Mies aletaanko

sykkeetkoholle

laihduttamaan seksin avulla, vaikka 3sti viikossa tai jotain. Koska aloitetaan kuntoilu?

37

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maratooonariii

      Miten ois nyt vaikka heti, vedetään heti aluks vaikka se 3 päivää putkeen.

    • Seksi on hyvää treeniä sydämmelle. :)

      • jalihisnassuille

        Paitsi vanhoille fabuille.


      • Noh jos sydän pettää kesken, niin kuolee ainakin onnellisena. ;)


      • exMn

        Haha, tämä on hauska


    • Harmi kun en saa kuntoilla tuollain muitten kanssa.

      • kysylupa

        Entäs hyvin suojattuna?


    • Pe69

      Riippuu vähän paikkakunnastasi. Ja rasvan poltossa on hyvä muistaa, että rasva alkaa palaa vasta puolen tunnin treenin jälkeen. Intervallia väliin. Harjotteiden monipuolisuus myös tärkeää. Minun ei tarvitse laihduttaa, mutta tulisin personal traineriksi ja pumppaisin mukana kyllä.

      • Pe69

        Jaksaa, jaksaa, jaksaa!
        Jaksaa, jaksaa, jaksaa!

        Pääset huutamaan toisinkinpäin, jos treenivälineet sulavat käsiin kovin monta kertaa per harjoituskerta.


    • kul1ta

      Siltäkö tuntuu.? Mä oon vaan tääällä mökillä:)

    • kjyygbjj

      Ei meidän tarvitse laihduttaa kun ollaan kumpikin pysyvästi fittejä. Harrastuksena sopii kyllä toi fukifuki...

    • Jaeikarkkia

      Jep jep

    • Pyllypystyyn

      Puolkymmentä kiloo pitäis saada poijes,laidutuslääke tuntuu olevan hyvä.

    • Pe69

      Millaiselta alueelta haluaisit kuntosalin löytyvän? Voin auttaa mielelläni harjoitusohjelman totettamisessa. Tehdään siitä mahdollisimman tehokas, mutta hyvältä tuntuva.

      • Pe69

        Ja hierontakin onnistuu, niin saadaan pintaverenkiertokin liikkeelle ja paikat lämpimiksi ennen varsinaisia treenejä.


    • Pe69

      http://kiwi27.leiki.com/focus/mwidget?lpage&rid=idealista.fi/minishow/2016/04/07/kesakunto-2016/&cid=keskustelu.suomi24.fi/t/14337281/mies-aletaanko&tabindex=0&section=suomi24&wname=aller2&referer=http://keskustelu.suomi24.fi/t/14337281/mies-aletaanko&crv=_ga=1.157166971.1544405530.1464616954
      Osui tämmäinen juttu. Korvataan juoksu mukavammalla tekemisellä ja yhdessä on mukavampi puurtaa ja seurata tuloksiasi. Mitta ja vaaka löytyy. Saat personal trainerin kaupanpäälle. Voidaan keskustella harjoitusasennoista rennolla mielellä. Kurssilleni mahtuisi yksi. Ilmottaudutko?

    • Utflkf

      Ei kannata sitten niellä protskujuomia lopussa :)))

      • JaMenkoissaRautaa

        Mutta siinähän on hyviä vitskuja ja hivenaineita. ;))


    • olenkylläaikahoikka

      Kuulostaa hyvältä. Mulle käy koska vain.

      • lähdetkölenkille

        Mennäänkö mökille joku viikonloppu. Ehkä kuitenkin kohdataan ennen sitä.


    • miesläheltä

      Kuntoillut näin kymmeniä vuosia --punaposki

    • NaiselleLähelle

      Mielessä oleva nainen ei tarvitsisi ainakaan laihdutusta. On timmissä kunnossa jo ennestään.

      • ratsastajia

        Meitähän on kaksi naistasi lähellä


    • Pe69

      Ei se ole harvinaista, että karistettavaa löytyy. Naisella usein pömppämasu on, eikä siinäkään mitään pahaa ole. Naisellisuutta. Tässä harjoitusmuodossa olisi hyvää, että se hengästyttääkin huippukohdissa. Toisin, kuin pelkkä kävely.

    • Nojossähaluut

      nii joudut valitettavasti tekemää kaiken työn.. itellä selkä nii paskana ettei kykene mihinkää

      • sillaikivoi

        Eikö edes käsityö kävisi? ;)


      • Nojossähaluut
        sillaikivoi kirjoitti:

        Eikö edes käsityö kävisi? ;)

        En sanonut etteikö kävisi ;)


      • Pe69

        Aamujumpalle!
        Kädet mukaan! Sormet sauvan ympärille! Ylös ja alas! Kiihtyvä rytmi.
        Sitten päälle...


    • sivullinentäällä

      Laihduttamisen kannalta tuo on paras vaihtoehto, minä kannatan ja komppaan.

      • jumppaajavaa

        Unohtamatta iltajumppaa! Ja joskus sillon tällöin yöjumppaa kans


    • kysynpähän_vaan

      Tämäkö on sitä oman kehon painolla tehtävää jumppaa?

    • Mies120

      Kyllä tämä tapa partnerin vaatii.

      • Näinonn

        Näppylät!!


    • nainenläheltä

      Yötreenit tiedossa

    • Yöjuoksuako

      Miten meinaat treenata yöllä?

    • Vanhempinainen

      Valitettavasti rakastelu ei laihduta. 3-4 krt viikko on normaali ja yleinen kertojen määrä, ei johda laihtumiseen.

      • Pe69

        Kauan teidän treenit kestävät? Rasva alkaa palaa vasta puolen tunnin jälkeen. Tunti per kerta voisi olla hyvä ja kyllä pidemmätkin lenkit tuntuu hyvältä, kun vaihtelee asentoa ja paikkaakin. Voihan sitä käyttää apuvälineitäkin, kuka mistäkin tykkää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe