Hyvää kaksitahtista juhannusta!

kaksitahtijuhannus

Ja tsemppiä elämässä nelitahtisten omistajille, jotka eivät ole vielä siirtynyt kaksitahtisiin ja suunnittelevat laittavansa nelitahtisen juhannuskokon sytykkeeksi.

13

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaksitahtiUskovaiset

      Hyvää juhannusta vain sinne 2-tahtihörhöjen rinnakkaistodellisuuteen! Täällä reaalimaailmassa on siirrytty jo aikapäiviä sitten 4-tahtisiin...

      • 4tahtionleikkuri

        mukavaa kun tulette sieltä brigg stratton ruohonleikkuuporukoista tänne perämoottoripiireihin juttelemaan. Tulkaa leikkaamaan nurmikkoni juhannuskuntoon. Paljonko otatte, 25 e/ h ?


      • KaksitahtiUskovaiset
        4tahtionleikkuri kirjoitti:

        mukavaa kun tulette sieltä brigg stratton ruohonleikkuuporukoista tänne perämoottoripiireihin juttelemaan. Tulkaa leikkaamaan nurmikkoni juhannuskuntoon. Paljonko otatte, 25 e/ h ?

        Täällä keskusteltiin perämoottoreista, ei ruohonleikkureista! Mutta siellä teidän rinnakkaistodellisuudessannne nekin ovat kai 2-tahtisia?


    • putputpossu

      Kakstahtinen on hyvä! Itellä useita pikkukoneita, mut paras on keppi ja kivi vuosimallin ilmajäähytteinen kakstahti. Ääntä toki ärhäkästi, mutta huoletonta ajoa... Seitkytluvun vehe. Ei tarvii miettiä, missä asennossa kuskaa ym. shittiä, liemet tankkiin, yks tai kaks nykäsyä, ja menoks. Vaihteitakaan ei tarvii, kun kone pyörii 360...

      K.I.S.S.

      • KaksitahtiUskovaiset

        Ja kävit viimeeksi vesilläkin silloin vuonna keppi ja kivi, vai?


      • nelitahtiuskovaiset
        KaksitahtiUskovaiset kirjoitti:

        Ja kävit viimeeksi vesilläkin silloin vuonna keppi ja kivi, vai?

        älkäämme hämmästykö nimimerkin "kaksitahtiuskovaiset" ihmetystä, että joku täällä jopa pääsee vesille. sangen tavallinen ihmetyksen aihe nelitahtisen omistajalle. ainoa mistä he muistavat veneilyharrastuksen, on korjaamon lähettämistä laskuista


      • KaksitahtiUskovaiset
        nelitahtiuskovaiset kirjoitti:

        älkäämme hämmästykö nimimerkin "kaksitahtiuskovaiset" ihmetystä, että joku täällä jopa pääsee vesille. sangen tavallinen ihmetyksen aihe nelitahtisen omistajalle. ainoa mistä he muistavat veneilyharrastuksen, on korjaamon lähettämistä laskuista

        Jos 2-tahtisen vie korjaamolle he vaativat maksun etukäteen. Asiakashan on ilmeisesti persaukinen kun ei ole ollut varaa ostaa 4-tahtimoottoria. Itse moottoristahan ei saa mitään jos liike joutuu sen myymään laskun kattamiseksi...


    • yamaha2ja4kokemusta

      Kai Se on oma valinta tykkääkö nelarista vai kakstahdista. Lapsellista kinastelua.

    • Hyvin meni juhannusajot 40hv 2t Pirkalla! 60L palo bensaa eli aika vähän

    • Jurpo2000

      Taidat ajella maissa Warburgilla vai peräti Trabantilla tai DKW:llä? Eipä sillä, näin tuossa Audi TT:n jonka rekkari oli DKW-38, olisko ollut jonkun 2t-haikailijan?

    • mosseko

      Meillä oli isävainaalla trabantti ja vieläkin muistan kuinka sitä työnneltiin käyntiin ja naurunremakka oli melkoinen kun käyntiin saatiin sinisen iloisesti tupruavan ravun saattelemana. Koko tienoo tiesi milloin meidän auto laitettiin käyntiin.
      Yhtään 2 tahtikonetta ei meidän perheeseen tule, ei autoon eikä vesille etekkiä.:))
      Savuava "rintintin" moottorit ovat sukupuuttoon jo aikaa sitten kuolleita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2425
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1454
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      134
      1239
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      341
      1189
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1117
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1025
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      729
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      719
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      710
    10. 50
      684
    Aihe