Nainen päällä - miten?!

EnVaanOsaa

Näin anonyymisti uskallan paljastaa tyhmyyteni ja taitamattomuuteni: olen nainen ja en osaa ollenkaan olla päällä seksiä harrastaessa. Ratsastaminen on minulle ihan outoa. Mahdan olla häpeäksi koko naissukupuolelle tämän asian takia.. En ole parisuhteessa, jossa hommaa voisi varmasti helpommin opetella kuin yhden yön säätöjen kanssa.

Miten ihmeessä liikun siinä, mitä ihmettä muutenkaan teen? Miten saan liikkeistä erilaisia (nopea/hidas, syvälle/ei-niin-syvälle)? Ja kuinka opin rentoutumaan siinä itse? Olen ollut päällä kahdesti ja ihan päin honkia meni, en oikein osannut liikkua ja jätkä sitten avitti liikuttamalla lanteitani käsillään. Joten kaikki vinkit ja viisaudet ovat tervetulleita, kiitos jo etukäteen.

9

13540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady3444

Siinä voi liikkua ylös alas, nojata eteenpäin ja sama liike tai istua syvästi, niin että häpykumpu on kiinni miehessä. Voi pyörittää lantiota, tehdä pientä tai suurta liikettä. Itse en ole kohdannut miestä joka ei moisesta tykkää.. oma alkuunsa sanoi ettei välitä olla alla. Paskat, jo toisesta tapaamisesta alkaen aina on halunnut olla alla, joskus koko ajan. Tai useimmiten.

• Tuttutie

Juuri noin se menee, naiseni pitää ratsastamisesta tavattomasti, aluksi olen päällä/ takana lopuksi hän päälläni kulmaa vaihdellen lantion pyöriessä hän määrää tahdin. Hiki tulee.

• taitamattomuus

Opettele käyttämään ns. pc-lihaksia esim treensauvan avulla. Ratsastaessa kannattaa vaihdella asentoa (kasvokkain, selin, kyykyssä, polvillaan …)
      Mä tykkään ”avittaa” liikkumista riippumatta naisen osaamisesta se helpottaa sopivan rytmin löytymistä. Asentojen suorittaminen ja osaaminen ei ole tärkeää vaan asenne ja oppimishalu. Taitamatonta oppimishaluista on kiva opettaa.

• EnVaanOsaa

Kiitos vastauksista. Mutta vielä lähinnä se tekniikka ihmetyttää.. Oma paino tietysti varmaan omien jalkojen/polvien päällä vai? Ja liike lantiosta? koko alakropasta? miten? Kyllä, kysyn näitä täysin tosissani...

• tekniikatta

Liike pc-lihaksista, lantiosta ja jaloista. Useimmiten paras liike on se joka sinusta tuntuu parhaalta eikä rasita liikaa. Paras mun tuntema ratsastaja tykkää olla polviensa varassa. Sanoo näkevänsä lopuksi tähtiä siinä asennossa.
        ÄLÄ ala suorittaa liikkeiden tekniikkaa vaan ota rennosti ja nauti.

• hyväon

Ota rennosti. Unohda kaikki tekniikka. Näe miehen. Katso häntä. hyväile ja ja helli. Kerro hänelle kuinka paljon häntä haluat. Se on miehelle parasta. kaikki muu tulee myöhemmin.

• paljastaja1

Ja mistäpäin tämä "herra" envaan osaa, kirjoitaa????? kiini jäit. Naiset miehet älkää menkö "lankaan"

• Onheitä

Mahtaako hän olla herra, ettei olisi vaan nuori nainen ? Häiriköinti onnistuu niin mieheltä kuin naiseltakin. Heitä riittää.

• panopoikatietää

Ratsastuksesta naiset tykkää, vaimonikin. Siinä nainen voi säädellä panorytmiä, liikettä ylös alas (syvyyttä) edestakaisella liikkeellä litoris kiihottuu. Minä en laukee ratsastaessa. Pakko kiivetä lopuksi päälle. Kun nainen on jo väsähtänyt.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      82
      6205
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      29
      3733
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      25
      3075
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      363
      1664
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1368
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      26
      1292
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      916
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      42
      873
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      860
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      819
    Aihe