24cm kulli, onko suomen isoin?

Jape-Torniosta

Yksi kaveri tarjosi minulle munaa ja hänellä on 24cm kulli, onkohan Suomen isoin? Kuvan näin ja on kyllä sen pituinen. Paksuus ehkä 12cm, kun sormet menee helposti hänellä ympäri.

67

15074

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häxyliini-poika

      En tiedä, varmaan. Ihana se olis. Mun pylly piirtäis siihen kakkarenkulaa johonkin 5cm ennen häpyluuuta. Venyisköhän mun pylly ajan saatossa ja saisin tuon kokonaan suoleeni? Kivalle tuntuu kun kiveksiä myöten saa munaa sisälleen.

    • vitun_kurittaja

      24/12 on kyllä sellainen koiran kulli, ettei mitään järkeä. Pilluun toi on ohuutensa takia varmaan huonompi kuin esimerkiksi 18/12, mutta suoleen ilmeisesti aika hyväkin. Tai no ei kaikki suoleenkaan syvälle halua saada, mutta sinne se ainakin teoriassa uppoaa kun pohjaa ei ole, vain suolen mutkia yms.

      Joku voisi ajatella, ettei 24-senaisesta tarvitse antaa kokonaan, mutta onpahan pituutta kaiken varalla. Käytännössä kuitenkin useat naiset ovat tuntuneet tykkäävän nimenomaan peniksen juuresta. Se kohta, jossa penis yhtyy muuhun kroppaan, antaa naiselle todennäköisimmin orgasmin jos nainen ylipäätään on yhdynnässä laukeavaa tyyppiä.

      Pitkä penis toisaalta voi venyttää kivasti joidenkin naisten vaginan takaseinää, mutta valtaosalla ei siitä pidä tai siitä ei saa kiksejä. Iso miinus taas voi tulla jos peniksen juuri ei pääse hieromaan klittaa, koska penis on liian pitkä mahtuakseen sisään koko pituudeltaan.

      • Iso-muna

        Naisen vaginan pohja ei pidä kosketuksesta, mutta onhan naisellakin persereikä. Harva nainen saa yhdynnässä orkkkua, niinpä voihan sitä panna perseeseen. Hoitelee käsin ja suulla orkut.


      • dogidick

        24/12:lla loogisin panoreikä on nimenomaan perse. Liian ohut ja pitkä pilluun, mutta anukseen menee juurta myöten, muttei venytä liikaa sulkijaa, menee suht helpolla sisään.


      • Rfsu
        dogidick kirjoitti:

        24/12:lla loogisin panoreikä on nimenomaan perse. Liian ohut ja pitkä pilluun, mutta anukseen menee juurta myöten, muttei venytä liikaa sulkijaa, menee suht helpolla sisään.

        12cm on kylläkin keskipaksuuden ylärajoilla, eli ei ohut. Pilluun juuri sopiva, paksu.

        http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Fakta/dicktionary2008.pdf?epslanguage=en

        Häxylle yksinoikeudella s.13. !!!

        Hyvää kesää!


      • sdgsdgsgdg
        Rfsu kirjoitti:

        12cm on kylläkin keskipaksuuden ylärajoilla, eli ei ohut. Pilluun juuri sopiva, paksu.

        http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Fakta/dicktionary2008.pdf?epslanguage=en

        Häxylle yksinoikeudella s.13. !!!

        Hyvää kesää!

        12 cm ympärys on paksu vain jonkun pillikullin mielestä. Mut pointti oli se, että 24 cm pituuteen (joka on jo tosi pitkä) suhteutettuna 12 cm ympärys on oikeasti kyl tosi ohut. Toisaalta noin pitkällä kullilla on varaa laittaa se kaksinkerroin ni siitähän sitten sitä paksuutta saa mukavasti lisää :)


      • Raili-1956
        sdgsdgsgdg kirjoitti:

        12 cm ympärys on paksu vain jonkun pillikullin mielestä. Mut pointti oli se, että 24 cm pituuteen (joka on jo tosi pitkä) suhteutettuna 12 cm ympärys on oikeasti kyl tosi ohut. Toisaalta noin pitkällä kullilla on varaa laittaa se kaksinkerroin ni siitähän sitten sitä paksuutta saa mukavasti lisää :)

        Ei kun joku Rfsu sen on näköjään ilmoittanut. Mikä tuo Rfsu on?


      • Homoohohhoio
        Raili-1956 kirjoitti:

        Ei kun joku Rfsu sen on näköjään ilmoittanut. Mikä tuo Rfsu on?

        Tuo edellinen homo eli häxy voisi kertoa?


      • Homoohohhoio kirjoitti:

        Tuo edellinen homo eli häxy voisi kertoa?

        Rfsu on järjestö, joka toimii epäloogisesti kondomeja valmistaessaan ja kertoessaan sen, millaisille kulleille he niitä tekevät.

        Voiko olla tyhmempää ajatusta, että valmistettaisiin liian isoja kumeja keskivertokikkeleille?

        Rfsu kertoo keskipaksuudeksi ohuehkon 10 cm ja tekee pääosan kortsuistaan siihen sopimattomaksi.
        Ei kondomissa saa olla "käyntivaraa".
        Se käyntivara tekisi vain sen, että ensimmäisen ulosvedon jälkeen ei kondomia enää kullin päältä löydy.

        Mutta kuten vastuulliset tutkimukset osoittavat, keskipaksuus on 12 sentin paikkeilla.
        Ja Rfsuhan ei ole näyttänyt mitään tietoa tutkimuksestaan. Pitävät vaan pillikullit tyytyväisenä tuolla yhdellä lauseellaan. Se on vastuutonta, koska joku saattaa oikeasti kuvitella, että iso kondomi pysyisi ohkaisen kullin mukana pannessa. Vastuutonta höpinää Rfsu:lta.

        24/12 on hauskan näköinen mehupillikulli. 15/12 on normaali kulli, mutta sama paksuus liki kymmenen senttiä pitemmässä, saa kyllä hymyn huulille. Tuskin niin ohutta ja pitkää on olemassa. Pitkät ovat pääosin myös paksuja.


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        Rfsu on järjestö, joka toimii epäloogisesti kondomeja valmistaessaan ja kertoessaan sen, millaisille kulleille he niitä tekevät.

        Voiko olla tyhmempää ajatusta, että valmistettaisiin liian isoja kumeja keskivertokikkeleille?

        Rfsu kertoo keskipaksuudeksi ohuehkon 10 cm ja tekee pääosan kortsuistaan siihen sopimattomaksi.
        Ei kondomissa saa olla "käyntivaraa".
        Se käyntivara tekisi vain sen, että ensimmäisen ulosvedon jälkeen ei kondomia enää kullin päältä löydy.

        Mutta kuten vastuulliset tutkimukset osoittavat, keskipaksuus on 12 sentin paikkeilla.
        Ja Rfsuhan ei ole näyttänyt mitään tietoa tutkimuksestaan. Pitävät vaan pillikullit tyytyväisenä tuolla yhdellä lauseellaan. Se on vastuutonta, koska joku saattaa oikeasti kuvitella, että iso kondomi pysyisi ohkaisen kullin mukana pannessa. Vastuutonta höpinää Rfsu:lta.

        24/12 on hauskan näköinen mehupillikulli. 15/12 on normaali kulli, mutta sama paksuus liki kymmenen senttiä pitemmässä, saa kyllä hymyn huulille. Tuskin niin ohutta ja pitkää on olemassa. Pitkät ovat pääosin myös paksuja.

        Sinähän Itse olet mikrokulli😂🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        dogidick kirjoitti:

        24/12:lla loogisin panoreikä on nimenomaan perse. Liian ohut ja pitkä pilluun, mutta anukseen menee juurta myöten, muttei venytä liikaa sulkijaa, menee suht helpolla sisään.

        tommosen päällä vois ratsastaa koko päivän


    • Jape-Torniosta

      Ei se ollutkaan 24cm, vaan 21cm, kun mitattiin oikein Iso silti! Oli mitannut väärin. En ole noin isoa ikinä nähnyt edes kuvissa amatööreillä.

    • Mintsku_

      Mun miehellä on 23 cm päältä mitattuna ja läpimitta eli paksuus 5,5 senttiä. Jos ympärysmitta on 12 cm, on läpimitta 3,82 cm, eli ei mahdottoman paksu. Olutpullon pohjan läpimitta on 6 cm, joten siihen sopii verrata.
      Olkaa mitä mieltä tahansa koosta, mutta minä olen tuohon tyytyväinen, enkä pienellä ala enää itteeni kiusata. Vissiin joka muijan äijällä on juuri parhaan kokoinen.

      • Minttu6969

        Mun miehelläni on 30cm/20cm , just sopiva panopuuhiin. Isompaa en ole saanut paitsi hevostalleilta


      • Anonyymi
        Minttu6969 kirjoitti:

        Mun miehelläni on 30cm/20cm , just sopiva panopuuhiin. Isompaa en ole saanut paitsi hevostalleilta

        Mulla on 27 cm ja käyrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on 27 cm ja käyrää.

        Unisanne on nou mitat! 😂😁🤣😃


      • Anonyymi

        oon joskus runkatessa ottanut peppuun 0,5 lasisen cola pullon sillon tuntu kyllä täydeltä


      • Anonyymi
        Minttu6969 kirjoitti:

        Mun miehelläni on 30cm/20cm , just sopiva panopuuhiin. Isompaa en ole saanut paitsi hevostalleilta

        olen mies mutta lainaa mullekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unisanne on nou mitat! 😂😁🤣😃

        tuo käyryys panee etu-rauhasen laulamaan tulee melko pian


    • Anonyymi

      Mulla 25cm

      • Anonyymi

        vois tuntuu pepussa hyvältä


    • Eihän tuo nyt vielä kummoinen ole...

    • Anonyymi

      Mulla on 50cm pitkä ja halkaisija 10cm. Mittta on kyllä vanha taiteltava kirvesmiehen mitta. Voi olla, etten aukassu kokonaan...... En ala itseäni pienellä kiusaamaan.... Meidän metsän tukkinäreen kannon halkaisija on 11cm.... Ja maapallon halkaisija on, no sitäen nyt muista, mutta maapalloa en ala kiusaamaan... Mulla ei kyllä ole miestä, mitä kiusata....

    • Anonyymi

      Aika tavanomaista kokoa. Ei mitään erikoista. Aikoinaan ns. miesten lehdissä oli kisa ja siellä oli vain suurempia kisassa mukana.

    • Anonyymi

      minulla oli niin iso kun laitoin sen kuvan nettiin niin netti kaatu.
      t.iso eines

      • Anonyymi

        Mulla on niin iso että hallituskin kaatuu heti.


    • Anonyymi

      Joskus Hymy-lehti teki oisko 90-luvulla kisan Suomen isoimmasta oli muistaakseni oikein rahapalkinto ja sairaanhoitajan täytyi antaa mitata niin pisin oli 32cm jäykkänä pienikokoisella kenkääntehtaantyöläisellä ja muistaakseni 3kpl oli yli 30cm ja joku 12kpl 25cm tai yli, joten ei ole 24cm isoin ja epäuskottavan ohut, Itselläni on isoksi kehuttu 23,5cm mutta ympärykseni on sentäs 143-171mm!

      • 24-senttinen kulli, jonka ympärys on 12 cm, on kyllä sellainen pilli, että katkeaa sisään laitettaessa jo pillun huulilla.

        Moinen pilli olisi kyllä kiva nähdä. Joku suhteellisuus se pitää kullissakin olla. 12 sentin ympärysmitta sopii normaalimittaiseen (13-16cm) kulliin ja se 12cm ympärys onkin mediaanipaksuus kulleista puhuttaessa.

