Ilona Niittymäki

Osaako

Mitä sanottavaa hänestä,minkälaisia kokemuksia teillä on?

8

3083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KehoituksenSanaa

Nämä keskustelut johtavat useimmiten harhaan.
      Parasta olisi tutkia omaa sydämentilaansa ja keskittää katseensa yksin Kristukseen.
      Ei niinkään täälläkin esiintyviin keskusteluihin, sillä jos näitä juttuja liikaa alkaa lukemaan, on vaara, että menettää sen sinapinsiementäkin pienemmän uskonsa.
      Niin kummallisia nämä jutut ovat.

Jeesus on tie.
      Hän on lammasten ovi käydä taivaallisiin.

Uudestisyntynyt Jumalan lapsi on uusi luomus, katso, mikä vanhaa on, on kadonnut ja uusi on sijaan tullut.

Se uusi ihminen, uudestisyntynyt käyttäytyykin hiukan eri tavalla kuin ns maailman lapset ja olisi hyvä, jos täällä yksikin uskovainen kirjoittaa, käyttäytyä sen kutsumuksen arvon mukaisesti.
      Ei siis kaiken aikaa heitellä lokaa ja leikkiä kuralammikossa.

Kehoitan: -Ole ja käyttäydy lähdekristityn tavoin.

Kuralammikossa jos ja kun räpiköi, niin vesi on ilman muuta sameaa.

Lähdekristitty on ja pysyy ja käyttäytyy lähdekristittynä, eli hänen tarjoamansa vesikin on puhdasta, kirkasta ja selkeää.
      Täynnä totuutta ja täynnä armoa, täynnä iloa ja täynnä rauhaa, jotka hän on lahjaksi Herraltaan saanut.
      Kuin myös täynnä rakkautta, kärsivällisyyttä, itsehillintää, pitkämielisyyttä, laupeutta.

Ylhäältä tuleva viisaus on ensinnäkin lempeä.... puhdasta...täynnä hyviä hedelmiä.

Alhaalta tuleva viisaus taas on riitaisaa...apostoli sanoo sitä riivaajien viisaudeksi.

Ole Kristuksen palvelija ja palvele iloiten Herraasi.

• 11plus22

Olen soittanut kahdesti ja kysynyt akuuttia asiaa (pääsenkö tentistä läpi, ottaako mies vielä yhteyttä). Vastaus oli oikein molemmilla kerroilla, ja tuli tosi nopeasti ja viipymättä, alle puolen minuutin puhelut. :)

Sitä en osaa sanoa, että näkeekö hän pidemmälle tulevaisuuteen ja/tai sellaisia ihmisiä tai asioita, jotka eivät ole kysyjän elämään (vielä) tulleet.

• äläsoittele0700

ei tiedä mitään.
      mukava nainen kuitenkin

• Tuut

Toukokuussa otin ennustuksen Lupasi miehen jäävän,mutta ei se jäänyt.Nyt odotellaan miten muuten toteutuu

• siilineiti

Aivan ihana ihminen, osasi hyvin kuvailla mies ystäväni, vaikka en mitään kertonut ja muutenkin kertoi asioista jotka on tällä hetkellä tapetilla❤

• Anonyymi

Suosittelen lämmöllä

• Anonyymi

Maaliskuussa soitin. "Kriisin" piti helpottua kesään mennessä, tuli vain pari uutta lisää:( Heinäkuussa piti tulla pari vuotta nuorempi mies, no ei oo ketään tullu:(

• Anonyymi

Ei niim minnäällaisia ja ennustasin ettei tulekkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe