VOLKSWAGEN MAKSAA KORVAUKSIA 8000EUROA/AUTO

kuumailmapalli

DIESEL TDI MOOTTORILLA OLEVAT 8000 EUROO PÄÄSTÖKIKKAREESTA.
MAKSAAKO SUOMESSA KESKO VAI KUKA ??? ENTÄ VEROTUS???

68

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRESIMENT

      TULOO KO SE TILILLE MILLOIN SAIS LISÄÄ RAHAA KORJAUKSII KU PÄSÄHTI JAKOPÄÄ
      PASKAKS EILEN.

    • VWohjelmointiaudiskoda

      Oliko vuodesta 2006 alkaen kun huijaaminen päätettiin aloittaa?

      • ajatteleiteskodaaudi

        Oli.Pitkä kehitysprosessi takana järjestelmässä.


    • suomessaitsemaksetaan

      Ei päsähdä Suomessa rahaa tilille. Amerikoissa maksavat vahingonkorvausta jos kuka on erehtynyt vagin ostamaan.

    • kateellistaporukkaa

      Ja trollia vituttaa sekin, kun jossainpäin maailmaa maksetaa vw;n omistajille korvauksia.
      Millään muulla automerkillä kun niitä ei saa!!! Sori vaan.

      • totuudenääni

        Oisko niin, että muut ei oo kusettanut asiakkaita niin ei tarvi jälkikäteen mitään maksella.


      • syylöytyiVWviat
        totuudenääni kirjoitti:

        Oisko niin, että muut ei oo kusettanut asiakkaita niin ei tarvi jälkikäteen mitään maksella.

        asialinja


    • Miksiihmeessä

      Miksi sitten pidätte siitä asiasta meteliä??? Joku kaivertaa silti!!!

      • Tottakai_naurattaa

        tuollainen käry jossa tunnettu valmistaja jää kiinni sananmukaisesti housut kintussa. Seurauksena täydellinen katastrofi joka on saattanut koko konsernin konkurssin partaalle. Kehitystyö on jouduttu laittamaan jäihin, malleja karsittu reippaasti. Mikä on seuraava vaihe katastrofissa?


    • Rahanvoima

      Eikös päästöistä selvitä rahalla. Näin ainakin teollisuudessa. Jos joku on saastuttanut tai saastutaa edelleen, raha on se ratkaisu, luonnosta viis. En puhu nyt autoista, vaan teollisuudesta. Autot alkaa ollaa melko saasteettomia ympäri maailman, mutta teollisuus ei ja tähän on keksitty lääkkeeksi vain raha.

      • totuudenääni

        Ei kai ne päästöt ole ollut tässä tapauksessa se ongelma. Isommista päästöistähän maksetaan autoissakin isompaa veroa. Ongelma on se, että on huijattu tarkoituksella siinä päästötestissä jossa määritellään paljonko sitä veroa maksetaan. Yhteiskunnalta on siten huijattu verotuloja ja samalla saatu merkittävää etua kilpailijoihin verrattuna ilman mitään uusia teknisiä innovaatioita.


      • Vahvaa.myyntiä
        totuudenääni kirjoitti:

        Ei kai ne päästöt ole ollut tässä tapauksessa se ongelma. Isommista päästöistähän maksetaan autoissakin isompaa veroa. Ongelma on se, että on huijattu tarkoituksella siinä päästötestissä jossa määritellään paljonko sitä veroa maksetaan. Yhteiskunnalta on siten huijattu verotuloja ja samalla saatu merkittävää etua kilpailijoihin verrattuna ilman mitään uusia teknisiä innovaatioita.

