Yks päivä mul tuli juttelee kroatialainen omien sanojensa mukaan hän jutteli ja lähetti kuvia itsestään jotka eivät kyllä hänestä olleet no sitten hän pyysi minua siis 12v tyttöä laittamaan itsestään kuvaa no laitoin pari ei näkyny muutaku jalat ja toises vähä silmii siis ei paljoo! Sit hän sano et (in englishhh) et kivat jalat haluisin avata noita. Vastasin jotai xd tai jotai sit hän sano et haluatko kuvaa mun kalusta sanoin siihe jotai oon 12 xd sit hän laitto ja viel siihe perää et ei se ikä mitää et rakastan nuorempii no sit sano viel et mul on kivat silmät sit vaa poistin kaikki kuvat ja kaikki ja estin tän tyypin !sanoin sil et oon ruotsist XDDDD no nyt mua häiritsee ja harmittaa ku laitoin ne kuvat vaiks tiedän et ei se tiedä todellakaa mus asun ja sehän voi kattoo kenen vaa 12v proffast kuvii no joo mul oli ig yksityinen laitoin noi dires mut pelkään tyylii et se tulee raiskaa mut oikeest itken joka ilta ku mietin tätä miks olin tyhmää
mua pelottaa
6
192
Vastaukset
Voi vittu.
Naamapalmu.Eli juttelitteko te Instagramin directissä? Jos näin niin ehkä Instagram ei ole paras paikka jutella tuntemattomien kanssa (hyvä kuitenkin jos Ig tilisi on yksityinen), suosittelen tässä tapauksessa Kik sovelluksen lataamista jos tarvetta jutella tuntemattomien kanssa. Mutta olen aika varma, että ei hän osoitettasi yritä selvittää, hän on vain halunnut pitää todennäköisesti hauskaa netissä. Hyvä kuitenkin, että osasit itse lopettaa. Muistutan, että Fonectasta voi kuitenkin löytää etu- ja sukunimen perusteella puhelinnumeron, osoitteen ja liittymäsi jos siis on ihan vakituinen puheliittymä, eikä Prepaid liittymä. Tämän Fonectasta tietojen löytymisen voi poistaa oman operaattorin "omilta sivuilta" jossa hallitaan siis oman puheliittymän tietoja.
Kerro jollekkin. Olit varomat, mutta koska olet vasta lapsi, sinua ei voi siitä syyttää. Ja yleisesti ottaen kannattaisi pysytellä kaukana maahanmuuttajista. Ei, en ole rasisti, mutta he ovat tälle maalle turvallisuusriski.
T. 14 v tyttö joka on kyllästynyt tähän paskaan maahanmuuttopoliitikkaanIlmoita poliisille. Antamiesi tietojen perusteella kyseinen henkilö on syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.
Ole yhteydessä vaikka nettipoliisiin. Lähetä vaikka nettivinkki poliisille. Tee jotain asialle - itsesi ja muiden kaltaistesi uhrien takia.- Mjoohy
Miksi sä pedareiden kanssa juttelet jumalauta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343193- 1592203
- 1371723
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81297Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371065Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611016Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y195895Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54875- 77861
- 97811