On mielenkiintoista huomata kuinka yritykset tiukkoina aikoina löytävät yhteistyökumppaneita..
Sain taannoin parkki-"sakon" Klaukkalassa, alueella jota valvoo Parkkipate Oy.
"Sakkoa" maksaessa ( hieman myöhässä - myönnän ) minulla oli kaksi laskua, Parkkipaten 40€ ja toinen eräästä tilauksesta 39,99€.
Näppäilin numerot sekaisin ja Parkkipate sai 39,99€ ( 1 snt vaille hänen "sakkonsa" ) ja toinen yritys sai 40€ ( 1snt enemmän kun pyydetty )..
Yritys joka oli saanut 1 snt liikaa, otti yhteyttä 3 päivän kuluttua selvittääkseen miten haluan ylimääräisen maksun hyvitettyä..
Pari viikkoa myöhemmin postiini ilmestyy kirje KTC perintätoimistolta jossa vaaditaan 1 snt muita kuluja - yhteensä lähes toiset 40€..
Opetus tästä on että Internetissä toimivilla yrityksillä on selvästi korkeampi yritysmoraali kun kotimaisilla..
1. GoPro kamera autossa on tallentanut pysäköinnin ja "sakon" kiinnittämisen väliksi 4 min 15sek.. ( ei täytä 5 min rajaa )
2. KTC Perintätoimisto ottaa perittäväksi ja uhkaa käräjäoikeudella ilman että alkuperäisestä laskun myöhästymisestä / virheestä on tehty minkäänlaista huomautusta.
Varmaan kannattaa varoa yrityksiä ja paikkoja jossa toimii kyseenalaisia "valvojia"..
Internetistä tilaaminen on turvallisinta koska voit jättää auton kotipihalle :)
Valvoja voi nimittäin milloin tahansa "sakottaa" Parkkikiekon Väärinkäytöstä ja jättää sen perittäväksi raastuvan uhalla..
Minkäänlaista mahdollisuutta todistaa heitä vastaan ei ole - vaan heidän sana on sinua vastaan..
Parkki- "sakot"
Kiekon-väärinkäyttäjä
1
137
Vastaukset
- tättärää.pippijuu
Mikä on tuo sinun 5 minuutin rajasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982