En ole koskaan aikaisemmin ollut mutta Kuopiolaisena kiinnostaisi tietää millainen meno tuolla on juhannuksena. Kerääntyykö tuonne porukkaa viettämään juhannusta kuinka paljon?
Onko itse alue maksullinen vai voiko siellä nauttia omia virvokkeita piknik-tyylisesti.
Rauhanlahden juhannus
15
476
Vastaukset 15
- kuopiolainen__
En tiedä kun täällä ei ole tuon nimistä aluetta.
- juhannusta
Muutaman kerran tullut käytyä katsomassa lähinnä kokon palamista.
http://www.rauhalahti.fi/rauhalahti/ravintolat/iltaravintolat/juhannusjuhlat- Juhannus.Tylsimys
Hohhoijaa... jos juhannuskokon on nähnyt kerran palavan niin eipä siinä paljon uutta enää seuraavilla kerroilla tapahdu, yhtä mielenkiintoista kun katsella maalin kuivumista seinällä...
- juhannusta
Juhannus.Tylsimys kirjoitti:
Hohhoijaa... jos juhannuskokon on nähnyt kerran palavan niin eipä siinä paljon uutta enää seuraavilla kerroilla tapahdu, yhtä mielenkiintoista kun katsella maalin kuivumista seinällä...
No tuo kokon katsominen oli pelkkä "heitto". Ei suinkaan yksin sen vuoksi käydä rauhalahdessa. Mutta ymmärrän heitä, joiden juhannukseen on aina kuulunut kokon poltto lapsuudesta saakka, niin jotkut kaipaavat samaa rituaalia.
Joskus ollut tukkilaisten esitys vedessa, siis keikkuvat ja temppuilevat tukkien päällä vedes. Lieneekö sellasia enää..?
Mukavaa Juhannusta :)
- ottakaa_vinkki
Heh, tyypillinen ryyppäjäisremuaminen. Porukkaa mölisemässä sotkemassa ja sekoilemassa. Tosi kivaa juu.
Paras juhannus maassamme on sellainen, että sään ollessa hyvä menee yksin tai kaksin jonnekin kivalle luontoalueelle rannalle, istuskelee rauhassa hiljaa, juo vettä tai limua, ja syö eväitä. Kuuntelee lintujen laulukonserttia ja ihastelee maisemia ja luontoa, vehreyttä. Siinä on asiat aidoimmillaan ja jää kivat muistot.
Itse vietin aikoinaan nuorempana runsaasti noita juoppojuhannuksia vastaavissa paikoissa ja siis Rauhanlahden jussikin on nähty. Ei ollut aidosti kivaa. Aamulla pää kipiä, oksetti ja hävetti. Ei kiitos enää aikamääriin moisia.- Ikinuorimuori
Nyt kyllä puhuit asiaa,juurikin näin,raikasta Juhannusta kaikille!
- neuvokasta
Ikinuorimuori kirjoitti:
Nyt kyllä puhuit asiaa,juurikin näin,raikasta Juhannusta kaikille!
Juurikin-sana pitäisi asettaa käyttökieltoon!!
- ei_kiesus
Onko täällä vain yksi sama koulut kesken jättänyt tekemässä aloituksia kirjoitusvirheistä päätellen vai onko tämä Kuopio- palsta mennyt kokonaan todella tyhmien käsiin??
- takaisinmaksu
Kuopiossa ei vieläkään ole Rauhanlahtea!
- Lapsellinenolet
Lopeta tuo, yrität olla viisas, teet itsesi vaan tyhmäksi.
- Anonyymi00013
Kuopion Juhannus?
- Anonyymi00014
Kuopion Juhannus?
- Anonyymi00015
Rauhallista on lahdessa juhannuksena
- Anonyymi00016
Keskustassa Satamassa on juhannusjuhlat joka jussi, siellä on tanssia ja orkesteri. Ja terasseja vieressä ja upea Kallaveden sini.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546