Rauhanlahden juhannus

Jasn

En ole koskaan aikaisemmin ollut mutta Kuopiolaisena kiinnostaisi tietää millainen meno tuolla on juhannuksena. Kerääntyykö tuonne porukkaa viettämään juhannusta kuinka paljon?

Onko itse alue maksullinen vai voiko siellä nauttia omia virvokkeita piknik-tyylisesti.

15

476

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuopiolainen__

En tiedä kun täällä ei ole tuon nimistä aluetta.

• juhannusta
      • Juhannus.Tylsimys

Hohhoijaa... jos juhannuskokon on nähnyt kerran palavan niin eipä siinä paljon uutta enää seuraavilla kerroilla tapahdu, yhtä mielenkiintoista kun katsella maalin kuivumista seinällä...

• juhannusta
        Juhannus.Tylsimys kirjoitti:

Hohhoijaa... jos juhannuskokon on nähnyt kerran palavan niin eipä siinä paljon uutta enää seuraavilla kerroilla tapahdu, yhtä mielenkiintoista kun katsella maalin kuivumista seinällä...

No tuo kokon katsominen oli pelkkä "heitto". Ei suinkaan yksin sen vuoksi käydä rauhalahdessa. Mutta ymmärrän heitä, joiden juhannukseen on aina kuulunut kokon poltto lapsuudesta saakka, niin jotkut kaipaavat samaa rituaalia.
        Joskus ollut tukkilaisten esitys vedessa, siis keikkuvat ja temppuilevat tukkien päällä vedes. Lieneekö sellasia enää..?
        Mukavaa Juhannusta :)

• ottakaa_vinkki

Heh, tyypillinen ryyppäjäisremuaminen. Porukkaa mölisemässä sotkemassa ja sekoilemassa. Tosi kivaa juu.

Paras juhannus maassamme on sellainen, että sään ollessa hyvä menee yksin tai kaksin jonnekin kivalle luontoalueelle rannalle, istuskelee rauhassa hiljaa, juo vettä tai limua, ja syö eväitä. Kuuntelee lintujen laulukonserttia ja ihastelee maisemia ja luontoa, vehreyttä. Siinä on asiat aidoimmillaan ja jää kivat muistot.

Itse vietin aikoinaan nuorempana runsaasti noita juoppojuhannuksia vastaavissa paikoissa ja siis Rauhanlahden jussikin on nähty. Ei ollut aidosti kivaa. Aamulla pää kipiä, oksetti ja hävetti. Ei kiitos enää aikamääriin moisia.

• Ikinuorimuori

Nyt kyllä puhuit asiaa,juurikin näin,raikasta Juhannusta kaikille!

• neuvokasta
        Ikinuorimuori kirjoitti:

Nyt kyllä puhuit asiaa,juurikin näin,raikasta Juhannusta kaikille!

Juurikin-sana pitäisi asettaa käyttökieltoon!!

• ei_kiesus

Onko täällä vain yksi sama koulut kesken jättänyt tekemässä aloituksia kirjoitusvirheistä päätellen vai onko tämä Kuopio- palsta mennyt kokonaan todella tyhmien käsiin??

• takaisinmaksu

Kuopiossa ei vieläkään ole Rauhanlahtea!

• Lapsellinenolet

Lopeta tuo, yrität olla viisas, teet itsesi vaan tyhmäksi.

• Anonyymi00013

Kuopion Juhannus?

• Anonyymi00014

Kuopion Juhannus?

• Anonyymi00015

Rauhallista on lahdessa juhannuksena

• Anonyymi00016

Keskustassa Satamassa on juhannusjuhlat joka jussi, siellä on tanssia ja orkesteri. Ja terasseja vieressä ja upea Kallaveden sini.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe