Kyllä sulla olis keinot

eisevoiniivaikeetolla

ottaa muhun yhteys/löytää mut ja saada mut leppymään jos tahtoisit... eli teen sen johtopäätösen että et edes tahdo

21

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi selität tuommoisia...........
      Palstalla......

      Ei kukaan kerro täällä edes tunnisteita.......

    • mieheltä-naiselle

      Ei olis. Teit asian harvinaisen selväksi.

      • Kuinkaniiin

        Enkä ole tehnyt...


      • kerromiten

        Millä tavalla?


    • Jätäjorauhaan

      Vitunkaa väliä oletko suuttunut. Koeta nyt painaa pahkaas ettet merkannu yhtään mitään.

      • ettärauhavaan

        Tuskin tää sulle taliaivolle olikaan.


    • mieheltä-naiselle

      Et halua pitää mitään yhteyttä minuun. Välttelet minua kuin ruttoa.

    • KetäMinäVälttelen

      En välttele ketään, tietääkseni. .!?!

    • mieheltä-naiselle

      Pistä viestiä sitten minulle. Todista se.

      • Mokaajanainen

        En voi, kun kerta torppasit. Sitäpaitsi mokasin, kun luulin, että se olit sinä. Olikin joku muu.


      • mieheltä-naiselle

        En oo mitään torpannu. Selvitä sotkus ja ota yhteyttä.


    • Huiojoökuhk

      Just näinhän se on.

    • sitäootellessa

      Sullakin olis keinot selvittää tilanne, jos tahtoisit.... Sähköpostia kultaseni....

      • itserakkaalle

        no sinuna en pidättelis hengitystäni, jos oot tmies


    • sekösiis

      on mun tehtävä se yhteysotto...kun sehän tässä just että miten sitten se onnistuu multa vai sultako se kuulus tulla?

      • sitäootellessa

        Riittääkö vihjeeks "Hermafrodiitti", niin tiedät kuka sitä viestiäs oottelee...M....L...


    • Sinustatykkäävämies

      Nähdään kulta!

    • sitäootellessa

      Laita viestiä kuiteskin ensin, kulta...

    • ymmärränyskän

      Kun on helppoa yhteyden otto, niin soitappa tai laita viestiä. Olisin ja yritinkin niihin numeroihin josta viesti tuli. Mutta ei niihin päässyt.Odottavan aika on pitkä.

    • Itse en usko että saan koskaan erästä viisikirjaimista S-naista leppymään.
      Mitä enemmän yritin aikoinani sitä pahemmaksi tilanne vaan meni.

      Tuo neuvo voi ehkä toimia joillekkin, mutta ei kaikille.

    • sitäootellessa

      "Sinustatykkäävämies
      18.6.2016 17:43
      Nähdään kulta!"

      Et taija tykätä kuiteskaan...

      Jättäisit jo sen potkupallokisojen vahtaamisen vähemmälle ja laittaisit jo sitä viestiä mulle, kulta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe