täällä hirveänä hälistään hannasta...mutta minä en ole kyllä kauheasti nähnyt telkussa pyörähtäväksi. tarkoitan et yleensä kysytyimmät ja menestyneimmät artisteja pyydetään telkkuun eri ohjelmiin esiintymään ja haastatteluun .... ja oisin kyllä yllättynyt ja kiinostuneempikin ks. jos hän laulaisi rohkeasti suomeksi ja jotain uutta eikä mitään cover-biisejä. mutta jokainen kulkekoon omia polkujaan...jokainen dikkailkoon ketä huvittaa ...
Hanna p
4
485
Vastaukset
- Sorry*
Hanna on esiintynyt vajaan vuoden sisällä ihan muutamaa viihdeohjelmaa lukuunottamatta kaikissa kotimaisissa isoissa viihdeohjelmissa, konserteissa jne. kuten Telvis -gaala, Kokkisota, Levyraati, Krisse, Hyppönen Enbuske Experience, Kuutamolla, Elämä lapselle -konsertti, Apua Aasiaan -konsertti, Kiitoksen paikka -konsertti, NRJ Kaivari -konsertti jne.
Levyltä löytyy 1 cover-biisi eli Bryan Adamsin Heaven. Keikalla Hanna esittää koko oman levynsä lisäksi cover-biiseinä Green Dayn Basket Casen ja U2 Beautiful Day biisit. Eli keikkasetissäkään ei noita cover-biisejä ole kolmea enempää.
Tule katsomaan keikkaa joskus, aukaisee vähän silmiä ja näet kuka Hanna Pakarinen oikeasti on!
Tiia- @@@
EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA....TÄMÄ ON MUN MIELIPIDE....
- Ansq
@@@ kirjoitti:
EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA....TÄMÄ ON MUN MIELIPIDE....
Älä sitten lau'o vääriä faktoja kuitenkaan...
- masie
Ansq kirjoitti:
Älä sitten lau'o vääriä faktoja kuitenkaan...
Kirjoitat täyttä paskaa !
Hanna on julkisuudessa tasan niin paljon kuin itse sitä haluaa.
Esimerkiksi kuluneella viikolla hän on ollut haastateltavana lähes joka mediassa Maksamme Velkaa jutun yhteydessä.
Kun taas eräs tämän viikon juorulehti kertoo, että Hanna oli kieläytynyt antamasta kommentteja lehdistölle Apua Aasiaan konsertissa.
Niinkuin nimimerkki Sorrykin sanoi. Et tiedä paskaakaan siitä mistä Hanna Pakarisessa kyse.
Ja jos ei kerran Hanna kiinnosta, niin miksi yleensäkin vaivauduit kirjoittelemaan tähän foorumiin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808