Olis mahtavaa nussia vanhempaa naistaa ja päästää mällit tupaan ;).
vanhempaa naista
3
82
Vastaukset
- Iloapilluun
Olen se saava osapuoli ja onnekkaassa asemassa, kun puolisoni lisäksi (tai puolisoa pyydän nykyään melkein joka kerta käyttämään kumia) kolme varattua miestä, yksi nuorempi ja kaksi vanhempaa, kaikilla suuri kulli, jotka siementävät minut aina, kun tavataan!!
- Iloapilluun
Luulenpa, että tämä kattaus on nyt oikein hyvä!
Kaikki miehet ihanan erilaisia! Ehkä urheilullisuus tosin yhdistää heitä kaikkia. Kaikki timmissä kunnossa panemaan - kunnon voimaa ja kovuutta, kun kunnolla paukuttavat!
Itse olen erittäin naisellinen ja sopivan kurvikas ja pyöreä - kaikkien näiden herrojen mieleen! Pillukin tiukka ja kostuu nopeasti!
Uuuhh, se näky ja tunne, kun spermalasti ryöpsähtää ulos tiukasta pillusta!!
Upeinta tietysti olisi saada kaikilta kolmelta mieheltä spermat syvälle pilluun peräkkäin!! Spermaa vain juoksisi ulos solkenaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291