Paras asuinalue kauhajoella?

655908

Mikä teidän mielestä on parasta aluetta asua?

58

2773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumikuula_on_homo

      Tokerotien vieres on parahultaasia tonttia.

      • talonaionrakentaa

        siinä olis kyllä hyviä paikkoja,kuinka vaan on onko tonttia myynnis kovin..


    • Poimijia

      Parhaat
      Päntäne
      Hyyppä
      Kalkunmäki

      • uunoeemeli

        hyyppähän ei saa rakentaa


      • Anonyymi
        uunoeemeli kirjoitti:

        hyyppähän ei saa rakentaa

        Kalakunmäjes on tunnettuja nobelisteja


    • hyyppäään

      hyyppä

    • Oligarkia

      Paikalliset oligarkit suosivat Sotkaa. Olen kuullut juttuja jotta sinne ei ole kellä tahansa asiaa.

    • Larzan

      Perähyyppä

    • Lustikyläänen

      Lustila

    • 61850

      Ei sellaista olekaan.

      • Kauhajokinen

        Onpas


    • mäenanna69

      KALKUNMÄKI

    • Aronkylä.

    • 87hwddf48

      hahahah aronkylä ei kyllä kuulu tänne

    • djjddf458

      eikä päntäne

    • Xkxkkxkzkz

      Aronkylä ja päntäne

    • bgfd

      kauhajärvi

    • vasaravesuri

      KIRVESKYLÄ

    • kauhajokinen

      Keskustasta Pillilänkuja. Aronkylästä Jaakontie. Päntäneeltä Ollinoikoonen tai keskustan alue. Onhan näitä hienoja alueita.

      • Esa_Nahka

        Miksi pillilänkuja ? !


    • 66rrrfy5

      yök...kaikist pahimmat

      • KylleSirpaa

        Miksi pillilänkuja ?!


    • mahdollisimmam

      lähellä kurikan rajaa

    • KarlOskar

      Paras asuinalue on Kurikassa. Ei kannata jäädä Kauhajoelle.

    • Kännikala1234

      Ojassa

    • Kolhoosi

      Jos haluut Siperiaan niin Aronkylä, Päntäneelle Chicagoon. Kalkunmäki huonosti hoidettua risumetsää, ei oo haravoitu. Keskusta aavikoituminen aavekaupunki ilman kauppoja. Ei oikein houkuta, muuta Ilmajoelle kuten muutkin. Kurikka liian lähellä. Lustilaan jos pakko.

    • Mötkö

      Monien mahdollisuuksien kainasto....

      • EiSeSoutamallaKulu

        Hulluja koko kylä täynnään!


      • Anonyymi
        EiSeSoutamallaKulu kirjoitti:

        Hulluja koko kylä täynnään!

        se koko kainaasto haluaa tulla kylähän


    • 30luvunjuhannusjuhulat

      Parahin paikka asua on Lamminmaassa, kaukana lentokentän takana, siä jumala nähköhön on kuin taivaassa.

      • Anonyymi

        Tuulimyllyjenkö vieressä??!!


    • Valtatiejaakkoo

      Michigan.

    • Juurinäintoimii

      Kaukana Kauhajoesta

    • Korisonkivaa

      Krouvvissa.

    • Anonyymi

      Aronkylä on kuninkaitten paikka!

    • Anonyymi

      Jurvaan

    • Anonyymi

      Kepustaniin Nasse massen viereen sotkaan

    • Anonyymi

      Filppula

    • Anonyymi

      Mikä tahansa naapurikunta !

      • Anonyymi

        Tervemenoa!!


    • Anonyymi

      Päntäne. Siellä on pieniä kivoja rivitaloja.

    • Anonyymi

      Hautuumaa,ei naapurit valita,ollaan samalla tasaarvoisia.

    • Anonyymi

      Detroit o n Aro kylässä ja Hollywood kalkutanmäellä

    • Anonyymi

      Rajamäenkylä sieltä on lapiopisto helevettihin

      • Anonyymi

        Päntäne sielä asuu paljon juoppoja ja työttömiä luusereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päntäne sielä asuu paljon juoppoja ja työttömiä luusereita.

        Ootpa katkera ihminen.Ei muuta voi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa katkera ihminen.Ei muuta voi sanoa.

        Menikö Päntäneläisellä tunteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö Päntäneläisellä tunteisiin?

        Kuule ei menny! Voisitko käydä jonkun yleisluonteisen sivistävän kurssin osaltasi.

        Nyt voi olla aiheellista...

        Joka kylässä on erilaisia henkilöitä, jotenka ei tarvitse ketään osoitella.Ja en ole päntäneläinen.Ärsyttää vain niputustyylisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei menny! Voisitko käydä jonkun yleisluonteisen sivistävän kurssin osaltasi.

        Nyt voi olla aiheellista...

        Joka kylässä on erilaisia henkilöitä, jotenka ei tarvitse ketään osoitella.Ja en ole päntäneläinen.Ärsyttää vain niputustyylisi!

        Päntäneläinen on aina Pänteneläinen asui se sitten kirkolla tai Päntäneellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päntäneläinen on aina Pänteneläinen asui se sitten kirkolla tai Päntäneellä.

        Päntäneläisillä on itteensä paremmat kylät naapureina, eli hyvässä paikassa asuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päntäne sielä asuu paljon juoppoja ja työttömiä luusereita.

        Päntäneelle on viime vuosina muuttanut paljon työttömiä keskustan alueelta.


    • Anonyymi

      Aninkuja
      Se väylän varrella asuu Kauhajoen eliitti, eli raharikkaat

    • Anonyymi

      Ilman muuta Kurikka!

      • Anonyymi

        Onko Kurikka liitetty Kauhajokeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kurikka liitetty Kauhajokeen?

        Joskus historiassa oli Kurikkaan kuuluvia "enklaaveja" Kauhajojen alueella


    • Anonyymi

      Koskenkylä👍

    • Anonyymi

      Vieläkö on vapaana kainaastua

    • Anonyymi

      On se kumma kun melekeen kaikki haluaas asua syrjäkylillä noitten vastausten perusteella. Taitaa olla niin, notta ne vakuutteloo sen tähäre, kun ne on aina asunu siellä, eikä paremmasta tierä. Kyllä se nyt on päivän selevä asia, yhyren kilometrin säteellä keskustasta on paras asua. Kaikki palvelut on siellä. Kävellen, pyörällä ja potkukelekalla päriää. Puoli-ilimaasia asuntojakin löytyy pitkin vanhaa kirkonkylää. Tosi halpoja omakotitalojakin on tyhjillään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe