On mielenkiintoista huomata kuinka yritykset tiukkoina aikoina löytävät yhteistyökumppaneita..
Sain taannoin parkki-"sakon" Klaukkalassa, alueella jota valvoo Parkkipate Oy.
"Sakkoa" maksaessa ( hieman myöhässä - myönnän ) minulla oli kaksi laskua, Parkkipaten 40€ ja toinen eräästä tilauksesta 39,99€.
Näppäilin numerot sekaisin ja Parkkipate sai 39,99€ ( 1 snt vaille hänen "sakkonsa" ) ja toinen yritys sai 40€ ( 1snt enemmän kun pyydetty )..
Yritys joka oli saanut 1 snt liikaa, otti yhteyttä 3 päivän kuluttua selvittääkseen miten haluan ylimääräisen maksun hyvitettyä..
Pari viikkoa myöhemmin postiini ilmestyy kirje KTC perintätoimistolta jossa vaaditaan 1 snt muita kuluja - yhteensä lähes toiset 40€..
Opetus tästä on että Internetissä toimivilla yrityksillä on selvästi korkeampi yritysmoraali kun kotimaisilla..
1. GoPro kamera autossa on tallentanut pysäköinnin ja "sakon" kiinnittämisen väliksi 4 min 15sek.. ( ei täytä 5 min rajaa )
2. KTC Perintätoimisto ottaa perittäväksi ja uhkaa käräjäoikeudella ilman että alkuperäisestä laskun myöhästymisestä / virheestä on tehty minkäänlaista huomautusta.
Varmaan kannattaa varoa yrityksiä ja paikkoja jossa toimii kyseenalaisia "valvojia"..
Internetistä tilaaminen on turvallisinta koska voit jättää auton kotipihalle :)
Valvoja voi nimittäin milloin tahansa "sakottaa" Parkkikiekon Väärinkäytöstä ja jättää sen perittäväksi raastuvan uhalla..
Minkäänlaista mahdollisuutta todistaa heitä vastaan ei ole - vaan heidän sana on sinua vastaan..
Parkki- "sakot"
Kiekon-väärinkäyttäjä
1
130
Vastaukset
- tättärää.pippijuu
Mikä on tuo sinun 5 minuutin rajasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431780- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11945Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38928- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875