Nainen päällä - miten?!

EnVaanOsaa

Näin anonyymisti uskallan paljastaa tyhmyyteni ja taitamattomuuteni: olen nainen ja en osaa ollenkaan olla päällä seksiä harrastaessa. Ratsastaminen on minulle ihan outoa. Mahdan olla häpeäksi koko naissukupuolelle tämän asian takia.. En ole parisuhteessa, jossa hommaa voisi varmasti helpommin opetella kuin yhden yön säätöjen kanssa.

Miten ihmeessä liikun siinä, mitä ihmettä muutenkaan teen? Miten saan liikkeistä erilaisia (nopea/hidas, syvälle/ei-niin-syvälle)? Ja kuinka opin rentoutumaan siinä itse? Olen ollut päällä kahdesti ja ihan päin honkia meni, en oikein osannut liikkua ja jätkä sitten avitti liikuttamalla lanteitani käsillään. Joten kaikki vinkit ja viisaudet ovat tervetulleita, kiitos jo etukäteen.

9

10979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady3444

      Siinä voi liikkua ylös alas, nojata eteenpäin ja sama liike tai istua syvästi, niin että häpykumpu on kiinni miehessä. Voi pyörittää lantiota, tehdä pientä tai suurta liikettä. Itse en ole kohdannut miestä joka ei moisesta tykkää.. oma alkuunsa sanoi ettei välitä olla alla. Paskat, jo toisesta tapaamisesta alkaen aina on halunnut olla alla, joskus koko ajan. Tai useimmiten.

      • Tuttutie

        Juuri noin se menee, naiseni pitää ratsastamisesta tavattomasti, aluksi olen päällä/ takana lopuksi hän päälläni kulmaa vaihdellen lantion pyöriessä hän määrää tahdin. Hiki tulee.


    • taitamattomuus

      Opettele käyttämään ns. pc-lihaksia esim treensauvan avulla. Ratsastaessa kannattaa vaihdella asentoa (kasvokkain, selin, kyykyssä, polvillaan …)
      Mä tykkään ”avittaa” liikkumista riippumatta naisen osaamisesta se helpottaa sopivan rytmin löytymistä. Asentojen suorittaminen ja osaaminen ei ole tärkeää vaan asenne ja oppimishalu. Taitamatonta oppimishaluista on kiva opettaa.

    • EnVaanOsaa

      Kiitos vastauksista. Mutta vielä lähinnä se tekniikka ihmetyttää.. Oma paino tietysti varmaan omien jalkojen/polvien päällä vai? Ja liike lantiosta? koko alakropasta? miten? Kyllä, kysyn näitä täysin tosissani...

      • tekniikatta

        Liike pc-lihaksista, lantiosta ja jaloista. Useimmiten paras liike on se joka sinusta tuntuu parhaalta eikä rasita liikaa. Paras mun tuntema ratsastaja tykkää olla polviensa varassa. Sanoo näkevänsä lopuksi tähtiä siinä asennossa.
        ÄLÄ ala suorittaa liikkeiden tekniikkaa vaan ota rennosti ja nauti.


    • hyväon

      Ota rennosti. Unohda kaikki tekniikka. Näe miehen. Katso häntä. hyväile ja ja helli. Kerro hänelle kuinka paljon häntä haluat. Se on miehelle parasta. kaikki muu tulee myöhemmin.

    • paljastaja1

      Ja mistäpäin tämä "herra" envaan osaa, kirjoitaa????? kiini jäit. Naiset miehet älkää menkö "lankaan"

    • Onheitä

      Mahtaako hän olla herra, ettei olisi vaan nuori nainen ? Häiriköinti onnistuu niin mieheltä kuin naiseltakin. Heitä riittää.

    • panopoikatietää

      Ratsastuksesta naiset tykkää, vaimonikin. Siinä nainen voi säädellä panorytmiä, liikettä ylös alas (syvyyttä) edestakaisella liikkeellä litoris kiihottuu. Minä en laukee ratsastaessa. Pakko kiivetä lopuksi päälle. Kun nainen on jo väsähtänyt.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe