Jokainen ase on oleva tehoton!!!

OleLuja.OleRohkea

Jumala lupaa näin Sanassaan.
Satanalla ei ole meihin mitään valtaa kuten Jeesus sanoi Joh 19:11
Jeesus sanoi: Sinulla ei OLISI MITÄÄN VALTAA minuun ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä.

Tämä lupaus on niille joiden sydän uskoo tämän.
Pään tiedolla ei tee mitään ei myöskään hokemalla.
Vaan sydämen uskolla Jumalan lupaukset toteutuvat kohdallamme.

Maailman ihmiset ovat saatanan riepoteltavina koska he ovat hänen lapsiaan.

On aika heittää oois pelko tänä kovana aikana ja ottaa vastaan se mikä Jumala on itse kullekin parhaaksi katsonut.
Jopa Stefanus loisti ilosta kun hänet kivitettiin kuoliaaksi ja rukoili tappajiensa puolesta.
Nykyisin vallalla on käsitys että meitä pitäisi suojella kaikelta Kristuksen tähden tulevalta kärsimykseltä.
Raamattu kuitenkin sanoo että me olemme arvolliset kärsimään hänen tähtensä ja sen pitäisi olla MEIDÄN ILOMME.

Kun Jumala antaa sinulle tehtävän sinun ei tarvitse koskaan puolestella itseäsi koska puolestasi taistelee SOTAJOUKKOJEN PÄÄMIES HERRA SEBAOT.

Paholaisen armeija ei voi voittaa todellisen Kristuksen sotilaita
sillä hän sanoo
Matt 16:18... tälle kalliolle Minä rakennan seurakuntani ja TUONELAN PORTIT EIVÄT SITÄ VOITA:
ÄLÄ PELKÄÄ Jeesus ei anna kihlatullelleen niin suurta taakkaa ettei tämä jaksaisi sitä kantaa.
Jumala ei ole sadisti. Hän on ABBA ISÄ.
- See more at: http://www.joh832.fi/jokainen-ase-on-oleva-tehoton#sthash.8Wz8025t.dpuf

25

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkää välittäkö kirjainvirheistä en ole vielä niitä ehtinyt korjata. siunausta kaikille

      • fhhh

        Ei niillä virheillä väliä.


      • Tässätotuutta

        ''Maailman ihmiset ovat saatanan riepoteltavina koska he ovat hänen lapsiaan.''


      • hallelujaaaa

        Aloitukselle AAMEN, Aamen.


      • KiittäkääHerraa

        Uskokaa ainoastaan.


      • Eimeen

        Amen-


      • fdgdfgfd

        Samoin.


      • cbbcbb

        ok-


      • Tehottomiaovat

        Totta todellakin.


    • Rienaavat kirjoitukseni olemattomasta jumalasta ovat siis ylhäältä annettua ja mielikuvitusjumalan tahto?

      Älkää uskonharhaiset siis minua, Jumalten kuninkaan Odinin tunnustettua ja arvostettua profeettaa arvostelko, koska toteutan olemattoman epäjumalanne tahtoa.

      • ffddg

        fgddfgf


    • anteeks yks a puuttu siis pahan jumala ei ole satana vaan saatana. et kaikki varmaan tietää kuka se todellinen pääpiru on.oon tänään korjaillu tekstejä.
      siunausta

      • Anteeksivaan

        Minä kopioin ja rohkenin poistaa yhden aan, kokemuksesta.
        Kerron joskus toiste.


      • Rakas "katso7" !

        LOPETA ITSESI - ja - Jumalan HÄPÄISY --- NYT HETI . . . !

        KORJAA ENSIN TEKSTISI - ja - JAKELE NIITÄ VASTA SITTEN . . . :)
        SILLÄ VOIT OLLA MYÖS --- HYVÄLLÄ TAVALLA ESIMERKILLINEN . . .

        HETI POIS --- KAIKKI NUO --- viittaukset "pahan" ja "jumala" väliltä, sillä ET VOI ILMAISTA ASIAA NOIN, eli yhdistää NIITÄ --- NUHTELU SIITÄ . . . !

        Jumala VALVOO --- Sinun toimiasi . . . ;)

        JOTEN --- TEE SITÄ Parannusta --- NYT . . .
        ....................................................................... . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakas "katso7" !

        HETI POIS --- KAIKKI NUO --- viittaukset "pahan" ja "jumala" väliltä, sillä ET VOI ILMAISTA ASIAA NOIN, eli yhdistää NIITÄ --- NUHTELU SIITÄ . . . !

        JOTEN --- TEE SITÄ Parannusta --- NYT . . .
        ....................................................................... . . .

        Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus

        Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. - Ilm. 3:19
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3,
        Ilm. 3: 15-22 ---> Katso, minä seison ovella ja kolkutan

        19. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

        20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

        21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

        22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • fdhghfghf

      Juhannuksen jatkoon hyvää vaan.

      • fhhgfh

        Ok-


    • >Jeesus sanoi: Sinulla ei OLISI MITÄÄN VALTAA minuun ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä.

      Eli on Jumalan tahto, että maailma on Saatanan hallussa. Hieno homma.

    • Jumala_on_meidä_puolella

      Häh häh häää. Israelin on turha siis uhkailla Eurooppaa ydinaseellaan. Netanjahu voi työntää ne perseeseensä.

    • InhottavaRealisti

      En koe olevani minkään yliluonnollisen tahon riepoteltavana. Jokainen - niin minäkin - kantaa vastuun puuhistaan ihan itse.

      Se on kyllä sanottava, etteivät kaikkien uskovaisina esiintyvien kirjoittajien toimetkaan kovin yliluonnollista hyvyyttä pursuavilta vaikuta.

      • Niinköluulet

        KTS--
        10.3.2016 23:45
        Ime turpaasi omaa lääkettäsi ihan kiltisti äläkä kiukuttele yhtään.


      • Idiootille

        Siitä vaan irkku imeskelemään sitten.


      • gfhfh

        no- kuinka sujuu?


      • InhottavaRealisti
        gfhfh kirjoitti:

        no- kuinka sujuu?

        Voi Sinuakin ressukkaa...


      • InhottavaRealisti

        Siis TODELLAKIN voi voi Sinua ressukkaa!


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe