Monet puutarhaharrastajat kertovat käyttävänsä vanhoja sanomalehtiä istutusten pohjana ja kattena puutarhassa. Miten vanhat kodin tekstiilit, vaikka kulahtaneet T-paidat ja risat matot toimivat tässä tarkoituksessa? Onko kenelläkään kokemusta?
Vanhat tekstiilit puutarhakäyttöön?
KylmäKevät
4
196
Vastaukset
- eikantsi
Ei taida maatua samoin..
- KylmäKevät
Niin juurimatot ja maisemointikangas js mansikam katekangas ja -muovi vasta kehnosti maatuvatki !
- kokeiltuon
Puuvillamatot palvelevat ainakin yhden kesän rikkaruohoesteinä. Eivät ihan yhtä hyvin estä rikkaruohojen kasvua kuin paksu sanomalehti, mutta pysyvät paremmin paikallaan ja tuovat väriäkin. Syksyllä voi laittaa roskiin, jos ovat paloiksi lahonneet. Kompostiin niistä ei oikein ole.
- KylmäKevät
Kiitos taidan kokeilla uusiokäyttöä jossakin vaiheessa. Ehkä nuo koiran raapimat voisivat toimia myös tilapäisinä pihapolkuina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249