Heippa vaan! Onko täällä ketään kuka asuisi vakituisesti Englannissa? Jos on, tai jos vain muuten löytyy tietoa, niin haluat kai auttaa minua.
Onko pätevä syy muuttaa vakituisesti Englantiin poikaystävän vuoksi, jos myös meinaa hakea töitä ja myöhemmin opiskella siellä? Tai tarviiko siihen jonkun viisumin edes jos muuttaa kokonaan Englantiin? Onko helppo saada töitä?
Enkä kaipaa mitään negatiivisia, irvailevia kommentteja, sillä olen täällä juuri siksi kysymässä kun en näistä asioista tiedä mitää. Olen myös yrittänyt katsoa netistä tietoa mutten kyllä tajua kun kaikki on niin sekavaa.
ENGLANTIIN MUUTTAMINEN
loololollolol
0
113
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3551438Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2198602 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk71827- 54793
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28775- 40769
- 57702
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66679- 59675
- 60659