Eli mitkä kaupungit on lähimpänä sunny beachiltä? Kun jossain lukee että varnaan on 20 km ja joissain että 100 km.. Kumpi pitää paikkansa? Onko burgas 30 km päässä? Kannattaako vuokrata auto vai mennä bussilla?
etäisyydet
4
670
Vastaukset
- mäkinmeensinne
36 km sunny beachilta burgasiin.mene bussilla ei kannata vuokrata autoa.
- obzor
Burgasista ja Varnasta liikkuu bussit varsin hyvin Sunny Beachille. Burgasista kestää n.50 min bussilla maksoi 6 levaa eli n.3 eur per suunta. Varnasta matka taisi bussilta kestää n. 1h 45min ja 12 lev. oli hinta.
- älä_mene_shinne
Aloittajalle täytyy vaan todeta, että hänen ei kannattaisi mennä Tuupovaaraa pitemmälle kun ei viitsi tuon vertaa vaivautua ottamaan itse selvää matkakohteensa sijainnista.
- Helpmeout
Aloittajan pitäisi nyt selvittää edes itselleen, minne hän on menossa, mikä on hänen majoituspaikkansa vai onko hän totaalisesti hukassa-
Lähin kaupunki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184