        Etpä taas tiennyt mistä kirjoitit. VW vääristeli jenkeissä typen oksidipäästöjä. Siellä ei veroteta pääsyöjen mukaan, mutta myyntilupaa ei saa jos päästöt ovat liian korkeat.
        Euroopassa verotus perustuu CO-oäästöihin joka on eri juttu kokonaan.
        VW on jo kerännyt rahat tuleviin korvauksiin kun jätti osingot kassaan. Yhtiö tekee edelleen loistavia autoja ja miljardin voitoa joka kuukausi. Helppo siitä on maksaa muutama miljardi pikku kuprun kipurahoiksi.
        Nyt ruorissa on uudet äijät ja uusi strategia sähköautoineen tulee varmasti olemaan menestys. Aivan kuten viimeiset 10 vuotta TSI:n johdolla.


      • totuudenääni

        Niin, vääristelystä jäätiin kiinni niin typen oksidien kuin hiilidioksidipäästöjenkin kanssa. Nyt vw:llä koitetaan epätoivoisesti keksiä keinoja selviytyä tilanteesta ilman konkurssia. Jos jokaisesta viimeisen 10 vuoden aikana myydystä autosta joutuu maksamaan asiakkaalle 8000€ valtioille maksettavien korvausten lisäksi niin se on kyllä tuon konsernin loppu. Ansaitusti.


      • ParasMyyEniten
        totuudenääni kirjoitti:

        Niin, vääristelystä jäätiin kiinni niin typen oksidien kuin hiilidioksidipäästöjenkin kanssa. Nyt vw:llä koitetaan epätoivoisesti keksiä keinoja selviytyä tilanteesta ilman konkurssia. Jos jokaisesta viimeisen 10 vuoden aikana myydystä autosta joutuu maksamaan asiakkaalle 8000€ valtioille maksettavien korvausten lisäksi niin se on kyllä tuon konsernin loppu. Ansaitusti.

        Tuollainen persaukinen provoilija on tuhat kertaa konkurssissa ennenkuin VW:lle tulee edes pieniä ongelmia firman jatkoa ajatellen. Siinähän manaat.VW porskuttaa kärjessä jatkossakin.


      • totuudenääni
        ParasMyyEniten kirjoitti:

        Tuollainen persaukinen provoilija on tuhat kertaa konkurssissa ennenkuin VW:lle tulee edes pieniä ongelmia firman jatkoa ajatellen. Siinähän manaat.VW porskuttaa kärjessä jatkossakin.

        Viime viikolla tuli jo ensimmäisen hätähuuto kun ilmoitettiin malliston karsimisesta kovalla kädellä. Totta on se, että asiakkaiden luottamuksen palauttamiseksi olisi alettava tehdä vaikka niitä sähköautoja ja lopetettava tämä nykyinen tuotanto kokonaan. Eli koko homma olisi aloitettava alusta. Eri asia on, että riittääkö sekään enää.


      • Itkevä.Toyoda
        totuudenääni kirjoitti:

        Viime viikolla tuli jo ensimmäisen hätähuuto kun ilmoitettiin malliston karsimisesta kovalla kädellä. Totta on se, että asiakkaiden luottamuksen palauttamiseksi olisi alettava tehdä vaikka niitä sähköautoja ja lopetettava tämä nykyinen tuotanto kokonaan. Eli koko homma olisi aloitettava alusta. Eri asia on, että riittääkö sekään enää.

        Malliston karsiminen 300 malliin on erinomainen veto pöhöttymistä vastaan ja kertoo nykyjohdon kyvystä tehdä oikeita päätöksiä.
        Tojo jäi itkemään tappaja-autojensa kanssa oikeussaleihin vuosiksi kun VW on vaihtanut ylimmän johdon, strategiansa ja sopinut sotkunsa viranomaisten kanssa alle vuodessa. Näin rakennetaan menestystä.


      • totuudenääni
        Itkevä.Toyoda kirjoitti:

        Malliston karsiminen 300 malliin on erinomainen veto pöhöttymistä vastaan ja kertoo nykyjohdon kyvystä tehdä oikeita päätöksiä.
        Tojo jäi itkemään tappaja-autojensa kanssa oikeussaleihin vuosiksi kun VW on vaihtanut ylimmän johdon, strategiansa ja sopinut sotkunsa viranomaisten kanssa alle vuodessa. Näin rakennetaan menestystä.