        Isot ovat sitten erikeseen ja ne ovat yhtä harvinaisia kuin pikkuisetkin, alle kymmenen sentin pituiset pelit.


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        24-senttinen kulli, jonka ympärys on 12 cm, on kyllä sellainen pilli, että katkeaa sisään laitettaessa jo pillun huulilla.

        Moinen pilli olisi kyllä kiva nähdä. Joku suhteellisuus se pitää kullissakin olla. 12 sentin ympärysmitta sopii normaalimittaiseen (13-16cm) kulliin ja se 12cm ympärys onkin mediaanipaksuus kulleista puhuttaessa.

        Isot ovat sitten erikeseen ja ne ovat yhtä harvinaisia kuin pikkuisetkin, alle kymmenen sentin pituiset pelit.

        itellä on 34/23 repikää siitä pieni munaset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itellä on 34/23 repikää siitä pieni munaset.

        Kääpiö se leuhkii tuulitunnelilla


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        24-senttinen kulli, jonka ympärys on 12 cm, on kyllä sellainen pilli, että katkeaa sisään laitettaessa jo pillun huulilla.

        Moinen pilli olisi kyllä kiva nähdä. Joku suhteellisuus se pitää kullissakin olla. 12 sentin ympärysmitta sopii normaalimittaiseen (13-16cm) kulliin ja se 12cm ympärys onkin mediaanipaksuus kulleista puhuttaessa.

        Isot ovat sitten erikeseen ja ne ovat yhtä harvinaisia kuin pikkuisetkin, alle kymmenen sentin pituiset pelit.

        Sinähän oletkin mikrokulli neitsyt 🥺🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itellä on 34/23 repikää siitä pieni munaset.

        Munat eri juttu kuin kyrpä penis eli suoro! Munat voi olla kookkaat kyllä samalla,kun kyrpä on kookas pitkä iso!

        Yks ukm kauan sitten iski" minut Vsnhsm kellarilta ja lähti mukaani. Naimme lattialla patjalla jne. hänellä oli pitkä kyrpä ja hän totesikin hänellä on kyrpä ja mulla kulli! Annoin naida monet kerrat josta tykkäsi kunnes lopahti!
        😁😋😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itellä on 34/23 repikää siitä pieni munaset.

        tuon haluusin istua peppuun


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onhan tuo ptkä mutta ei Suomen pisin. En tiedä millainen on isoin mutta tiedän 26 cm pitkän ja huomattavasti paksumman.

    • ei oo suurin ite nähny sellasen munan joka jo lepotilassa tollanen mut ei seisonu joten pienempi kova parempi

      • Anonyymi

        Älä höpötä paskaa.


    • Anonyymi

      Aika pieni jölli on kyl kamullas mun marsulla on 100cm pitkä benis

    • Anonyymi

      Oli mikä oli, aina löytyy joku jolla on isompi.

    • Ei ole 24cm isoin. Olen saanut Suomessa isompaakin

      • Anonyymi

        Sanoo Iida jonka silmät harittaa päässä ja apukoulun pääsi läpi 20 vuodessa.


    • Anonyymi

      Mulla taas sama mutta paksuus 18 cm.

      • Anonyymi

        Joo ihan varmaan.


    • Anonyymi

      onon

    • Anonyymi

      Itselläni on vain 13 pitkä ja 4 cm paksu. Mutta meillä käy säännölliseti 32 vuotias mies naimassa 48 v. vaimoa isolla 24/6 kalulla. Kuulemma isoin, mitä vaimoni on koskaan saanut. Ja saa tuon kullin naimana aina elämänsä parhaat orgasmit. Tulee oikeastaan koko ajan sen jälkeen kun kaveri on saanut kullinsa kokonan vaimon sisään. Hitaasti vähän kerrallaan niin kyllä se mahtuu kokonaan. Aluun kuulemma v'hän sattuu mutt akun on kokonaan sisäässä, niin alkaa tekemään hyvää. Itse saan ola alla katselemassa kun tuo jättikulli pikkuhiljaa painuu vaimoon ja aina laskee spermansa sisään.

      • Anonyymi

        Saispa panee tollasella omaa vaimoa.


    • Anonyymi

      Kyllä taas masentaa vain 19senttiä

      • Anonyymi

        piisaa mulle


    • Anonyymi

      Naapurin poltella on kyllä isompi että se siitä😂😂

    • Anonyymi

      UUSI 🔆🔅🔆20.6.-22
      No kerrotaan oma kokemus kookkaimmasta myös, joka ei ole keksittyä fantasiaa ja toiveajattelua kuten täällä useimmat!

      🔅Voisin jos olisi totta - suurinta osaa näistä palstan mittauksista ym. jos olisivat totta kokeilla halukkaan miehen kanssa. ( Myös viriili ikämies kiinnostaa).
      Kerron kokemuksen tähän kohtaan suurimmasta jonka olen kohdannut.

      Mutta ehkä pienemmällä aloitettaisiin ja suurimmalla lopuksi se suurin nautinto kun paikat ( anus) kunnolla avattu! Eller hur?
      Näin toimin nuorena hyvinä ja terveiden olojen aikaan gay-saunassa Stockiksessa, jossa tarjontaa enemmän kuin saattoi ottaa nautinnokseen. Yksi elämäni suurimpia nautintoja mulle antanut oli n. 25cm kyrvän omistava muutenkin kookas parta-kille! Alkulämmittelyn pienemmillä kaluilla (2) ennen häntä toisaalla jo saatuani saatoin antautua sopivasti kohdalle osuneen isokalun tuomaan nautintoon. Mutta totean etten olisi saanut tätä kookasta anaaliini jos sitä ei olisi "avanneet" nämä kaksi pienempää omalla kirnuamisellaan! Mutta orgasmi oli taivaallinen kun sain otettua sen kokonaan sisääni istuen eli ratsas- asennossa miehen kyrvän päällä. Ikuinen muisto jollaisua ei juuri myöhemmin ole tullut! Kyllä koolla on merkitystä kun osaa nauttia! Itsellä on suht normaali eli pieni? Mutta tiukka anaali jota monet miehet ( osa ukm) ovat myös kiittäneet. Yksi mies sanoi ilmeisen kokemattomana, anaaliini pano oli parempaa kuin naisen naiminen!
      Wau! Nainti anukseen on mulle täyttymys!

      Yksi toinen kerta sen tyyppisessä paikassa oli tarjolla pitkä laiha mies jolla oli mulle liian kookas ja 'raskas' ettei se noussut kuin vaakaan nipin napin, halailimme ja samalla mittailin täristen kiimasta miten voi olla niin pitkä kalu! Panin sen haarojen väliin ja otin pakaroiden alta kiinni jossa vielä käsi täyttyi! Kävi selväksi etten rohkene ottaa sisään jota hän halusi kyllä. No luovutimme mutta pian samassa tilassa hänelle tarjosi toinen kundi peräänsä jonne se isokyrpä alkoi työntyä ja hankalaa oli sekin. Puoleen kyrpään se sai sisään letkunsa seurasin vieressä joka ei tätä miestä häirinnyt joskin sitä perän antajaa kyllä siinä pystynainnissaan. Kokeilin ison kyrvän vartta joka ei enää mennyt helpolla siinä äherryksessä ja sitä jäi vielä yli käden levyinen tila jota ei sisään saanut! No en seurannut miten kävi luulen se jäi kesken? Mutta arvelen kun kädellä alkuun sitä kohdallani käsin mittailin se oli n. kolmen käden leveydeltä pitkä, joka tekee noin 30 cm!? Se on kookkain kyrpä minkä olen nähnyt ja jota olen koitellut! Harvinaisuus on muttei mahdottomuus, valkoihoisella! Tosi on!

