On mielenkiintoista huomata kuinka yritykset tiukkoina aikoina löytävät yhteistyökumppaneita..
Sain taannoin parkki-"sakon" Klaukkalassa, alueella jota valvoo Parkkipate Oy.
"Sakkoa" maksaessa ( hieman myöhässä - myönnän ) minulla oli kaksi laskua, Parkkipaten 40€ ja toinen eräästä tilauksesta 39,99€.
Näppäilin numerot sekaisin ja Parkkipate sai 39,99€ ( 1 snt vaille hänen "sakkonsa" ) ja toinen yritys sai 40€ ( 1snt enemmän kun pyydetty )..
Yritys joka oli saanut 1 snt liikaa, otti yhteyttä 3 päivän kuluttua selvittääkseen miten haluan ylimääräisen maksun hyvitettyä..
Pari viikkoa myöhemmin postiini ilmestyy kirje KTC perintätoimistolta jossa vaaditaan 1 snt muita kuluja - yhteensä lähes toiset 40€..
Opetus tästä on että Internetissä toimivilla yrityksillä on selvästi korkeampi yritysmoraali kun kotimaisilla..
1. GoPro kamera autossa on tallentanut pysäköinnin ja "sakon" kiinnittämisen väliksi 4 min 15sek.. ( ei täytä 5 min rajaa )
2. KTC Perintätoimisto ottaa perittäväksi ja uhkaa käräjäoikeudella ilman että alkuperäisestä laskun myöhästymisestä / virheestä on tehty minkäänlaista huomautusta.
Varmaan kannattaa varoa yrityksiä ja paikkoja jossa toimii kyseenalaisia "valvojia"..
Internetistä tilaaminen on turvallisinta koska voit jättää auton kotipihalle :)
Valvoja voi nimittäin milloin tahansa "sakottaa" Parkkikiekon Väärinkäytöstä ja jättää sen perittäväksi raastuvan uhalla..
Minkäänlaista mahdollisuutta todistaa heitä vastaan ei ole - vaan heidän sana on sinua vastaan..
Parkki- "sakot"
Kiekon-väärinkäyttäjä
1
135
Vastaukset
- tättärää.pippijuu
Mikä on tuo sinun 5 minuutin rajasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1416861- 604077
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233802Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1373746Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla372916Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422570- 462402
- 492364