Halpa ja hyvä

KariH7171

Säästää n. 800€ - 1000€ verrattuna autokoulun hintoihin. Itsellä oman lapseni lisäksi kaksi perheen ulkopuolista opetettavaa. Suosittelen lämpimästi.

www.opetuslupa.net

28

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sartsa75

      Onks tää niitä Ratti juttuja? Eikös se siellä maksa vaan kympin jos opetat kaks muut?

      • Kotiope99

        opetuslupa.net on täysin eri kuin ratti.fi


      • Freeroad

        No näin on :D


      • syökää

        Onhan se.


      • Jaskateelikäinen

        Ratti.fi huono kopio


      • Jethro1

        No aivan susi.


    • valtio

      verot maksuun vaan.

      • ajoomiesoon

        Ketä kiinnostaa maksaa weroja, kun ne menewät Kreikkaan pankkitueksi.... Ei ainakaan minua !!!


      • Juurikin noin he tekee!

        Jos opettaja saa käteen 600€ palautuu siitä valtiolle noin 400€


      • kukkoo
        ajoomiesoon kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa maksaa weroja, kun ne menewät Kreikkaan pankkitueksi.... Ei ainakaan minua !!!

        Ei ketään.


    • HintaTietoinen

      Ja minua asiakkaana kiinnostaa, VAIN JA AINOSTAAN, lopullinen HINTA! Ihan sama, onko hinta verollinen vai veroton! Eli, maksaako tuottaja veronsa vai ei! Sama ajokortti kuitenkin tulee?

      • Lonpakko

        Sama homma. Mä äänestän lompakolla. Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan. Ratti.fi


      • fnf4222

        Eli muropaketista. sen kyllä huomaa useista että rahaa on säästetty kortin hommaamisessa ja sen sijaan ostettu muropaketti josta saatu joku pahvin pala.

        jos auto on varaa ostaa ja pitää niin kyllä oikeeseen ajokorttiikin rahaa pitäisi löytyä, että saa sitä vähän parempaa opetusta ja ehkä tulee myös selväksi että siellä liikenteesä on liikennesääntöjä joita pitää noudattaa, niitä ei muro paketista opi.


    • verbaalistakikkailua

      Kyllä on kieroa sanailua.. Opetuksessa käytetään opettajan ajoneuvoa, joka tulee muutoskatsastaa opetuskäyttöön ja johon tulee asentaa opetuspoljin. Sinun ei kuitenkaan tarvitse investoida polkimiin tai ajoneuvosi katsastukseen, sillä nämä maksut voidaan vähentää opetuspalkkiostasi.
      Toisin sanoen, maksat ne kuitenkin :) :)

    • opelius

      Aivan ja kun katsoin neloselta tulevaa isän ja äidin opetusohjelmaa niin kyllä täytyy sanoa ettei yksikään "opettaja" ollut pätevä.

    • opetusluvassa

      EI laatu ratkaise, vaan hinta annetaan. Jälki kasvu jollekin tyypille ja ajatellaan, kun ajokoe on läpäisty niin hyvä tuli. Saa nähdä kun televaisuudessa onnettomuudet lisääntyy ja asenteet kovenee.

      • Tilastotiede

        Eipä ainakaan tilastojen valossa... opetuslupa vs. Autokoulu meinaan... tosi on.kop.kop.


    • LiikenneMatti

      ja opetuksen laatu sitten on mitä on, ja sitten ihmetellee kun ei osata ajaa liikenteessä.

    • Hyvinoppinu

      Näille, jotka kritisoi opetuslupaa. Isäni on minut autolla ajamaan opettanut ja ikinä en ole tehnyt minkäänlaista liikennerikkomusta. Riippuu varmaan kuka on opettamassa.

    • TeijaSastamala

      Ei tämä Suomen ajokorttiopetus autokouluissa hirmuisen laadukasta ole? Taskuunpysäköinti, yksisuuntaiset, ajoneuvon sijainti kaistalla/risteyksissä, ajoneuvon käsittely ja monet muut seikat puoltavst opetuslupaopetuksen puolesta! Katsokaa Suomen surkein kuski ohjelmaa ja huomatkaa minkälaista kuljettajaa autokoulut tuottaa liikenteeseen! Opetusluvalla ajetaan 70% enemmän ajotunteja ennen ajokoetta kuin autokouluissa. Autokoulujen antamaa opetusta pitäisi enemmän valvoa viranomaisten toimesta

      • voisiollaenemmän

        Miksi näissä opetuslupapalvelussa ei ole enempää ajotunteja tuohon 800€ hintaan? Vaikkapa 30 tuntia ajamista.


      • Taskussa

        Miksi? Saa kortin 18 tunnillakin??


    • JuhaP444

      Itse opetan opetuslupa.net kautta saatuja oppilaita. Pystyn antamaan takuun, että sovitulla summalla oppilas saa ajokortin ja hyvän opetuksen. Ei ole piilokuluja! Autokoulut ei pysty koskaan samaan "hintatakuuseen!"???

      • Totta!

        Jos esim. Haagan autokoulu opettaa huonosti ja oppilas saa hylätyn inssin, niin koulu RAHASTAA lisäajokerroilla! Motivaatio opettaa hyvin on siis 0 koska mitän huonommin opettaa, sitä enemmän saa rahaa

        Sen sijaan esim. Ratti.fi:n opetuksissa on vastuu opettajalla inssin läpi pääsystä


    • Seppok6

      Opetuslupa.netin kautta joutuu opettamaan teoriatkin oppillaalle itse, joten minä menin ratille opettajaksi - ratti.fi opettaa teoriat 19 tuntia. Samalla opetan tyttärenikim.

    • Ajoa_opettelemaan

      Katsokaapa, tuolta löytyy vuokrattava opetusauto www.yellowhello.fi. Kylläkin näkyy olevan vain Hesassa ja Oulussa tällä hetkellä.

    • Asiantuntijat

      Minun mielestä opetusluvassa sekä autokoulussa on omat -
      Opetusluvassa
      pääset halvemmalla(jos tuijotat vaan numeroita etkä ota huomioon bensa vakuutuskuluja sekä menetettyä aikaa)
      saat viettää aikaa lapsesi kanssa(harva opetuslupalainen menee autokoulun minimeillä läpi 19h vaan vähintään tupla määrä ajotunteja)
      -hermoja raastavaa ja aikaa vievää

      Autokoulussa
      saat laadukasta opetusta alan ammattilaiselta (jolla on alan koulutus sekä vuosien kokemus tielläliikumisesta)
      saat varmemmin ensiyrittämällä kortin sekä enemmän irti opetuksesta
      -maksaa rahaa
      -vie aikaa

    • bythewayh

      Minimi on 17 h ajoa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2231
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      271
      2091
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1611
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1392
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      968
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      871
    Aihe