Onko pistoksesta apua

sablin

Olen lukenut pistoksella saatavasta eregtiosta. Käyttäjiltä kokemuksia. Onko hankala/kivulias käyttää? Tapleteista itsellä ei enää apua.

13

498

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä.vaan

      Toimii, muttei sekään kaikilla. Pistos on helppo oppia. Ei aiheuta kipua. Kannatta ainakin kokeilla.

    • sablin

      Onko tuossa pistoshoidossa turhan pitkät eregtiot. Onko annos määrä helppo täsmätä esim. tunnin eregtioon? Varmaan hankala jos eregtio kestää useita tunteja.

      • siitä.vaan

        Ainakaan minulla ei kestänyt kauan. Tarkempaa tietoa kai saa lääkäriltä. Sitä paitsi, koska ihmiset ovat erilaisia, joutuu kuitenkin kokeilemaan.


    • hakusassavaan

      Olen kokeillut tuota jonkinaikaa mutta oikean määrän /vahvuuden löytäminen ei oikein onnistu. Välillä onnistuu 10 mg useimiten pitää ola 15 ja siloin seisoo kolmekin tuntia. Mitä määrää siitä vaan käytät. Mikä on ikäsi.

    • BillyBoy

      Kyllä pistoksesta on apua, eka kerralla olin niin hermostunut, että pistos ei oikein onnistunut, mutta sen jälkeen kaikki on sujunut hyvin, olen käyttänyt vajaan vuoden verran, noin kerran viikossa. Neula on niin ohut, ettei pistos tunnu kyllä oikeastaan miltään. Käytän 10 mikrogramman annosta ja sillä erektio kestää kolmisen tuntia, eikä lopu siis siemensyöksyyn. Pienempää annosta voisi kokeilla. Tärkeintä on, että pistos osuu paisuvaiseen, eikä mene läpi vaikka virtsaputkeen, pieni semi-erektio helpottaa pistoksen onnistumista. Ja piston jälkeen pitää muistaa painaa pistokohtaa jonkin aikaa sekä hieroa penistä, jotta aine leviää kunnolla penikseen. Hintaa yhdelle pistokselle tulee reilut 17 euroa, on siis aika arvokasta ainetta. Jos on mahdollisuus käydä Ruotsissa, niin siellä Caverject on tasan puolet halvempaa kuin Suomessa. Lisäksi siellä myydään isompia 10 kpl:n pakkauksia, Suomessa vain 2 kpl:n pakkauksia. Kävin Ruotsissa apteekissa ja 20 kpl 10 mikrogramman Caverjectia maksoi 166,03 euroa. Ostamiseen tarvitaan paperiresepti.

    • sablin

      Kiitos hyvästä vastauksesta . Sablin

    • impotentti

      Kyllähän auttaa,olen pistänyt jo tosi kauan,ensin oli 10mg nyt on 20mg mutta nyt alkaa vähän teho loppua silläkin kyllä seisoo jonkun aikaa mutta sitten alkaa väsähtää on sitten puolikovana pitkän aikaa jos ei seiso kunnolla niin laukeaminen on tosi vaikeaa ei taida olla enää muita keinoja että pysyis kunnolla kovana.

    • kassakka

      Minulle lääkäri antoi ohjeen otta sildanafiliä ja kyseinen pistos. Toimii ainakin vielä.

    • BillyBoy

      Kyllä minäkin usein otan puolikkaan sildenafiilin myös. Helpompi pistää, kun on pieni jöpötys päällä :)

    • kassukka69

      on kyllä

    • sabiinapiina

      Onko tämä lääkitys yleinenkin tapa saada eregtio? Onko käyttäjissä myös muoria.

    • 89898989

      On ainakin vanhalle miehelle hyvä tapa erektioon.

    • Jaskakooo

      Saa tunnin- kahden seisokin. Riittää varmaan useimmille.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1727
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      727
    Aihe