Ensi keskiviikkona käymässä Tampereella,nyt jo sen verran lämpimää että olisi kiva tyttöillä ulkona ohuissa sex-asuissa ja saada kovaa aisaa syvälle peppuun ja suuhun...missä parhaat panomestat siis sielläpäin ??? Unisexiin sitten taas myöhemmin syksyllä...
TRE translutkaa luonnossa
24
450
Vastaukset
- kaverivm1964
Tuu mun mökille tyttöileen. Millaisia asuja asattelit pitää?
- transslut
jos oikein mukavasti aurinko paistelee niin bikini/minihameessa tarkenisi,korkkarit jalkaan ja tumma pitkä peruukki ?
- kaverivm1964
Ihan sopiva asu;). Kiinnostaisko poiketa mökille? Vai haetko useampia panoja kerralla? Meikkaatko? Nuori vai kokeneempi?
- transslut
Olisi kiihoittavaa olla esim kahden miehen pantavana molempiin päihin yhtä aikaa...en ole kuin käymässä tre noin 5 tuntia,eli eipä siinä ehdi mökillä käymään...missäpäin noita luontopaikkoja sielläpäin on. on jonkin verran kokemusta,vartalo 175/75 posliini ja aika upee rusketuskin jo iholla,oon 49 meikkailen joskus,
- kimpat
missä päin tampereen luontoa 55v siisti kaveri olisi tulossa mukaan kimppaan.
- transslut
Minnepäin 55 olisi menossa ?
- transslut
Eipä näköjään Tampereella ollutkaan kiinnostuneita eikä näköjään mitään luontopaikkojakaan missä toimintaa...sääli....
Olisi kyllä täälä ja olen kiinnostunu
- transslut
Heinäkuun alussa seuraavan kerran Tampereella taas...
- transslut
Ensi tiistaina 5/7 vapaalla ja tulossa siis Tampereelle...
- cocks18cm
Mihin aikaan huomenna?Missä sun vois nähdä?Kiinnostaa kyllä.
- transslut
Unisexissä iltapäivällä noin yhden aikaan.
- kesäleskenä
transslut koska sua voisi nähdä/tavata?
- minäk
koska pääsee nussiin translut on kokemusta ja täytyy sanoa et on hyvä antaan persettä.
- kesäleskenä
Tiedät tuon transslutin?Onko hyvä pantava,tiukka?
- minäk
on hyvä nussittava osaa antaa persettä kunnolla .
- transslut
Perjantaina 22/7 olen tulossa Tampereelle,näköjään pari kollia "tytön" tarpeessa vai ???
- Panopoika18
Joo täällä olis 18v poika tarpeessa
- haluka
missä tranlutka on perjantaina olis mahtava päästä nussiin.
- transslut
Unisexiin menossa iltapäivällä,sopiiko?
- mekink
mennään porukalla nussiin translutkaa tykkää nussimisesta ja on hyvä antaa persettä
- transslut
Tulkaa vaan nussimaan mua porukalla,oon paikalla 12 jälkeen,laitan asuksi remmikorkkarit,valkoiset verkkosukat,pikkuisisessa bikiniasussa,tumma peruukki kiharat puoleenväliin selkää...molemmat reiät vapaasti käytössä...
- porukalla
mennään porukalla spermaan translutka antaa hyvin persettä ja suuta....tulkaa mukaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078903
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656560Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345451Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664923- 553541
- 503375
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916