Mies aletaanko

sykkeetkoholle

laihduttamaan seksin avulla, vaikka 3sti viikossa tai jotain. Koska aloitetaan kuntoilu?

37

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maratooonariii

      Miten ois nyt vaikka heti, vedetään heti aluks vaikka se 3 päivää putkeen.

    • Seksi on hyvää treeniä sydämmelle. :)

      • jalihisnassuille

        Paitsi vanhoille fabuille.


      • Noh jos sydän pettää kesken, niin kuolee ainakin onnellisena. ;)


      • exMn

        Haha, tämä on hauska


    • Harmi kun en saa kuntoilla tuollain muitten kanssa.

      • kysylupa

        Entäs hyvin suojattuna?


    • Pe69

      Riippuu vähän paikkakunnastasi. Ja rasvan poltossa on hyvä muistaa, että rasva alkaa palaa vasta puolen tunnin treenin jälkeen. Intervallia väliin. Harjotteiden monipuolisuus myös tärkeää. Minun ei tarvitse laihduttaa, mutta tulisin personal traineriksi ja pumppaisin mukana kyllä.

      • Pe69

        Jaksaa, jaksaa, jaksaa!
        Jaksaa, jaksaa, jaksaa!

        Pääset huutamaan toisinkinpäin, jos treenivälineet sulavat käsiin kovin monta kertaa per harjoituskerta.


    • kul1ta

      Siltäkö tuntuu.? Mä oon vaan tääällä mökillä:)

    • kjyygbjj

      Ei meidän tarvitse laihduttaa kun ollaan kumpikin pysyvästi fittejä. Harrastuksena sopii kyllä toi fukifuki...

    • Jaeikarkkia

      Jep jep

    • Pyllypystyyn

      Puolkymmentä kiloo pitäis saada poijes,laidutuslääke tuntuu olevan hyvä.

    • Pe69

      Millaiselta alueelta haluaisit kuntosalin löytyvän? Voin auttaa mielelläni harjoitusohjelman totettamisessa. Tehdään siitä mahdollisimman tehokas, mutta hyvältä tuntuva.

      • Pe69

        Ja hierontakin onnistuu, niin saadaan pintaverenkiertokin liikkeelle ja paikat lämpimiksi ennen varsinaisia treenejä.


    • Pe69

      http://kiwi27.leiki.com/focus/mwidget?lpage&rid=idealista.fi/minishow/2016/04/07/kesakunto-2016/&cid=keskustelu.suomi24.fi/t/14337281/mies-aletaanko&tabindex=0&section=suomi24&wname=aller2&referer=http://keskustelu.suomi24.fi/t/14337281/mies-aletaanko&crv=_ga=1.157166971.1544405530.1464616954
      Osui tämmäinen juttu. Korvataan juoksu mukavammalla tekemisellä ja yhdessä on mukavampi puurtaa ja seurata tuloksiasi. Mitta ja vaaka löytyy. Saat personal trainerin kaupanpäälle. Voidaan keskustella harjoitusasennoista rennolla mielellä. Kurssilleni mahtuisi yksi. Ilmottaudutko?

    • Utflkf

      Ei kannata sitten niellä protskujuomia lopussa :)))

      • JaMenkoissaRautaa

        Mutta siinähän on hyviä vitskuja ja hivenaineita. ;))


    • olenkylläaikahoikka

      Kuulostaa hyvältä. Mulle käy koska vain.

      • lähdetkölenkille

        Mennäänkö mökille joku viikonloppu. Ehkä kuitenkin kohdataan ennen sitä.


    • miesläheltä

      Kuntoillut näin kymmeniä vuosia --punaposki

    • NaiselleLähelle

      Mielessä oleva nainen ei tarvitsisi ainakaan laihdutusta. On timmissä kunnossa jo ennestään.

      • ratsastajia

        Meitähän on kaksi naistasi lähellä


    • Pe69

      Ei se ole harvinaista, että karistettavaa löytyy. Naisella usein pömppämasu on, eikä siinäkään mitään pahaa ole. Naisellisuutta. Tässä harjoitusmuodossa olisi hyvää, että se hengästyttääkin huippukohdissa. Toisin, kuin pelkkä kävely.

    • Nojossähaluut

      nii joudut valitettavasti tekemää kaiken työn.. itellä selkä nii paskana ettei kykene mihinkää

      • sillaikivoi

        Eikö edes käsityö kävisi? ;)


      • Nojossähaluut
        sillaikivoi kirjoitti:

        Eikö edes käsityö kävisi? ;)

        En sanonut etteikö kävisi ;)


      • Pe69

        Aamujumpalle!
        Kädet mukaan! Sormet sauvan ympärille! Ylös ja alas! Kiihtyvä rytmi.
        Sitten päälle...


    • sivullinentäällä

      Laihduttamisen kannalta tuo on paras vaihtoehto, minä kannatan ja komppaan.

      • jumppaajavaa

        Unohtamatta iltajumppaa! Ja joskus sillon tällöin yöjumppaa kans


    • kysynpähän_vaan

      Tämäkö on sitä oman kehon painolla tehtävää jumppaa?

    • Mies120

      Kyllä tämä tapa partnerin vaatii.

      • Näinonn

        Näppylät!!


    • nainenläheltä

      Yötreenit tiedossa

    • Yöjuoksuako

      Miten meinaat treenata yöllä?

    • Vanhempinainen

      Valitettavasti rakastelu ei laihduta. 3-4 krt viikko on normaali ja yleinen kertojen määrä, ei johda laihtumiseen.

      • Pe69

        Kauan teidän treenit kestävät? Rasva alkaa palaa vasta puolen tunnin jälkeen. Tunti per kerta voisi olla hyvä ja kyllä pidemmätkin lenkit tuntuu hyvältä, kun vaihtelee asentoa ja paikkaakin. Voihan sitä käyttää apuvälineitäkin, kuka mistäkin tykkää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe