On se niin epäreilu tämä nykyinen sarjasysteemi. VG-62 on ei ole tällä hetkellä menossa pudotuspeleihin, sillä idän idiootit ovat kahmineet paljon pisteitä lohkonsa heittopussien kustannuksella. Esimerkiksi Ahmat ja Sapko ovat aivan tasottomia.
Valitin tästä jo Jatkoajan foorumille, mutta viestini poistettiin. Kyllä on puolueellisia valvojia! Kai sen nyt pitäisi olla selvää, ettei se voi olla reilua, että toisessa lohkossa on vain tasokkaita joukkueita ja toisessa jotain Ahmoja ja Sapkoja.
Tässä arvioni lohkon lopputuloksesta:
VT-HT
KOO-VEE
VG-62
LLuja/Heki
HC Montreal
Titaanit
Ketterä
Ahmat/Sapko
Heki ja huittislaiset muodostavat kiinnostavan taisteluparin viimeisestä pudotuspelipaikasta. Pisteautomaattien jumbokamppailu tuskin kiinnostaa ketään.
Etelälohko
Siitoin
1
409
Vastaukset
- mie
tuskinpa LLuja on noin korkeel...sehän on toisiks alimmainen sarjataulukos...eihän toi tietyst mitää todista...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043