empä ole koskaan kuullutkaa et musiikki kuunneltaisiin et minkänäköinen artisti sattuu olemaan... silloihan Mick Jackher ura olisi loppu ennenkuin oisi alkanutkaa... ja janille sopii ks.laiset kappaleet... ja hyvin sillä näkyy kysyntää olevan keikkoja ja televisio esiintymisiä.... ja ei sitä menestystä ks. alalla kauneudellakaan ole saatu, vaikka samasta pisteestä aloittaisikkin kuin jani aloitti... mutta turhaa tästä on kiistellä pysytään asia kannalla eix jee.....
artista jw
3
534
Vastaukset
- symppis
Olen ollut työni puolesta tekemisissä Janin ja näiden muiden (Antin ja Hannan) Idolsien kanssa ja täytyy sanoa, että Jani on niistä kaikista "symppiksin". Hän on semmoinen maanläheinen, tavallinen ja perusmukava kaveri, ei tuo itseään turhaan esille, mutta hänellä riittää aina aikaa ja jokunen mukava sana jokaiselle, joka menee hänen kanssaa juttelemaan. Minusta Jani on enemmänkin syrjäänvetäytyvä kuin taas sellainen, joka tuo itseään turhaa esille.
- nainen vaan..
sellasen kuvan minä olen myös saanut janista.jos todellakin olet janin kanssa tekemisissä niin saat olla todella onnellinen.kumpa minäkin voisin olla "enemmän"kuin ihailija. ystävä esim.
- ystävä
nainen vaan.. kirjoitti:
sellasen kuvan minä olen myös saanut janista.jos todellakin olet janin kanssa tekemisissä niin saat olla todella onnellinen.kumpa minäkin voisin olla "enemmän"kuin ihailija. ystävä esim.
Jani on symppis. Ihan kaikille. Lämpimämpää ihmistä saa hakea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm74748J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 43699
- 106652
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 46552
- 41498
- 18498