Hitsin mies

valvotatminua

Olisin niin kovasti halunnut rakastaa sinua mies. Olla sinun täysillä ja kokonaan. Tämä on vanha juttu tämä. Mennyttä historiaa. Silti yöllä kun olen vähän kipeänä, nousen sinua miettimään yhä. Missä olet nyt, voitko hyvin, ajatteletko koskaan minua? Haluaisitko tavata? Haluaisin katsoa syvälle sinivihreisiin silmiisi nähdäkseni onko siellä pohjalla sitä mitä arvelin, rakkautta.

17

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säikähdin

      melkein, huh huh, ei ollut onneksi mulle kun mulla onkin sinivihreäruskeat silmät. kävin vielä tarkistamassa varmuuden vuoksi.

      • minäesimjollekin

        No sulle joku voisi kirjoittaa samanlaisen tekstin että älä nyt vielä huokaise helpotuksesta ;)


    • kaunismuistokovain

      On jos sinulla ruskeat silmät.

      • valvotatminua

        Jossain kuvissa saattaa näyttää ruskeilta (johtuen kameran filttereistä) mutta kyllä ne on enimmäkseen kirkkaan vihreät missä on ruskeaa seassa. Vihreäsilmäinen noita olen.


      • Jmies_kysyy
        valvotatminua kirjoitti:

        Jossain kuvissa saattaa näyttää ruskeilta (johtuen kameran filttereistä) mutta kyllä ne on enimmäkseen kirkkaan vihreät missä on ruskeaa seassa. Vihreäsilmäinen noita olen.

        Onko tää aloitus mulle?


      • katsoedellinen
        Jmies_kysyy kirjoitti:

        Onko tää aloitus mulle?

        Kuka nyt vihreäsilmäisen noidan haluaa?


      • SinivihreätSilmät

        Vai noita.. sinun vihreät silmät ovat kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.


      • juuuups
        SinivihreätSilmät kirjoitti:

        Vai noita.. sinun vihreät silmät ovat kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.

        Eikö kuitenkin vaimosi silmät mene edelle?


      • valvotatminua
        katsoedellinen kirjoitti:

        Kuka nyt vihreäsilmäisen noidan haluaa?

        Ei ollut J-miehelle.


      • SinivihreätSilmät

        En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.


      • valvotatminua
        SinivihreätSilmät kirjoitti:

        En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.

        Et niin.


      • valvotatminua
        SinivihreätSilmät kirjoitti:

        En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.

        Eikä sinun pidä ollakkaan mikään noista. Hänelle minulla olisi paljon asiaa. Hän luultavasti kyllästyisi pälpätykseeni. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=YkxndCBYhzs


    • uneton_seattlessa

      Samana yön hetkenä juuri hän voi ajatella sinua aivan samoin. Se mikä on mennyttä ei ehkä olekaan vielä mennyt kokonaan.

    • mitenkä

      Kuka sinua valvottaa?

    • Vihreäsilmäisiä miehiä on liian monta että sillä vihjeellä hänet löytäisit . Ota yhteyttä ja pyydä tapaaman sinut. Siitä jos hän suostuu olet yhden askeleen lähempänä toivettasi ja vastausta kysymykseesi.

      • valvotatminua

        Sinivihreät, hän itse luonnehtii silmiään sillä tavalla. Kauniit silmät ne on. Enpäs ole nähnyt kellään toisella sellaisia.


    • EnoleFabian

      Kukahan olet? Kysyy sinivihreät silmät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe