Hitsin mies

valvotatminua

Olisin niin kovasti halunnut rakastaa sinua mies. Olla sinun täysillä ja kokonaan. Tämä on vanha juttu tämä. Mennyttä historiaa. Silti yöllä kun olen vähän kipeänä, nousen sinua miettimään yhä. Missä olet nyt, voitko hyvin, ajatteletko koskaan minua? Haluaisitko tavata? Haluaisin katsoa syvälle sinivihreisiin silmiisi nähdäkseni onko siellä pohjalla sitä mitä arvelin, rakkautta.

17

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säikähdin

      melkein, huh huh, ei ollut onneksi mulle kun mulla onkin sinivihreäruskeat silmät. kävin vielä tarkistamassa varmuuden vuoksi.

      • minäesimjollekin

        No sulle joku voisi kirjoittaa samanlaisen tekstin että älä nyt vielä huokaise helpotuksesta ;)


    • kaunismuistokovain

      On jos sinulla ruskeat silmät.

      • valvotatminua

        Jossain kuvissa saattaa näyttää ruskeilta (johtuen kameran filttereistä) mutta kyllä ne on enimmäkseen kirkkaan vihreät missä on ruskeaa seassa. Vihreäsilmäinen noita olen.


      • Jmies_kysyy
        valvotatminua kirjoitti:

        Jossain kuvissa saattaa näyttää ruskeilta (johtuen kameran filttereistä) mutta kyllä ne on enimmäkseen kirkkaan vihreät missä on ruskeaa seassa. Vihreäsilmäinen noita olen.

        Onko tää aloitus mulle?


      • katsoedellinen
        Jmies_kysyy kirjoitti:

        Onko tää aloitus mulle?

        Kuka nyt vihreäsilmäisen noidan haluaa?


      • SinivihreätSilmät

        Vai noita.. sinun vihreät silmät ovat kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.


      • juuuups
        SinivihreätSilmät kirjoitti:

        Vai noita.. sinun vihreät silmät ovat kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.

        Eikö kuitenkin vaimosi silmät mene edelle?


      • valvotatminua
        katsoedellinen kirjoitti:

        Kuka nyt vihreäsilmäisen noidan haluaa?

        Ei ollut J-miehelle.


      • SinivihreätSilmät

        En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.


      • valvotatminua
        SinivihreätSilmät kirjoitti:

        En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.

        Et niin.


      • valvotatminua
        SinivihreätSilmät kirjoitti:

        En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.

        Eikä sinun pidä ollakkaan mikään noista. Hänelle minulla olisi paljon asiaa. Hän luultavasti kyllästyisi pälpätykseeni. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=YkxndCBYhzs


    • uneton_seattlessa

      Samana yön hetkenä juuri hän voi ajatella sinua aivan samoin. Se mikä on mennyttä ei ehkä olekaan vielä mennyt kokonaan.

    • mitenkä

      Kuka sinua valvottaa?

    • Vihreäsilmäisiä miehiä on liian monta että sillä vihjeellä hänet löytäisit . Ota yhteyttä ja pyydä tapaaman sinut. Siitä jos hän suostuu olet yhden askeleen lähempänä toivettasi ja vastausta kysymykseesi.

      • valvotatminua

        Sinivihreät, hän itse luonnehtii silmiään sillä tavalla. Kauniit silmät ne on. Enpäs ole nähnyt kellään toisella sellaisia.


    • EnoleFabian

      Kukahan olet? Kysyy sinivihreät silmät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe