Olis mahtavaa nussia vanhempaa naistaa ja päästää mällit tupaan ;).
Vastaukset 3
- Iloapilluun
Olen se saava osapuoli ja onnekkaassa asemassa, kun puolisoni lisäksi (tai puolisoa pyydän nykyään melkein joka kerta käyttämään kumia) kolme varattua miestä, yksi nuorempi ja kaksi vanhempaa, kaikilla suuri kulli, jotka siementävät minut aina, kun tavataan!!
- Iloapilluun
Luulenpa, että tämä kattaus on nyt oikein hyvä!
Kaikki miehet ihanan erilaisia! Ehkä urheilullisuus tosin yhdistää heitä kaikkia. Kaikki timmissä kunnossa panemaan - kunnon voimaa ja kovuutta, kun kunnolla paukuttavat!
Itse olen erittäin naisellinen ja sopivan kurvikas ja pyöreä - kaikkien näiden herrojen mieleen! Pillukin tiukka ja kostuu nopeasti!
Uuuhh, se näky ja tunne, kun spermalasti ryöpsähtää ulos tiukasta pillusta!!
Upeinta tietysti olisi saada kaikilta kolmelta mieheltä spermat syvälle pilluun peräkkäin!! Spermaa vain juoksisi ulos solkenaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2874018Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes2171821Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1451552- 1251265
- 761088
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja1321057Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt445976Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero171788- 10787
- 45686