Vetomiehen aisaa löytyy joka lähtöön!
http://67.media.tumblr.com/343b7641a2d41443a83e81d4a7ad10fb/tumblr_o2lf2uihXd1uvcfwqo1_500.jpg
http://hypercockfetish.tumblr.com/image/136192668440
http://67.media.tumblr.com/a7cb34c1c05d26680657c327daa7dfa3/tumblr_o1ts6n78nw1uvcfwqo1_500.jpg
http://67.media.tumblr.com/b0d965b0ef72a6428f81d24917938aa6/tumblr_o1ts3apQkg1uvcfwqo1_500.jpg
http://67.media.tumblr.com/541bac829301c31a4ef420408f78957b/tumblr_o1ts3yDBxl1uvcfwqo1_500.jpg
http://67.media.tumblr.com/c40e863302ad67f03fb6c56b9235b538/tumblr_o1ts2ko3z01uvcfwqo1_500.jpg
http://67.media.tumblr.com/54bc7594e05461525763cf3901cb86d2/tumblr_nopazckx7J1uvcfwqo1_500.jpg
http://67.media.tumblr.com/e376cb10f7a2f2d6746ccca7a530b881/tumblr_np9scenMCE1uvcfwqo1_540.jpg
http://67.media.tumblr.com/7a76012bdadefcdaa3876f4a8113b7ca/tumblr_np81sbpC3A1szpc28o1_1280.jpg
Waltavia Walkoisia
6
419
Vastaukset
- Iso-ei-seiso
Kaikki velttona?
- sdfghjukhjhytg
NO eihän tuon kokoiset seiso ikinä kovana.... renkaan ja sinisen pillerin voimalla ehkä jotenki, mutta sittenkin meinaa lerpahtaa. Exällä oli tuollainen lerppalötkö, olihan se komeaa katseltavaa, mutta aika turhauttavaa sen kans oli sählätä...
- Asko66666654
Voi jesta millaista olis ensin imuttaa ja sitten kakkaiseen kakka-aukkoon, taivaallista.
- yli_keskikoon_ovat
Mukava nähdä, että isojakin löytyy eikä vaan linkitetä niitä iänikuisia kuvamanipuloituja kuvia.
- tietää_
Aika esteettisiä vehkeitä, mutta enpä tuollaisia haluaisi omistaa. Sellainen 20cm pitkä ja 5cm paksu olis kaikkein paras, eikä sillo myöskään olis impotentti 40-vuotiaana.
- Aiza10
Photoshop on ihan hyvä ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522