Mitä suunnitelmia

mikääneioleohi

Sinulla mies on Juhannukselle? :)

32

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussimiäs

      Ihan himassa oon ja otan iisisti. Hyvää ruokaa, ehkä viiniä ja leffaa ja sarjaa telkusta

      • mikääneioleohi

        Ei hän Jmies ole, joten vastaan tähän. Kuulostaa ainakin ihan lupaavalle :)


    • lämminJmies

      Ei varsinaisesti mitään suunitelmia:)

    • Kotonapötkötän

      Enkä tee mitää. Ehkä katon jotain jos löytyy jotain kattomisen arvosta mut tuskinpa löytyy.

    • Jmiesminäkin

      Mökilläni vietän juhannusta perinteisesti saunoen ja kokkoa poltellen. Tänään on satanut melkein koko päivän, joten huomenna saa kokon polttaa.

      Entäs sinä?

      • Jiitäkaivaten

        Missä päin Suomea? :)
        Ajattelin myös mennä katsomaan kokkoa, mutta omaa mökkiä en omista. Ehkä käyn soutelemassa.


      • Jmiesminäkin

        Aika etelässä ja mökkikin siellä main, missäs sinä?


      • Jiitäkaivaten
        Jmiesminäkin kirjoitti:

        Aika etelässä ja mökkikin siellä main, missäs sinä?

        Sielläpä minäkin. Taivas selkenee hiljalleen täällä...


      • Jmiesminäkin
        Jiitäkaivaten kirjoitti:

        Sielläpä minäkin. Taivas selkenee hiljalleen täällä...

        Niin, ja sitten on tulossa helle. Silloin piha, nurmikko, pensaat, puut ja koko luonto tuoksuu raikkaalle, kukat tuovat siihen oman arominsa...

        Perhoset lentelevät ja kimalaiset pörräävät ahkerassa hyörinässä.

        Jokohan sudenkorennot kohta ilmestyvät lentelemään. Suosikkihyönteisiäni...


      • HyvääJuhannusta
        Jmiesminäkin kirjoitti:

        Niin, ja sitten on tulossa helle. Silloin piha, nurmikko, pensaat, puut ja koko luonto tuoksuu raikkaalle, kukat tuovat siihen oman arominsa...

        Perhoset lentelevät ja kimalaiset pörräävät ahkerassa hyörinässä.

        Jokohan sudenkorennot kohta ilmestyvät lentelemään. Suosikkihyönteisiäni...

        Sudenkorennot on kyllä hienoja, kunhan lentelevät tarpeeksi kaukana ;) Olen vähän ötökkäkammoinen!


      • Jmiesminäkin
        HyvääJuhannusta kirjoitti:

        Sudenkorennot on kyllä hienoja, kunhan lentelevät tarpeeksi kaukana ;) Olen vähän ötökkäkammoinen!

        Pihallani pelottavimmat ötökät ovat hyttyset ja niihinkin tottuu, mutta ötökkäkammoisena sinulla voisi olla vaikeaa...

        Sudenkorento on niin taitava lentäjä, ettei se törmää ihmiseen. Eikä se muutenkaan ole ihmiselle mitenkään vaarallinen.


    • Kerubi-Antero

      Skumppaa, herkkuja ja Åken discotanssia kotosalla..

    • määkivastastaan

      mul ei mitää ilman hymiöö

    • Jvastasi

      Ei yhtään mitään.

      • miksietvoisi

        Kehittele suunnitelmia sen kaipaamasi naisen kanssa?


      • edellinenJmies
        miksietvoisi kirjoitti:

        Kehittele suunnitelmia sen kaipaamasi naisen kanssa?

        Eipä taida olla enää mahdollista se.


      • miksietvoisi
        edellinenJmies kirjoitti:

        Eipä taida olla enää mahdollista se.

        Kysyisit. Ei hänelläkään ole välttämättä mitään suunnitelmia.


      • Jkysyyy
        miksietvoisi kirjoitti:

        Kysyisit. Ei hänelläkään ole välttämättä mitään suunnitelmia.

        Annas vihjettä keneltä kysyä?


      • harjoituksetänään

        Harrastatko kansantanssia ja kuorolaulua.


      • miksietvoisi
        Jkysyyy kirjoitti:

        Annas vihjettä keneltä kysyä?

        Meidän piti nähdä joku aika sitten, mutta ei nähty.


      • moiköriläs

        Mulle kävi noin J-miehen kanssa muutama kuukausi sitten. Piti nähdä, muttei sitten nähtykään. Olisin oikeasti tosi imarreltu, jos hän vielä tämän ajan jälkeen ottaisi yhteyttä ja haluaisi nähdä. Et kauheasti menetä, jos kysyt siltä sun kaipaamalta ihmiseltä. :-)


      • ytvoyf
        moiköriläs kirjoitti:

        Mulle kävi noin J-miehen kanssa muutama kuukausi sitten. Piti nähdä, muttei sitten nähtykään. Olisin oikeasti tosi imarreltu, jos hän vielä tämän ajan jälkeen ottaisi yhteyttä ja haluaisi nähdä. Et kauheasti menetä, jos kysyt siltä sun kaipaamalta ihmiseltä. :-)

        Olen J-mies ja jos olet S-nainen, ikävöin juuri sinua. Ja meidän piti tavata pari kuukautta sitten, mutta se ei toteutunut...


      • kysynvaaan
        ytvoyf kirjoitti:

        Olen J-mies ja jos olet S-nainen, ikävöin juuri sinua. Ja meidän piti tavata pari kuukautta sitten, mutta se ei toteutunut...

        Ootko Juha?


      • Juhasivusta
        kysynvaaan kirjoitti:

        Ootko Juha?

        En oo noit aikasempii kirjottanu. Kuhan vaan ilmottelen olemassaolostani.


    • Grillausta takapihalla, frisbee golfia malminiityn / simonmetsän kentällä, saunomista ja kaljan juontia. :) Ehkä mennään baarissa käymään?

      • Frisbeegolffaamaan

        Minä ostin tänään frisbeegolf-setin. Ajattelin sitä uutena harrastuksena.


    • kyllästynytikävään

      saisinpa pimppiä luonnossa, jossain pkslla

      • jossainpkslla

        En anna.. pihtaan.


      • aiheuttaakipua

        Ei sitä enää käytetä. Käyttöaika on mennyt umpeen.


      • numeroa

        eikä muutakaan


    • Petissä_menee

      Ajateltiin Kimmon kanssa, että syödään jotain hyvää ja juodaan paljon skumppaa ja rakastellaan koko juhannus.

    • missähänon

      Ei ole mitään suunnitelmaa Juhannukselle. Menen ajassa vapaasti,lataan akkuja ja huilailen. Syön hyvin saunon ja kalastelen ja naatin vapaapäivistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe