Jumala lupaa näin Sanassaan.
Satanalla ei ole meihin mitään valtaa kuten Jeesus sanoi Joh 19:11
Jeesus sanoi: Sinulla ei OLISI MITÄÄN VALTAA minuun ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä.
Tämä lupaus on niille joiden sydän uskoo tämän.
Pään tiedolla ei tee mitään ei myöskään hokemalla.
Vaan sydämen uskolla Jumalan lupaukset toteutuvat kohdallamme.
Maailman ihmiset ovat saatanan riepoteltavina koska he ovat hänen lapsiaan.
On aika heittää oois pelko tänä kovana aikana ja ottaa vastaan se mikä Jumala on itse kullekin parhaaksi katsonut.
Jopa Stefanus loisti ilosta kun hänet kivitettiin kuoliaaksi ja rukoili tappajiensa puolesta.
Nykyisin vallalla on käsitys että meitä pitäisi suojella kaikelta Kristuksen tähden tulevalta kärsimykseltä.
Raamattu kuitenkin sanoo että me olemme arvolliset kärsimään hänen tähtensä ja sen pitäisi olla MEIDÄN ILOMME.
Kun Jumala antaa sinulle tehtävän sinun ei tarvitse koskaan puolestella itseäsi koska puolestasi taistelee SOTAJOUKKOJEN PÄÄMIES HERRA SEBAOT.
Paholaisen armeija ei voi voittaa todellisen Kristuksen sotilaita
sillä hän sanoo
Matt 16:18... tälle kalliolle Minä rakennan seurakuntani ja TUONELAN PORTIT EIVÄT SITÄ VOITA:
ÄLÄ PELKÄÄ Jeesus ei anna kihlatullelleen niin suurta taakkaa ettei tämä jaksaisi sitä kantaa.
Jumala ei ole sadisti. Hän on ABBA ISÄ.
- See more at: http://www.joh832.fi/jokainen-ase-on-oleva-tehoton#sthash.8Wz8025t.dpuf
Jokainen ase on oleva tehoton!!!
25
378
Vastaukset
älkää välittäkö kirjainvirheistä en ole vielä niitä ehtinyt korjata. siunausta kaikille
- fhhh
Ei niillä virheillä väliä.
- Tässätotuutta
''Maailman ihmiset ovat saatanan riepoteltavina koska he ovat hänen lapsiaan.''
- hallelujaaaa
Aloitukselle AAMEN, Aamen.
- KiittäkääHerraa
Uskokaa ainoastaan.
- Eimeen
Amen-
- fdgdfgfd
Samoin.
- cbbcbb
ok-
- Tehottomiaovat
Totta todellakin.
Rienaavat kirjoitukseni olemattomasta jumalasta ovat siis ylhäältä annettua ja mielikuvitusjumalan tahto?
Älkää uskonharhaiset siis minua, Jumalten kuninkaan Odinin tunnustettua ja arvostettua profeettaa arvostelko, koska toteutan olemattoman epäjumalanne tahtoa.- ffddg
fgddfgf
anteeks yks a puuttu siis pahan jumala ei ole satana vaan saatana. et kaikki varmaan tietää kuka se todellinen pääpiru on.oon tänään korjaillu tekstejä.
siunausta- Anteeksivaan
Minä kopioin ja rohkenin poistaa yhden aan, kokemuksesta.
Kerron joskus toiste. Rakas "katso7" !
LOPETA ITSESI - ja - Jumalan HÄPÄISY --- NYT HETI . . . !
KORJAA ENSIN TEKSTISI - ja - JAKELE NIITÄ VASTA SITTEN . . . :)
SILLÄ VOIT OLLA MYÖS --- HYVÄLLÄ TAVALLA ESIMERKILLINEN . . .
HETI POIS --- KAIKKI NUO --- viittaukset "pahan" ja "jumala" väliltä, sillä ET VOI ILMAISTA ASIAA NOIN, eli yhdistää NIITÄ --- NUHTELU SIITÄ . . . !
Jumala VALVOO --- Sinun toimiasi . . . ;)
JOTEN --- TEE SITÄ Parannusta --- NYT . . .
....................................................................... . . .
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !Rakas "katso7" !
HETI POIS --- KAIKKI NUO --- viittaukset "pahan" ja "jumala" väliltä, sillä ET VOI ILMAISTA ASIAA NOIN, eli yhdistää NIITÄ --- NUHTELU SIITÄ . . . !
JOTEN --- TEE SITÄ Parannusta --- NYT . . .
....................................................................... . . .
Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus
Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. - Ilm. 3:19
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Johanneksen ilmestys 3,
Ilm. 3: 15-22 ---> Katso, minä seison ovella ja kolkutan
19. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !
- fdhghfghf
Juhannuksen jatkoon hyvää vaan.
- fhhgfh
Ok-
>Jeesus sanoi: Sinulla ei OLISI MITÄÄN VALTAA minuun ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä.
Eli on Jumalan tahto, että maailma on Saatanan hallussa. Hieno homma.- Jumala_on_meidä_puolella
Häh häh häää. Israelin on turha siis uhkailla Eurooppaa ydinaseellaan. Netanjahu voi työntää ne perseeseensä.
- InhottavaRealisti
En koe olevani minkään yliluonnollisen tahon riepoteltavana. Jokainen - niin minäkin - kantaa vastuun puuhistaan ihan itse.
Se on kyllä sanottava, etteivät kaikkien uskovaisina esiintyvien kirjoittajien toimetkaan kovin yliluonnollista hyvyyttä pursuavilta vaikuta.- Niinköluulet
KTS--
10.3.2016 23:45
Ime turpaasi omaa lääkettäsi ihan kiltisti äläkä kiukuttele yhtään. - Idiootille
Siitä vaan irkku imeskelemään sitten.
- gfhfh
no- kuinka sujuu?
- InhottavaRealisti
gfhfh kirjoitti:
no- kuinka sujuu?
Voi Sinuakin ressukkaa...
- InhottavaRealisti
Siis TODELLAKIN voi voi Sinua ressukkaa!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067