Minkalaisia pisteitä Rolloon hakijoilla?

Epätoivoinenhakija

Jos listattaisiin tähän, että millasia pisteitä on tullut, niin sais vähän vertailupohjaa että mihin omat pisteet riittää? Itsellä koepisteitä 46, lähtöpisteitä 25 eli yht. 71.

36

3156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännämunhirveä

      Koepisteitä 51 ja yo-todistuksesta 33 eli 84 p.

      • Epätoivoinenhakija

        Sinuna en kyllä varmaan enää edes jännittäisi, jos ei noilla yhteispisteillä pääse ni ei kyllä kukaan sitten! :D


    • Lavon

      53 pistettä kokeesta

    • entyytyväinen

      38,5

    • Hklsödödl

      48,5 kokeesta 😁 Voin vaan kuvitella kun varasija pamahtaa opintopolkuun ja sittenhän ei toivoa enää ole.

    • Iiiiiiikk

      58,5 kokeesta

      • Epätoivoinenhakija

        Onko sulla sitten lähtöpisteitä vai koepistekiintiössäkö haet? Hieno pistemäärä joka tapauksessa!


      • Iiiiiiikk

        Lähtöpisteitä 22, en tiedä hydyttääkö ne mitään


    • molikka

      61 kokeesta, 15 yo todistus

    • Toivoako

      Tarkottaako se, että ne yotutkinnon pisteet on siinä kirjeessä sitä että pääsee yhteispistejonoon?

      Koepisteitä mulla 52,5 ja yo 28. Eli yhteispisteillä 80,5 vois olla toivoa, mutta pelkässä koepistejonossa en sit tiiä....

      • ettäsellasta

        Kyllähän sun pitäisi itse tietää, haetko koepiste- vai yhteispistejonossa. Kannattas varmaan selvittää tällaset asiat etukäteen.


      • relaxny

        Mitä hiton väliä sillä on, pääseekö sisään yhteispisteillä vai pelkillä koepisteillä? Kaikki ovat joka tapauksessa molemmissa jonoissa.


    • HannuKampela

      Millä pisteillä/yo-arvosanoilla yleensä siihen yhteispistekiintiöön on vielä päässyt?

    • Toiveikas95

      Mulla on toivoa vaikka yhteispisteitä vaan 78. Uskon, että yhteispistekiintiön raja pyörii jossain 70 päälle ja koepisteissä pääsee ehkä 53-55 pisteellä. Viime vuonna pääsi siis 63,5 yhteispisteillä, eikä musta se koe nyt niiin paljo vaikeampi ole ollut. :D

      • Eisetasonytniinkovaole

        Mitähän vittua? Viime vuoden koe ja tämän vuoden koe mielestäni aikalailla samantasosia, miksi raja nousisi muka edes noin paljoa? Oma veikkaukseni on 66 max yhteispistekiintiössä


    • Rloon

      58 pistettä kokeesta YO 21 .. hakis ens vuon uudestaan

      • whoooot

        Meinaatteko ettei noilla pisteillä pääsis sisälle?!

        ..mulla samaa luokkaa ja ehin jo olla tyytyväinen,että hyvin meni :S


    • alvaraalt0

      Kokeesta 48 pistettä, Tallinna kutsuu... :D

    • Rollisto

      Helposti pääsee tuolla. Viime vuonna raja oli 46 mutta siinä oli mukana avoimesta saadut lisäpisteet max. 13, joten oikeampi raja lienee jossain 35 paikkeilla.

    • alvaraalt0

      Se jää nähtäväksi. Tuskin kuitenkaan 35:llä pisteellä pääsee.. Varasuunnitelma on aina hyvä olla

    • 53pkokeesta

      Avoimen pisteitä ei kenelläkään tänä vuonna, joten en uskon rajojen pahemmin nousevan..

    • aarnetenkan3n

      Huomioikaahan se, että avoimesta saatavat pisteet vaikuttavat alimpaan pisterajaan vain, jos kyseisen hakijan pisteet eivät ole muuten ylittäneet tarvittavaa pisterajaa. Mahdollistahan on myös, että henkilöt joille on myönnetty avoimen opinnoista lisäpisteitä olisivat ilman niitäkin ylittäneet pisterajan, jolloinhan niillä ei ole merkitystä alimman pisterajan kannalta.

      • Jeejeje

        Todennäköisesti näitä hakijoita kuitenkik oli viime(kin) vuonna, jotka pääsivät avoimen pisteiden avulla..


      • Hyväniin

        Tänä vuonna niitä ei ole.


    • Karvakuutio

      54,5 kokeesta, 21 papereista. Pikkasen tässä jännittää, mutta kyllähän näitten kai pitäisi riittää. En jotenkin jaksa uskoa, että 55 asti tuo pisteraja kipuaisi, mutta kaikki toki on aina mahdollista. Nooh, kaliaa naamariin kirjettä odotellessa, niin aika kulkee joutuisammin :D

    • Heiips

      Puhutteko siis okl:n pisteistä vai yleisen kasvatustieteen pisteistä?

      • viksu12

        Mitäpä luulet, jos kategoriana on oikeustieteellinen tiedekunta?


    • jännäeienäähirveä

      Nyt oli opintopolussa. Sisällä pisteillä 84. Ihanaa!!

    • Huippua

      Täällä kans 80,5 pisteellä!!

    • Mistäpisteet

      Mistä helv näkee noi pisteet? En ole kirjaituutunut opintopolkuun....

      • 99999999999999999

        No kirjaudu pankkitunnuksilla


      • Edfas

        Mitä se enää auttaa koska en kirjautunut tehdessä hakemusta....


    • Onnistunut_tärpitys

      Koe meni itsellä erittäin hyvin ja pääsin sisään ei-ensikertalaisten kiintiössä (jossa pisterajat tod. näk. kovemmat kuin ensikertalaisilla) koepisteillä 59.
      Lisäpisteitä keskiverto-kirjotuksista herui 19 eli yhteispistejonossa 78.

      • Drld

        Onnea! Pakko kuitenki korjata, että ensikertalaisten rajat oli 47 ja 68, ei-ensikertalaisten vähän alemmat eli 46 ja 67,5.


    • Nätti-Jussi

      Koepisteitä 54,5 ja parilla takavuosien laudaturilla 30 ylppäripojoa. Aika relusti ei-ensikertalaiskiintiön raja yli. Melkoista hajontaa tehtäväpisteissä. Lähes täysiä pojoja ja sitten matalampaa. No, aika paljon ois saanut rysäytellä, että ois menyt tiukoille.

    • Inssioikikseen

      Mulla kanssa pari 20 vuotta vanhaa Lassea auttoi. Kokeesta reilusti yli kiintiön eli 62 p. Olen ihan tyytyväinen kun pohjalla on jo DI-paperit. Aika iisi koe oli. Syksyllä tavataan Rollossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe