Citymarketista saa joskus tarjouksella lonkkua ja siideriä kelpo hintaan joka lähentelee jopa jo viron hintoja. Toki päiväystä ei hirveesti näissä ole enää jäljellä,mutta ihan juotavaa vielä.
Myös kilapailua pitäsi saada. Alko ei tietenkään vanhenevaa lonkkua tarjouksella myy vaan veikkaan, että kaatavat viemäriin.
Ylipäätänsä alkossa ei ole koskaan mitään tarjousta. 5,5% uudistus on hyvä,mutta ei vielä riittävä rallin lopettamiseksi. Ralli olisi helppo lopettaa jos olut siideri lonkero verotusta laskettaisiin ja kaikki vapaasen myyntiin ainkin viinit vielä olisi ruokakauppoihin pitänyt saada,mutta eikun ei. Ei ennen kun Räsäset ja kump jäävät eläkkelle. Veikkaan kyllä, että vielä jonain vuonna suomessa ainakin viiniä tulee ruokakaupasta saamaan. Saattaa olla, että viinarallikin joskus loppuu tai siirtyy lativaan,koska virossa vero nousee. Typerintä on jatkaa rallia korottamalla veroa kun kerta virokin nostaa. Näinhän se ralli ei lopu ikinä.
Päiväystä lähenevät vähentää viinaralliarallia .
vapaampaapitäisi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749