        Vw:llä ne oikeusjutut ovat vasta edessä. Lukemattomia kanteita odottaa. Korvaussummat nousevat pilviin. Johto ei tiedä miten tilanteen voisi vielä pelastaa. Synkkä tulevaisuus odottaa jos sitä enää tulee. Moni tilanteesta perillä oleva vastuunkantaja on jo luovuttanut.


      • Kustannukset.selvillä
        totuudenääni kirjoitti:

        Vw:llä ne oikeusjutut ovat vasta edessä. Lukemattomia kanteita odottaa. Korvaussummat nousevat pilviin. Johto ei tiedä miten tilanteen voisi vielä pelastaa. Synkkä tulevaisuus odottaa jos sitä enää tulee. Moni tilanteesta perillä oleva vastuunkantaja on jo luovuttanut.

        Rahallisesti isoimmat jutut on jo sovittu liittovaltion viranomaisten kanssa. Lukumäärällisesti voi tulla vielä montakin keikkaa lakitupaan, mutta kustannukset niistä ovat hiluja tähänasti sovittuun verrattuna.


      • Das.vilppi
        Itkevä.Toyoda kirjoitti:

        Malliston karsiminen 300 malliin on erinomainen veto pöhöttymistä vastaan ja kertoo nykyjohdon kyvystä tehdä oikeita päätöksiä.
        Tojo jäi itkemään tappaja-autojensa kanssa oikeussaleihin vuosiksi kun VW on vaihtanut ylimmän johdon, strategiansa ja sopinut sotkunsa viranomaisten kanssa alle vuodessa. Näin rakennetaan menestystä.

        Mitenkä sitä huijaavaa vikavaagenia nyt pitää yrittää sovittaa rehellisen Toyotan saappaisiin. Eihän Toyota ole mistään tarkoituksellisesta huijaamisesta tullut kiinni, eikä ole mistään sellaisesta tuomittu. On kaksi täysin toisistaan erillistä asiaa maksaa korvauksia väitetystä viasta vs. todetusta ja tunnustetusta petoksesta. Typerää puhua jostain "sotkusta" vikavaagenin huijausyrityksessä jonka ihan itse tarkoituksellisesti järjesti. Huijaamallako "rakennetaan menestystä?"


      • Tosikupla
        ParasMyyEniten kirjoitti:

        Tuollainen persaukinen provoilija on tuhat kertaa konkurssissa ennenkuin VW:lle tulee edes pieniä ongelmia firman jatkoa ajatellen. Siinähän manaat.VW porskuttaa kärjessä jatkossakin.

        Mikä siinä oli "provoa?" Minusta pelkkää asiaa ja faktaa! Onko kielletty puhumasta, tekeekö totuus kipeää?


      • Ylivedätystä
        Tosikupla kirjoitti:

        Mikä siinä oli "provoa?" Minusta pelkkää asiaa ja faktaa! Onko kielletty puhumasta, tekeekö totuus kipeää?

        "Jos jokaisesta viimeisen 10 vuoden aikana myydystä autosta joutuu maksamaan asiakkaalle 8000€ valtioille maksettavien korvausten lisäksi niin se on kyllä tuon konsernin loppu. "

        Olisikohan tässä kommetissa hieman lapinlisää? eikä niin vähänkään.


      • totuudenääni
        Ylivedätystä kirjoitti:

        "Jos jokaisesta viimeisen 10 vuoden aikana myydystä autosta joutuu maksamaan asiakkaalle 8000€ valtioille maksettavien korvausten lisäksi niin se on kyllä tuon konsernin loppu. "

        Olisikohan tässä kommetissa hieman lapinlisää? eikä niin vähänkään.

        Tuota 8000€ summaa on vw tarjonnut USAssa vw:n omistajille kun ei ole keksinyt tapaa korjata autoja päästönormien mukaiseksi. Eu vaatii korvauksia myös Euroopan markkinoille myydyistä autoista. Lisäksi on nämä kanteet eri maista päästöhuijauksen takia saamatta jääneistä verotuloista. Jos tuo huijausohjelma on ollut vuodesta 2006 asti vw konsernin autoissa niin melkein voisi laittaa tänään lapun luukulle..


      • Pieni.laskuharjoitus
        totuudenääni kirjoitti:

        Tuota 8000€ summaa on vw tarjonnut USAssa vw:n omistajille kun ei ole keksinyt tapaa korjata autoja päästönormien mukaiseksi. Eu vaatii korvauksia myös Euroopan markkinoille myydyistä autoista. Lisäksi on nämä kanteet eri maista päästöhuijauksen takia saamatta jääneistä verotuloista. Jos tuo huijausohjelma on ollut vuodesta 2006 asti vw konsernin autoissa niin melkein voisi laittaa tänään lapun luukulle..

        Älkääs nyt taas keksikö lukuja täysin omasta päästänne. Tarjottu summa on noin 4.000€ eikä se koske edes kaikkia myytyjä dieseleitä. VW on myynyt yhteensä 600.000 dieseliä jenkkeihin. Varovasti arvioiden VW on myynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana 80 miljoonaa autoa. 600.000 autoa on reilusti vajaa prosentti koko myynnistä. Pitäkää edes jonkinlaisia mittasuhteita mielessä vaikkei matemaattista lahkakkuutta ei hirveästi olisikaan käytössä. Tämä on pelkkä nelilaskentaa helpoilla luvuilla.

        http://www.ksml.fi/talous/Volkswagen-maksaa-tuhansia-huijatuille-autonomistajille-Yhdysvalloissa/760332


      • totuudenääni
        Pieni.laskuharjoitus kirjoitti:

        Älkääs nyt taas keksikö lukuja täysin omasta päästänne. Tarjottu summa on noin 4.000€ eikä se koske edes kaikkia myytyjä dieseleitä. VW on myynyt yhteensä 600.000 dieseliä jenkkeihin. Varovasti arvioiden VW on myynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana 80 miljoonaa autoa. 600.000 autoa on reilusti vajaa prosentti koko myynnistä. Pitäkää edes jonkinlaisia mittasuhteita mielessä vaikkei matemaattista lahkakkuutta ei hirveästi olisikaan käytössä. Tämä on pelkkä nelilaskentaa helpoilla luvuilla.

        http://www.ksml.fi/talous/Volkswagen-maksaa-tuhansia-huijatuille-autonomistajille-Yhdysvalloissa/760332

        Pelkästään tuosta tulee 2,5 mrd€. Jos maksetaan korvausta kaikista päästöhuijausautoista liikutaan Suomen valtion vuosibudjetin lukemissa. Monenko yrityksen kassasta löytyy tuon verran ylimääräistä?


      • pinkka.kunnossa
        totuudenääni kirjoitti:

        Pelkästään tuosta tulee 2,5 mrd€. Jos maksetaan korvausta kaikista päästöhuijausautoista liikutaan Suomen valtion vuosibudjetin lukemissa. Monenko yrityksen kassasta löytyy tuon verran ylimääräistä?

        VW on laittanut sivuun tämän jupakan korvauksia varten jo ainakin 20 mrd€. Eli fyrken finns.


      • totuudenääni
        pinkka.kunnossa kirjoitti:

        VW on laittanut sivuun tämän jupakan korvauksia varten jo ainakin 20 mrd€. Eli fyrken finns.

        Tuo ei vielä ikävä kyllä riitä. Pitäisi olla reilusti puolet vielä lisää. Siksi toiseksi ei missään yrityksessä ole olemassa tuollaisia rahoja. Jos viivan alle jää jotain niin ne joko käytetään investointeihin tai jaetaan osinkoina omistajille. Muuten verottaja tulee ja vie ne.


