artista jw

@@@

empä ole koskaan kuullutkaa et musiikki kuunneltaisiin et minkänäköinen artisti sattuu olemaan... silloihan Mick Jackher ura olisi loppu ennenkuin oisi alkanutkaa... ja janille sopii ks.laiset kappaleet... ja hyvin sillä näkyy kysyntää olevan keikkoja ja televisio esiintymisiä.... ja ei sitä menestystä ks. alalla kauneudellakaan ole saatu, vaikka samasta pisteestä aloittaisikkin kuin jani aloitti... mutta turhaa tästä on kiistellä pysytään asia kannalla eix jee.....

3

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • symppis

Olen ollut työni puolesta tekemisissä Janin ja näiden muiden (Antin ja Hannan) Idolsien kanssa ja täytyy sanoa, että Jani on niistä kaikista "symppiksin". Hän on semmoinen maanläheinen, tavallinen ja perusmukava kaveri, ei tuo itseään turhaan esille, mutta hänellä riittää aina aikaa ja jokunen mukava sana jokaiselle, joka menee hänen kanssaa juttelemaan. Minusta Jani on enemmänkin syrjäänvetäytyvä kuin taas sellainen, joka tuo itseään turhaa esille.

• nainen vaan..

sellasen kuvan minä olen myös saanut janista.jos todellakin olet janin kanssa tekemisissä niin saat olla todella onnellinen.kumpa minäkin voisin olla "enemmän"kuin ihailija. ystävä esim.

• ystävä
        nainen vaan.. kirjoitti:

sellasen kuvan minä olen myös saanut janista.jos todellakin olet janin kanssa tekemisissä niin saat olla todella onnellinen.kumpa minäkin voisin olla "enemmän"kuin ihailija. ystävä esim.

Jani on symppis. Ihan kaikille. Lämpimämpää ihmistä saa hakea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe