Haluan sut mies

palautamutmaanpinnalle

Vaikka välillämme onkin kaikki maailman esteet.
Eikö rakkaus voi siirtää vaikka vuoria?

16

655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukutsuukuuleekomaa

no palauduitko? ;)

• palaudunko.koskaan

En vielä 😖

• kuukutsuukuuleekomaa

Voin tehdä sen työn nyt. Aletaan sitten palautella pehmoisesti, kerta rysäys voi olla liian kivulias, onhan ilmeesikin jo aika kärsivä... Ensinnäkin pitää miettiä montako vuorta rakastavat ovat siirtäneet..? Ei kovin monta, tämä voi olla hienovaraisesti ohjailtu vastaus... Itse asiassa zero voi olla oikea vastaus, mutta pitäkäämme toivon ripettä yllä vielä =).

• maaonvieläkaukana
        kuukutsuukuuleekomaa kirjoitti:

Voin tehdä sen työn nyt. Aletaan sitten palautella pehmoisesti, kerta rysäys voi olla liian kivulias, onhan ilmeesikin jo aika kärsivä... Ensinnäkin pitää miettiä montako vuorta rakastavat ovat siirtäneet..? Ei kovin monta, tämä voi olla hienovaraisesti ohjailtu vastaus... Itse asiassa zero voi olla oikea vastaus, mutta pitäkäämme toivon ripettä yllä vielä =).

Kiitos yrityksestä 😏

• kuukutsuukuuleekomaa
        maaonvieläkaukana kirjoitti:

Kiitos yrityksestä 😏

Rakkaus elää ja on voimissaan, hyvä niin. Eipä sitä tunnetta voi lannistaa jos se elää niin anna sen elää. Nauti niistä tunteista, vaikkei siitä mitään tulisikaan ja onhan se hieno juttu tuntea niin ihania tunteita 😊. Niin ja btw olen nainen.

• ärsyttävä.akka.oot

Rakkaus elää ja on voimissaan, hyvä niin. Eipä sitä tunnetta voi lannistaa jos se elää niin anna sen elää. Nauti niistä tunteista, vaikkei siitä mitään tulisikaan ja onhan se hieno juttu tuntea niin ihania tunteita 😊. Niin ja btw olen nainen.

Miksi pitää naisena kommentoida selvästi miehelle suunnattuun viestiin?

• terrkkujamulta

Joo hyvin menee eihän täällä ole eliöö, mutta tuo grillikota kutsuu. Terveisiä vaan Salen kassalle:) ihan kuin jostain Texasin autiomaan kahvilasta se nainen:)

• kuukutsuukuuleekomaa
        ärsyttävä.akka.oot kirjoitti:

Miksi pitää naisena kommentoida selvästi miehelle suunnattuun viestiin?

Kyllä palautumisesta voi kuka vain kysyä ja mua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka jonkun mielestä viesti olisi ärsyttävä, joten kihise kiukusta ihan rauhassa. Samanlaisessa tilanteessa olen ollut pitkään kuin aloittaja ja lopulta hyväksynyt tilanteen.

• näinonnäppylät

Kyllä palautumisesta voi kuka vain kysyä ja mua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka jonkun mielestä viesti olisi ärsyttävä, joten kihise kiukusta ihan rauhassa. Samanlaisessa tilanteessa olen ollut pitkään kuin aloittaja ja lopulta hyväksynyt tilanteen.

Täällä aina valitetaan että ei laiteta edes sitä tunnistetta, meneekö naiselle vai miehelle. Sitten kun laittaa, pitää tyrkyn akan vastata.

• Näppyläinen
        näinonnäppylät kirjoitti:

Täällä aina valitetaan että ei laiteta edes sitä tunnistetta, meneekö naiselle vai miehelle. Sitten kun laittaa, pitää tyrkyn akan vastata.

Älä urputa, sut äijän käppyrä tunnistan :)

• sivustamielipide

Ainakin mun käsittääkseni tää on KESKUSTELUpalsta ja jokainen voi osallistua keskusteluun siitä huolimatta kelle viesti on tarkoitettu tai oliko mies vai nainen tai siltä väliltä. Jos ei halua että jotkut niihin vastaavat, on parempi saattaa tieto ihmiselle itselleen tai olla kirjoittamatta täällä .Itse vastaan naisena viesteihin jotka herättävät ajatuksia naisena.

• Palpal

Voin vastata eräälle naiselle,että kyllä niitä voidaan siirtää.

• nimimerkillä

Palpalpalju? :D

• JtunteeSamoin

Samat tunnelmat ja toiveet täälläkin m-n.

• JokuKaion

Niin, Hän näkee esteitä kaikkialla. Siksi ei kannata kammeta maailmaa sijoiltaan. Joskus olin siihen valmis. Onnea vaan.

• Toivotaan että voitatte kaikki maailman esteet ja päädytty onnellisina yhteen. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe