Haluan sut mies

palautamutmaanpinnalle

Vaikka välillämme onkin kaikki maailman esteet.
Eikö rakkaus voi siirtää vaikka vuoria?

16

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukutsuukuuleekomaa

      no palauduitko? ;)

      • palaudunko.koskaan

        En vielä 😖


      • kuukutsuukuuleekomaa

        Voin tehdä sen työn nyt. Aletaan sitten palautella pehmoisesti, kerta rysäys voi olla liian kivulias, onhan ilmeesikin jo aika kärsivä... Ensinnäkin pitää miettiä montako vuorta rakastavat ovat siirtäneet..? Ei kovin monta, tämä voi olla hienovaraisesti ohjailtu vastaus... Itse asiassa zero voi olla oikea vastaus, mutta pitäkäämme toivon ripettä yllä vielä =).


      • maaonvieläkaukana
        kuukutsuukuuleekomaa kirjoitti:

        Voin tehdä sen työn nyt. Aletaan sitten palautella pehmoisesti, kerta rysäys voi olla liian kivulias, onhan ilmeesikin jo aika kärsivä... Ensinnäkin pitää miettiä montako vuorta rakastavat ovat siirtäneet..? Ei kovin monta, tämä voi olla hienovaraisesti ohjailtu vastaus... Itse asiassa zero voi olla oikea vastaus, mutta pitäkäämme toivon ripettä yllä vielä =).

        Kiitos yrityksestä 😏


      • kuukutsuukuuleekomaa
        maaonvieläkaukana kirjoitti:

        Kiitos yrityksestä 😏

        Rakkaus elää ja on voimissaan, hyvä niin. Eipä sitä tunnetta voi lannistaa jos se elää niin anna sen elää. Nauti niistä tunteista, vaikkei siitä mitään tulisikaan ja onhan se hieno juttu tuntea niin ihania tunteita 😊. Niin ja btw olen nainen.


      • ärsyttävä.akka.oot
        kuukutsuukuuleekomaa kirjoitti:

        Rakkaus elää ja on voimissaan, hyvä niin. Eipä sitä tunnetta voi lannistaa jos se elää niin anna sen elää. Nauti niistä tunteista, vaikkei siitä mitään tulisikaan ja onhan se hieno juttu tuntea niin ihania tunteita 😊. Niin ja btw olen nainen.

        Miksi pitää naisena kommentoida selvästi miehelle suunnattuun viestiin?


      • terrkkujamulta

        Joo hyvin menee eihän täällä ole eliöö, mutta tuo grillikota kutsuu. Terveisiä vaan Salen kassalle:) ihan kuin jostain Texasin autiomaan kahvilasta se nainen:)


      • kuukutsuukuuleekomaa
        ärsyttävä.akka.oot kirjoitti:

        Miksi pitää naisena kommentoida selvästi miehelle suunnattuun viestiin?

        Kyllä palautumisesta voi kuka vain kysyä ja mua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka jonkun mielestä viesti olisi ärsyttävä, joten kihise kiukusta ihan rauhassa. Samanlaisessa tilanteessa olen ollut pitkään kuin aloittaja ja lopulta hyväksynyt tilanteen.


      • näinonnäppylät
        kuukutsuukuuleekomaa kirjoitti:

        Kyllä palautumisesta voi kuka vain kysyä ja mua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka jonkun mielestä viesti olisi ärsyttävä, joten kihise kiukusta ihan rauhassa. Samanlaisessa tilanteessa olen ollut pitkään kuin aloittaja ja lopulta hyväksynyt tilanteen.

        Täällä aina valitetaan että ei laiteta edes sitä tunnistetta, meneekö naiselle vai miehelle. Sitten kun laittaa, pitää tyrkyn akan vastata.


      • Näppyläinen
        näinonnäppylät kirjoitti:

        Täällä aina valitetaan että ei laiteta edes sitä tunnistetta, meneekö naiselle vai miehelle. Sitten kun laittaa, pitää tyrkyn akan vastata.

        Älä urputa, sut äijän käppyrä tunnistan :)


      • sivustamielipide

        Ainakin mun käsittääkseni tää on KESKUSTELUpalsta ja jokainen voi osallistua keskusteluun siitä huolimatta kelle viesti on tarkoitettu tai oliko mies vai nainen tai siltä väliltä. Jos ei halua että jotkut niihin vastaavat, on parempi saattaa tieto ihmiselle itselleen tai olla kirjoittamatta täällä .Itse vastaan naisena viesteihin jotka herättävät ajatuksia naisena.


    • Palpal

      Voin vastata eräälle naiselle,että kyllä niitä voidaan siirtää.

      • nimimerkillä

        Palpalpalju? :D


    • JtunteeSamoin

      Samat tunnelmat ja toiveet täälläkin m-n.

    • JokuKaion

      Niin, Hän näkee esteitä kaikkialla. Siksi ei kannata kammeta maailmaa sijoiltaan. Joskus olin siihen valmis. Onnea vaan.

    • Toivotaan että voitatte kaikki maailman esteet ja päädytty onnellisina yhteen. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe