nordnet sijoitus

Joni55

Sijoitin 3v sitten nordnetin japanin sijoitusrahastoon 12000€, mutta otin ne pois muutaman kuukauden päästä pienellä tappiolla pois. Mitähän saldo olisi tänä päivänä jos olisin pitänyt siellä?

4

327

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kewadq

Katsopa sen samaisen rahaston tuottotiedoista. Mehän ei tiedetä, mikä rahasto oli kyseessä.

Nordnetilla ei ole omaa japanirahastoa, mutta sen välityksessä niitä on varmaan lukuisia.

• Twainffs

Tuolla logiikalla ja spekuloinnilla ehkä hyvä että otit pois... et vissii tiedä mihin sijoitit tai riskinsietoasi... edellinen vastasi hyvin. Omat kehittyvät ovat tappiolla mutta niin on 6kk eurooppakin rysähtänyt melkein samoihin lukemiin.

• Joni55

Joo. Eka kerta sijoittaa oli, mut ei ole minun juttu. Moottoripyörän ostin rahalla, se on hyvä sijoitus ja tuo iloa elämään.

• hajautusta

Parempi taktiikka olisi ollut laittaa kuukausittain pikkusumma tuohon rahastoon ja vaikka
      pariin muuhun, jos riskit pelottavat. Esim. Pohjois-Amerikka, Eurooppa ja Aasia ja jokaiseen vaikka 50 euroa kuussa useamman vuoden ajan. Jos laskee, niin sitten seuraavat ostot tulee halvempaan hintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      988
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      272
      827
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      74
      727
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      691
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      636
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      607
    Aihe