Citymarketista saa joskus tarjouksella lonkkua ja siideriä kelpo hintaan joka lähentelee jopa jo viron hintoja. Toki päiväystä ei hirveesti näissä ole enää jäljellä,mutta ihan juotavaa vielä.
Myös kilapailua pitäsi saada. Alko ei tietenkään vanhenevaa lonkkua tarjouksella myy vaan veikkaan, että kaatavat viemäriin.
Ylipäätänsä alkossa ei ole koskaan mitään tarjousta. 5,5% uudistus on hyvä,mutta ei vielä riittävä rallin lopettamiseksi. Ralli olisi helppo lopettaa jos olut siideri lonkero verotusta laskettaisiin ja kaikki vapaasen myyntiin ainkin viinit vielä olisi ruokakauppoihin pitänyt saada,mutta eikun ei. Ei ennen kun Räsäset ja kump jäävät eläkkelle. Veikkaan kyllä, että vielä jonain vuonna suomessa ainakin viiniä tulee ruokakaupasta saamaan. Saattaa olla, että viinarallikin joskus loppuu tai siirtyy lativaan,koska virossa vero nousee. Typerintä on jatkaa rallia korottamalla veroa kun kerta virokin nostaa. Näinhän se ralli ei lopu ikinä.
Päiväystä lähenevät vähentää viinaralliarallia .
vapaampaapitäisi
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271934
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561286Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?641207Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47896Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798