Heippa vaan! Onko täällä ketään kuka asuisi vakituisesti Englannissa? Jos on, tai jos vain muuten löytyy tietoa, niin haluat kai auttaa minua.
Onko pätevä syy muuttaa vakituisesti Englantiin poikaystävän vuoksi, jos myös meinaa hakea töitä ja myöhemmin opiskella siellä? Tai tarviiko siihen jonkun viisumin edes jos muuttaa kokonaan Englantiin? Onko helppo saada töitä?
Enkä kaipaa mitään negatiivisia, irvailevia kommentteja, sillä olen täällä juuri siksi kysymässä kun en näistä asioista tiedä mitää. Olen myös yrittänyt katsoa netistä tietoa mutten kyllä tajua kun kaikki on niin sekavaa.
ENGLANTIIN MUUTTAMINEN
loololollolol
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945338- 834987
- 1364364
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522749
- 462742
- 572332
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900