Kertokaa yksi tummaihoinen, joka on voittanut Nobelin palkinnon tieteestä?
Rauhan-pilipalipalkintoa ei lasketa. Ainoastaan tieteenpalkinnot...
Nobelin palkinto ja tummaihoinen
10
323
Vastaukset
- aito_kysymus
Jos yhtäkään ei löydy, kertoo, että ko. rodun panos ihmiskunnan tulevaisuuteen on nolla = 0
- cdkjcsjbjh
No eikös ne keksineet mm tulen. Kauan ennen mitään nobeleita.
- No_eipä
No ei. Sen keksivät ihmisen esi-isät, ja he lähtivät kaikki Afrikasta pois. Ne jotka jäivät, niiden esi-isät eivät keksineet yhtään mitään.
- koneinsinori
Muta mina ola keksinu sunnutuskone! Mina ola afrikalanen koneinsinori ja mina ajella minun sunnutuskone minun savimaja joka ilta ja se teke raha kun valkonen mies maksa!
- tietoniekka
Obama ainakin, Mandeelakin taitaa olla.
Mitä tieteen alaa Obama ja Mandela edustaa ja mistä palkittiin Nobel palkinnolla?
- demarienvihollno1
..Nobelin rauhanpalkinto on ehkä suurimpia palkintoja ihmiskunnan eteen.
Monelle mustalle on ollut mahdotonta opiskella ja ei ole samoja mahdollisuuksia kuin muille tiedemiehille. Ja toisaalta ,hyvin harvat niitä ovat saaneet.
En usko, että kanattaa olla raisti sen takia että valkoinen ihminen saa enemmäm Nobeleita. Tulevaisuudessa olemme varmuudella mustia ja keltaisia, valkoista ihmistä ei ole olemassakaan... - nähkää-oleellinen
Aloittajan kysymys on huolimaton. Pitäisi kysyä, kuinka moni tummaihoinen on asetettu jonkin tiedeansioista myönnettävän Nobel-palkinnon saajaehdokkaaksi, yksin tai osana tutkijaryhmää. Tieteenkin nobelit ovat loppupelissä pienen porukan subjektiivisia valintoja, joihin voidaan vaikuttaa mm. lobbaamalla. AIV käy hyvästä esimerkistä. Joten ehdokkaaksi pääseminen kertoo edes hieman enemmän tieteen tasosta kuin itse palkinto. Siis kuinka moni tummaihoinen on asetettu ehdokkaaksi? Tietääkö aloittaja? Vihje: heitä on ollut, useampi kuin yksi.
- meTUMMAT
minä olen tummaihoinen ja tulen saamaan sitä palkintoa. Olen keksinyt laite joka muuta valkoinen ihminen tummaksi ja muutan sillä konella kaikki valkoisia palkintoa saaneita tummiksi ja mainitsen sulle ne nimet sitten. saatana rasisti
- No_money_4_you
Et sinä kenkälankkisutia keksinyt, huijari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396