisexissä iltapäivällä noin yhden aikaan.
- kesäleskenä
transslut koska sua voisi nähdä/tavata?
- minäk
koska pääsee nussiin translut on kokemusta ja täytyy sanoa et on hyvä antaan persettä.
- kesäleskenä
Tiedät tuon transslutin?Onko hyvä pantava,tiukka?
- minäk
on hyvä nussittava osaa antaa persettä kunnolla .
- transslut
Perjantaina 22/7 olen tulossa Tampereelle,näköjään pari kollia "tytön" tarpeessa vai ???
- Panopoika18
Joo täällä olis 18v poika tarpeessa
- haluka
missä tranlutka on perjantaina olis mahtava päästä nussiin.
- transslut
Unisexiin menossa iltapäivällä,sopiiko?
- mekink
mennään porukalla nussiin translutkaa tykkää nussimisesta ja on hyvä antaa persettä
- transslut
Tulkaa vaan nussimaan mua porukalla,oon paikalla 12 jälkeen,laitan asuksi remmikorkkarit,valkoiset verkkosukat,pikkuisisessa bikiniasussa,tumma peruukki kiharat puoleenväliin selkää...molemmat reiät vapaasti käytössä...
- porukalla
mennään porukalla spermaan translutka antaa hyvin persettä ja suuta....tulkaa mukaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1373832Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä662702Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492689Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852483Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332350Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051458SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past821312Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6371306Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1631153Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066