      • Anonyymi

        sen kun isoa saa sisään ja lopuksi pohjaan alkaa pitkä nainti reiältä pohjaan kyllä peppu tietää et on saanut noita pitkiä on mukava myös imeskellä gloryholessa jos saa palleja myöten oma nautinto taattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen kun isoa saa sisään ja lopuksi pohjaan alkaa pitkä nainti reiältä pohjaan kyllä peppu tietää et on saanut noita pitkiä on mukava myös imeskellä gloryholessa jos saa palleja myöten oma nautinto taattu

        Juu sä ymmärrät 😘😘😍😋
        Kiva! Saispa vielä verestää muistoja kestosuhteessa.


    • Anonyymi

      Paksuutta en ole mitannut mutta pituutta on 27,5 cm.
      Ennen laitoin siitä kuvia omat kuvat palstalle.

      • Anonyymi

        Hienoa! Mahtavaa... Onko sinussa muuta mukavaa ja kiinnostavaa kerrottavaa? "Lihaa kyrvän ympärille" ns. ikää muutakin kokoa ja missä olet ja mitä haet täällä? 😋


      • Anonyymi

        ootko kokeillu miehen peppuun meneekö palleja myöten jos kyllä mulle myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Mahtavaa... Onko sinussa muuta mukavaa ja kiinnostavaa kerrottavaa? "Lihaa kyrvän ympärille" ns. ikää muutakin kokoa ja missä olet ja mitä haet täällä? 😋

        Olen 38 vuotias, 175, 75, työtoiminnan ohjaaja Itä-Suomesta, sosiaalinen ja huumorintajuinen, vuosi sitten erosin neljän vuoden suhteesta ja en tiedä vielä mitä täältä etsin😂🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 38 vuotias, 175, 75, työtoiminnan ohjaaja Itä-Suomesta, sosiaalinen ja huumorintajuinen, vuosi sitten erosin neljän vuoden suhteesta ja en tiedä vielä mitä täältä etsin😂🤷🏼‍♂️

        Jaa et tiedä mitä etsit? No eihän ole pakko etsiä , vaan seurata muiden juttuja ja kokemuksia!

        Seuranhaku on sitten toisilla sivustoilla ja foorumeilla! Yleensä.
        Mutta virheet teit kun erosit itsekkäästi, tulet katumaan se on varmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa et tiedä mitä etsit? No eihän ole pakko etsiä , vaan seurata muiden juttuja ja kokemuksia!

        Seuranhaku on sitten toisilla sivustoilla ja foorumeilla! Yleensä.
        Mutta virheet teit kun erosit itsekkäästi, tulet katumaan se on varmaa!

        Mistä päättelit että erosin itsekkäästi?🤔


    • Anonyymi

      Kyllä 12cm ympärysmittana on ohut. Itse lukeudun osittain näihin "itkijä-äijjiin" jotka huokailevat pienuuttansa.
      Olen minä kiitosta saannut kalustani ja lapsiakin alulle pannu useamman.
      Vaimoni aikanaan mittasi kaluni. 13,5cm lyhyyttä ja ympärysmittana 14,5cm ja kyllä vaimonikin totesi että 2-3cm lyhyyttä (pituutta) ois ok mutta paksuus on passeli.

    • Anonyymi

      noin ohut liukuu helposti peppuun

    • Anonyymi

      Löysälle losovitulle juuri sopiva.

    • Anonyymi

      ois makee ottaa peppuunsyvälle kun muut näkis

    • Anonyymi

      Laittakaa viestiä stormheart2022.

      • Anonyymi

        Kyseessä on siis snäp osoite.


    • Anonyymi

      Anna mulle sen osoite.

    • Anonyymi

      Hirvee pilli mulla 23,5 ja ympärys on n. 16,5cm!

    • Anonyymi

      Vaimo on kieltänyt juureen asti työntelystä tekee kipeää, laitoimme tussilla merkin kahdenkymmenen sentin kohdalle, takaapäin työnnellessä merkki näkyy hyvin, orgasmin tullessa molemmilta unohtuu merkit :)

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe