Nobelin palkinto ja tummaihoinen

aito_kysymys

Kertokaa yksi tummaihoinen, joka on voittanut Nobelin palkinnon tieteestä?

Rauhan-pilipalipalkintoa ei lasketa. Ainoastaan tieteenpalkinnot...

13

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito_kysymus

Jos yhtäkään ei löydy, kertoo, että ko. rodun panos ihmiskunnan tulevaisuuteen on nolla = 0

• cdkjcsjbjh

No eikös ne keksineet mm tulen. Kauan ennen mitään nobeleita.

• No_eipä

No ei. Sen keksivät ihmisen esi-isät, ja he lähtivät kaikki Afrikasta pois. Ne jotka jäivät, niiden esi-isät eivät keksineet yhtään mitään.

• koneinsinori

Muta mina ola keksinu sunnutuskone! Mina ola afrikalanen koneinsinori ja mina ajella minun sunnutuskone minun savimaja joka ilta ja se teke raha kun valkonen mies maksa!

• tietoniekka

Obama ainakin, Mandeelakin taitaa olla.

• Mitä tieteen alaa Obama ja Mandela edustaa ja mistä palkittiin Nobel palkinnolla?

• demarienvihollno1

..Nobelin rauhanpalkinto on ehkä suurimpia palkintoja ihmiskunnan eteen.
      Monelle mustalle on ollut mahdotonta opiskella ja ei ole samoja mahdollisuuksia kuin muille tiedemiehille. Ja toisaalta ,hyvin harvat niitä ovat saaneet.
      En usko, että kanattaa olla raisti sen takia että valkoinen ihminen saa enemmäm Nobeleita. Tulevaisuudessa olemme varmuudella mustia ja keltaisia, valkoista ihmistä ei ole olemassakaan...

• nähkää-oleellinen

Aloittajan kysymys on huolimaton. Pitäisi kysyä, kuinka moni tummaihoinen on asetettu jonkin tiedeansioista myönnettävän Nobel-palkinnon saajaehdokkaaksi, yksin tai osana tutkijaryhmää. Tieteenkin nobelit ovat loppupelissä pienen porukan subjektiivisia valintoja, joihin voidaan vaikuttaa mm. lobbaamalla. AIV käy hyvästä esimerkistä. Joten ehdokkaaksi pääseminen kertoo edes hieman enemmän tieteen tasosta kuin itse palkinto. Siis kuinka moni tummaihoinen on asetettu ehdokkaaksi? Tietääkö aloittaja? Vihje: heitä on ollut, useampi kuin yksi.

• meTUMMAT

minä olen tummaihoinen ja tulen saamaan sitä palkintoa. Olen keksinyt laite joka muuta valkoinen ihminen tummaksi ja muutan sillä konella kaikki valkoisia palkintoa saaneita tummiksi ja mainitsen sulle ne nimet sitten. saatana rasisti

• No_money_4_you

Et sinä kenkälankkisutia keksinyt, huijari.

• Anonyymi

Philip Emeagwali sai tietojenkäsittelytieteen "Nobelin". Palkinnon joka vastaa sitä koska tietojenkäsittelytieteessä ei ole nobelpalkintoa.

• Ylimmitys Amerikan alkuperäiset kansat
      97 Miljoonaa tapettiin kahden maailmansodan aikana
      150 vuotta Ranska ja Englantia he varastivat maailman
      ja ydinaseiden käyttö 1945
      miljoonat tapetaan Vietnamista-Irakista -Afganistanista -Somalia-Kuuba -Syyriasta
      älä unohda myös
      Valkoinen iho
      kysymys on ,oletko ylpeä nobel palkinto
      vai oletko ylpeä verinen historia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2449
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2268
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1286
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      109
      1084
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      220
      932
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      909
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      827
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      779
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      51
      759
    Aihe