ottaa muhun yhteys/löytää mut ja saada mut leppymään jos tahtoisit... eli teen sen johtopäätösen että et edes tahdo
Kyllä sulla olis keinot
21
862
Vastaukset
Miksi selität tuommoisia...........
Palstalla......
Ei kukaan kerro täällä edes tunnisteita.......- mieheltä-naiselle
Ei olis. Teit asian harvinaisen selväksi.
- Kuinkaniiin
Enkä ole tehnyt...
- kerromiten
Millä tavalla?
- Jätäjorauhaan
Vitunkaa väliä oletko suuttunut. Koeta nyt painaa pahkaas ettet merkannu yhtään mitään.
- ettärauhavaan
Tuskin tää sulle taliaivolle olikaan.
- mieheltä-naiselle
Et halua pitää mitään yhteyttä minuun. Välttelet minua kuin ruttoa.
- KetäMinäVälttelen
En välttele ketään, tietääkseni. .!?!
- mieheltä-naiselle
Pistä viestiä sitten minulle. Todista se.
- Mokaajanainen
En voi, kun kerta torppasit. Sitäpaitsi mokasin, kun luulin, että se olit sinä. Olikin joku muu.
- mieheltä-naiselle
En oo mitään torpannu. Selvitä sotkus ja ota yhteyttä.
- Huiojoökuhk
Just näinhän se on.
- sitäootellessa
Sullakin olis keinot selvittää tilanne, jos tahtoisit.... Sähköpostia kultaseni....
- itserakkaalle
no sinuna en pidättelis hengitystäni, jos oot tmies
- sekösiis
on mun tehtävä se yhteysotto...kun sehän tässä just että miten sitten se onnistuu multa vai sultako se kuulus tulla?
- sitäootellessa
Riittääkö vihjeeks "Hermafrodiitti", niin tiedät kuka sitä viestiäs oottelee...M....L...
- Sinustatykkäävämies
Nähdään kulta!
- sitäootellessa
Laita viestiä kuiteskin ensin, kulta...
- ymmärränyskän
Kun on helppoa yhteyden otto, niin soitappa tai laita viestiä. Olisin ja yritinkin niihin numeroihin josta viesti tuli. Mutta ei niihin päässyt.Odottavan aika on pitkä.
Itse en usko että saan koskaan erästä viisikirjaimista S-naista leppymään.
Mitä enemmän yritin aikoinani sitä pahemmaksi tilanne vaan meni.
Tuo neuvo voi ehkä toimia joillekkin, mutta ei kaikille.- sitäootellessa
"Sinustatykkäävämies
18.6.2016 17:43
Nähdään kulta!"
Et taija tykätä kuiteskaan...
Jättäisit jo sen potkupallokisojen vahtaamisen vähemmälle ja laittaisit jo sitä viestiä mulle, kulta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481