vanhempaa naista

Olis mahtavaa nussia vanhempaa naistaa ja päästää mällit tupaan ;).

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloapilluun

Olen se saava osapuoli ja onnekkaassa asemassa, kun puolisoni lisäksi (tai puolisoa pyydän nykyään melkein joka kerta käyttämään kumia) kolme varattua miestä, yksi nuorempi ja kaksi vanhempaa, kaikilla suuri kulli, jotka siementävät minut aina, kun tavataan!!

• Ois mahtavaa päästä mukaan. ;)

• Iloapilluun

Luulenpa, että tämä kattaus on nyt oikein hyvä!
        Kaikki miehet ihanan erilaisia! Ehkä urheilullisuus tosin yhdistää heitä kaikkia. Kaikki timmissä kunnossa panemaan - kunnon voimaa ja kovuutta, kun kunnolla paukuttavat!
        Itse olen erittäin naisellinen ja sopivan kurvikas ja pyöreä - kaikkien näiden herrojen mieleen! Pillukin tiukka ja kostuu nopeasti!

Uuuhh, se näky ja tunne, kun spermalasti ryöpsähtää ulos tiukasta pillusta!!

Upeinta tietysti olisi saada kaikilta kolmelta mieheltä spermat syvälle pilluun peräkkäin!! Spermaa vain juoksisi ulos solkenaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe