Olisin niin kovasti halunnut rakastaa sinua mies. Olla sinun täysillä ja kokonaan. Tämä on vanha juttu tämä. Mennyttä historiaa. Silti yöllä kun olen vähän kipeänä, nousen sinua miettimään yhä. Missä olet nyt, voitko hyvin, ajatteletko koskaan minua? Haluaisitko tavata? Haluaisin katsoa syvälle sinivihreisiin silmiisi nähdäkseni onko siellä pohjalla sitä mitä arvelin, rakkautta.
Hitsin mies
17
766
Vastaukset
- säikähdin
melkein, huh huh, ei ollut onneksi mulle kun mulla onkin sinivihreäruskeat silmät. kävin vielä tarkistamassa varmuuden vuoksi.
- minäesimjollekin
No sulle joku voisi kirjoittaa samanlaisen tekstin että älä nyt vielä huokaise helpotuksesta ;)
- kaunismuistokovain
On jos sinulla ruskeat silmät.
- valvotatminua
Jossain kuvissa saattaa näyttää ruskeilta (johtuen kameran filttereistä) mutta kyllä ne on enimmäkseen kirkkaan vihreät missä on ruskeaa seassa. Vihreäsilmäinen noita olen.
- Jmies_kysyy
valvotatminua kirjoitti:
Jossain kuvissa saattaa näyttää ruskeilta (johtuen kameran filttereistä) mutta kyllä ne on enimmäkseen kirkkaan vihreät missä on ruskeaa seassa. Vihreäsilmäinen noita olen.
Onko tää aloitus mulle?
- katsoedellinen
Jmies_kysyy kirjoitti:
Onko tää aloitus mulle?
Kuka nyt vihreäsilmäisen noidan haluaa?
- SinivihreätSilmät
Vai noita.. sinun vihreät silmät ovat kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
- juuuups
SinivihreätSilmät kirjoitti:
Vai noita.. sinun vihreät silmät ovat kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
Eikö kuitenkin vaimosi silmät mene edelle?
- valvotatminua
katsoedellinen kirjoitti:
Kuka nyt vihreäsilmäisen noidan haluaa?
Ei ollut J-miehelle.
- SinivihreätSilmät
En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.
- valvotatminua
SinivihreätSilmät kirjoitti:
En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.
Et niin.
- valvotatminua
SinivihreätSilmät kirjoitti:
En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.
Eikä sinun pidä ollakkaan mikään noista. Hänelle minulla olisi paljon asiaa. Hän luultavasti kyllästyisi pälpätykseeni. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=YkxndCBYhzs
- uneton_seattlessa
Samana yön hetkenä juuri hän voi ajatella sinua aivan samoin. Se mikä on mennyttä ei ehkä olekaan vielä mennyt kokonaan.
- mitenkä
Kuka sinua valvottaa?
Vihreäsilmäisiä miehiä on liian monta että sillä vihjeellä hänet löytäisit . Ota yhteyttä ja pyydä tapaaman sinut. Siitä jos hän suostuu olet yhden askeleen lähempänä toivettasi ja vastausta kysymykseesi.
- valvotatminua
Sinivihreät, hän itse luonnehtii silmiään sillä tavalla. Kauniit silmät ne on. Enpäs ole nähnyt kellään toisella sellaisia.
- EnoleFabian
Kukahan olet? Kysyy sinivihreät silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492