Jos listattaisiin tähän, että millasia pisteitä on tullut, niin sais vähän vertailupohjaa että mihin omat pisteet riittää? Itsellä koepisteitä 46, lähtöpisteitä 25 eli yht. 71.
Minkalaisia pisteitä Rolloon hakijoilla?
36
3167
Vastaukset
- jännämunhirveä
Koepisteitä 51 ja yo-todistuksesta 33 eli 84 p.
- Epätoivoinenhakija
Sinuna en kyllä varmaan enää edes jännittäisi, jos ei noilla yhteispisteillä pääse ni ei kyllä kukaan sitten! :D
- Lavon
53 pistettä kokeesta
- entyytyväinen
38,5
- Hklsödödl
48,5 kokeesta 😁 Voin vaan kuvitella kun varasija pamahtaa opintopolkuun ja sittenhän ei toivoa enää ole.
- Iiiiiiikk
58,5 kokeesta
- Epätoivoinenhakija
Onko sulla sitten lähtöpisteitä vai koepistekiintiössäkö haet? Hieno pistemäärä joka tapauksessa!
- Iiiiiiikk
Lähtöpisteitä 22, en tiedä hydyttääkö ne mitään
- molikka
61 kokeesta, 15 yo todistus
- Toivoako
Tarkottaako se, että ne yotutkinnon pisteet on siinä kirjeessä sitä että pääsee yhteispistejonoon?
Koepisteitä mulla 52,5 ja yo 28. Eli yhteispisteillä 80,5 vois olla toivoa, mutta pelkässä koepistejonossa en sit tiiä....- ettäsellasta
Kyllähän sun pitäisi itse tietää, haetko koepiste- vai yhteispistejonossa. Kannattas varmaan selvittää tällaset asiat etukäteen.
- relaxny
Mitä hiton väliä sillä on, pääseekö sisään yhteispisteillä vai pelkillä koepisteillä? Kaikki ovat joka tapauksessa molemmissa jonoissa.
- HannuKampela
Millä pisteillä/yo-arvosanoilla yleensä siihen yhteispistekiintiöön on vielä päässyt?
- Toiveikas95
Mulla on toivoa vaikka yhteispisteitä vaan 78. Uskon, että yhteispistekiintiön raja pyörii jossain 70 päälle ja koepisteissä pääsee ehkä 53-55 pisteellä. Viime vuonna pääsi siis 63,5 yhteispisteillä, eikä musta se koe nyt niiin paljo vaikeampi ole ollut. :D
- Eisetasonytniinkovaole
Mitähän vittua? Viime vuoden koe ja tämän vuoden koe mielestäni aikalailla samantasosia, miksi raja nousisi muka edes noin paljoa? Oma veikkaukseni on 66 max yhteispistekiintiössä
- Rloon
58 pistettä kokeesta YO 21 .. hakis ens vuon uudestaan
- whoooot
Meinaatteko ettei noilla pisteillä pääsis sisälle?!
..mulla samaa luokkaa ja ehin jo olla tyytyväinen,että hyvin meni :S
- alvaraalt0
Kokeesta 48 pistettä, Tallinna kutsuu... :D
- Rollisto
Helposti pääsee tuolla. Viime vuonna raja oli 46 mutta siinä oli mukana avoimesta saadut lisäpisteet max. 13, joten oikeampi raja lienee jossain 35 paikkeilla.
- alvaraalt0
Se jää nähtäväksi. Tuskin kuitenkaan 35:llä pisteellä pääsee.. Varasuunnitelma on aina hyvä olla
- 53pkokeesta
Avoimen pisteitä ei kenelläkään tänä vuonna, joten en uskon rajojen pahemmin nousevan..
- aarnetenkan3n
Huomioikaahan se, että avoimesta saatavat pisteet vaikuttavat alimpaan pisterajaan vain, jos kyseisen hakijan pisteet eivät ole muuten ylittäneet tarvittavaa pisterajaa. Mahdollistahan on myös, että henkilöt joille on myönnetty avoimen opinnoista lisäpisteitä olisivat ilman niitäkin ylittäneet pisterajan, jolloinhan niillä ei ole merkitystä alimman pisterajan kannalta.
- Jeejeje
Todennäköisesti näitä hakijoita kuitenkik oli viime(kin) vuonna, jotka pääsivät avoimen pisteiden avulla..
- Hyväniin
Tänä vuonna niitä ei ole.
- Karvakuutio
54,5 kokeesta, 21 papereista. Pikkasen tässä jännittää, mutta kyllähän näitten kai pitäisi riittää. En jotenkin jaksa uskoa, että 55 asti tuo pisteraja kipuaisi, mutta kaikki toki on aina mahdollista. Nooh, kaliaa naamariin kirjettä odotellessa, niin aika kulkee joutuisammin :D
- Heiips
Puhutteko siis okl:n pisteistä vai yleisen kasvatustieteen pisteistä?
- viksu12
Mitäpä luulet, jos kategoriana on oikeustieteellinen tiedekunta?
- jännäeienäähirveä
Nyt oli opintopolussa. Sisällä pisteillä 84. Ihanaa!!
- Huippua
Täällä kans 80,5 pisteellä!!
- Mistäpisteet
Mistä helv näkee noi pisteet? En ole kirjaituutunut opintopolkuun....
- 99999999999999999
No kirjaudu pankkitunnuksilla
- Edfas
Mitä se enää auttaa koska en kirjautunut tehdessä hakemusta....
- Onnistunut_tärpitys
Koe meni itsellä erittäin hyvin ja pääsin sisään ei-ensikertalaisten kiintiössä (jossa pisterajat tod. näk. kovemmat kuin ensikertalaisilla) koepisteillä 59.
Lisäpisteitä keskiverto-kirjotuksista herui 19 eli yhteispistejonossa 78.- Drld
Onnea! Pakko kuitenki korjata, että ensikertalaisten rajat oli 47 ja 68, ei-ensikertalaisten vähän alemmat eli 46 ja 67,5.
- Nätti-Jussi
Koepisteitä 54,5 ja parilla takavuosien laudaturilla 30 ylppäripojoa. Aika relusti ei-ensikertalaiskiintiön raja yli. Melkoista hajontaa tehtäväpisteissä. Lähes täysiä pojoja ja sitten matalampaa. No, aika paljon ois saanut rysäytellä, että ois menyt tiukoille.
- Inssioikikseen
Mulla kanssa pari 20 vuotta vanhaa Lassea auttoi. Kokeesta reilusti yli kiintiön eli 62 p. Olen ihan tyytyväinen kun pohjalla on jo DI-paperit. Aika iisi koe oli. Syksyllä tavataan Rollossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019