Moikka kaikki lunnossa liikkujat, patikkoinnin ystävät.
Perustin Facebookkiin ryhmän nimeltä Patikkakaveri, jonne kannattaa liittyä. Ryhmään voi laittaa ilmoituksia, kun kaipaa seuraa retkelle/ vaellukselle/ patikoimaan, joko suomeen tai miksei vaikka ulkomaille!
Ryhmä on uusi ja se toimii sitä paremmin, mitä enemmän sinne liittyy samanhenkisiä jäseniä. Voit kutsua sinne jäseniä, jos tiedät jonkun joka voisi kaivat patikka seuraa ja auttaa näin saamaan ryhmästä toimiva.
Nähdään ryhmässä. :)
Patikkakaveria vailla? Liity facebook-ryhmään
5
263
Vastaukset
- tylsäää
Aika hiljasta siellä on, vain 33 jäsentä :(
Turun seutulaisille on ryhmä Retkeilyä Turun seudulla,mutta kuollut sekin..ei ihmisiä näemmä saa luontoon kuin näemmä rahalla ..jos silläkään! :( - vir.veli
näin on. itsekkin olen vissiin kaikki naiseni pelotellut tiehensä. kuulemma mukava mies mutta aina metällä. ei ole auttanut vaikka olen käynyt välillä kalassakin!! (-;
- yksinmetsään
Tässä olisi 21 vuotias nainen jolla riittäisi intoa lähteä vaeltamaan ja ihan päiväretketkin luonnossa kiinnostaa. Harmittaa kun ei ystäväpiiristä löydy kuin kaupunkihiiriä, joita ei saa luonnon helmaan sitten millään :D
- Anonyymi
sinunlaista naista minäkin etsin pitkään. paljon tuli jälkiä ja kilometrejä. nyt on onneksi ikää sen verran että se juna meni jo. nyt minä en enää aio rakastua kuin hevosiin ja ajokoiriin! (-; t: vir.veli.
- Yksjäärä
Facebook on nuorten juttu. Meitä on kuitenkin paljon hiukan vanhempia "jääriä", jotka kyllä kulkevat luonnossa lähellä ja kaukana, mutta faseen ei kosketa pitkällä tikullakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845