      • Perusasia.haltuun
        totuudenääni kirjoitti:

        Tuo ei vielä ikävä kyllä riitä. Pitäisi olla reilusti puolet vielä lisää. Siksi toiseksi ei missään yrityksessä ole olemassa tuollaisia rahoja. Jos viivan alle jää jotain niin ne joko käytetään investointeihin tai jaetaan osinkoina omistajille. Muuten verottaja tulee ja vie ne.

        Jos et tuon enempää tiedä yrityksen toiminnasta niin ei kannattaisi kommentoida mitään siihen liittyvää.

        Luepa aluksi vaikka tämä:
        http://tilisanomat.fi/content/varaukset-verotuksessa


      • totuudenääni
        Perusasia.haltuun kirjoitti:

        Jos et tuon enempää tiedä yrityksen toiminnasta niin ei kannattaisi kommentoida mitään siihen liittyvää.

        Luepa aluksi vaikka tämä:
        http://tilisanomat.fi/content/varaukset-verotuksessa

        Tämän aamun arvio on USAssa 15 mrd dollaria ilman niitä tulevia kanteita, jotka voivat olla kymmeniä miljardeja. Tuolla summalla on sitten selvitetty 500000 auton päästösotkut. Enää 10500000 auton kohtalo sen jälkeen selvitettävänä. Kyllä yrityksissä tehdään varauksia tulevaa varten, mutta kyllä ne on eri mittakaavassa kuin nämä korvaukset.


      • Mistä_tieto
        pinkka.kunnossa kirjoitti:

        VW on laittanut sivuun tämän jupakan korvauksia varten jo ainakin 20 mrd€. Eli fyrken finns.

        tulee sivuun laitetusta 20mrd Eurosta? Oletko saanut sisäpiirin tietoa vai vedätkä trollipoju lukuja hihasta omalla tunnistettavalla tavallasi. Totuus on että konserni on kusessa ja etsii epätoivoisesti ulospääsyä tilanteesta johon se on omilla toimillaan joutunut. Tajuatko trollipoju että SINÄ omalla toiminnallasi olet aiheuttanut sen jäätävän vittuilun jota saat kirjoittamalla VW- tai Toyota-palstoille mitä tahansa. Olet peräkammarin poju sen totisesti ansainnut.


    • EiTurhasta

      Ei ole VW vagina luvannut EU-alueen ostajille yhtään lanttia korvausta. USAn tilanne se, että autoja ei myydä jatkossa jos korvauksia ei makseta. Ainut mitä ovat luvanneet on se, että pudottavat autojen tehoja uudella ohjelmaa - joka on jokaiseen autoon ladattava. Katsastuksessa asia tarkistetaan ja jos ohjelmaa ei ole päivitetty tulee hylky. Kiitos VW, tästäkin.

      • Tehotsäilyy

        "pudottavat autojen tehoja uudella ohjelmaa - joka on jokaiseen autoon ladattava."
        Eipä pidä paikkaansa tämä. Viranomaisen on hyväksyttävä muutokset ja ehtona on ettei teho saa pudota tai kulutus nousta. Jos VW ei tähän olisi pystynyt niin silloin olisi korvaukset omistajille tulleet kysymykseen.
        Nyt viranomaiset ovat hyväksyneet jo valtaosan eri mallien päivityksistä ilman muutoksia suorituskykyyn. Eli tehot säilybvätja kuluyus ei nouse.
        Kuluttajajärjestöt ja media tarkkailer toteutunutta silmä kovana ja jos lupaus ei pidä niin varmadti joku vaatii korvauksia.


      • LueItse

        Valitettavasti kutsuja on jo lähetty. Uusi ohjelma ja tehot laskevat sekä kulutus nuosee - eikä mitään korvauksia EU alueella. Näin se vain menee vaikka kuin vatuttaisi. Päivitys nimenomaan muuttaa tehoja, se koko homman idea on.


      • helposti.nalkkiin.taas
        LueItse kirjoitti:

        Valitettavasti kutsuja on jo lähetty. Uusi ohjelma ja tehot laskevat sekä kulutus nuosee - eikä mitään korvauksia EU alueella. Näin se vain menee vaikka kuin vatuttaisi. Päivitys nimenomaan muuttaa tehoja, se koko homman idea on.

        Taas tämä sama inttäjä joka alkaa söpöttämään ja toistamaan valettaan ilman mitään perusteita kun jää kiinni housut kintusta valehtelusta. Aina sama juttu.

        http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2016/06/KBA_Juni.html

        "For the 1.1 million vehicles recently given the go-ahead, the KBA has confirmed that after the software update there is no change to the fuel consumption levels, performance figures or noise emissions of the affected models. The same also applies to all models previously given the go-ahead for the modification."

        Eli pälli, kuuntelepa tämä yksinkertainen totuus. VW saa Euroopassa viranomaishyväksynnän muutoiksille vain jos moottorin ominaisuudet eivät muutu.

        Säälittäviä nämä sun valehteluyritykset.


      • jälkimvikapesätsidsgvw
        helposti.nalkkiin.taas kirjoitti:

        Taas tämä sama inttäjä joka alkaa söpöttämään ja toistamaan valettaan ilman mitään perusteita kun jää kiinni housut kintusta valehtelusta. Aina sama juttu.

        http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2016/06/KBA_Juni.html

        "For the 1.1 million vehicles recently given the go-ahead, the KBA has confirmed that after the software update there is no change to the fuel consumption levels, performance figures or noise emissions of the affected models. The same also applies to all models previously given the go-ahead for the modification."

        Eli pälli, kuuntelepa tämä yksinkertainen totuus. VW saa Euroopassa viranomaishyväksynnän muutoiksille vain jos moottorin ominaisuudet eivät muutu.

        Säälittäviä nämä sun valehteluyritykset.

        Asialinja


      • VatuloiRauhassa
        helposti.nalkkiin.taas kirjoitti:

        Taas tämä sama inttäjä joka alkaa söpöttämään ja toistamaan valettaan ilman mitään perusteita kun jää kiinni housut kintusta valehtelusta. Aina sama juttu.

        http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2016/06/KBA_Juni.html

        "For the 1.1 million vehicles recently given the go-ahead, the KBA has confirmed that after the software update there is no change to the fuel consumption levels, performance figures or noise emissions of the affected models. The same also applies to all models previously given the go-ahead for the modification."

        Eli pälli, kuuntelepa tämä yksinkertainen totuus. VW saa Euroopassa viranomaishyväksynnän muutoiksille vain jos moottorin ominaisuudet eivät muutu.

        Säälittäviä nämä sun valehteluyritykset.

        Tehot muuttuvat ja kulutus kasvaa...näin se vaan tulee menemään. Olen yksi niistä pälleistä jotka tekevät päivityksiä,,,,että sitteen. Muutos ei näy juurikaan ns. normaalissa ajossa, mutta muuten tulee näkymään sekä tuntumaan. Hyväksytty on, keskikulutus ei kasva,..


      • Sitkeä.pelle
        VatuloiRauhassa kirjoitti:

        Tehot muuttuvat ja kulutus kasvaa...näin se vaan tulee menemään. Olen yksi niistä pälleistä jotka tekevät päivityksiä,,,,että sitteen. Muutos ei näy juurikaan ns. normaalissa ajossa, mutta muuten tulee näkymään sekä tuntumaan. Hyväksytty on, keskikulutus ei kasva,..

        Tämä pelle jaksaa inttää vaikka kaikki tuntevat pinokkion. Minne sä enää mahdut tuon nenäsi kanssa? Ja kun sä olet vielä niin surkea valehtelija.


      • VWinisti
        Sitkeä.pelle kirjoitti:

        Tämä pelle jaksaa inttää vaikka kaikki tuntevat pinokkion. Minne sä enää mahdut tuon nenäsi kanssa? Ja kun sä olet vielä niin surkea valehtelija.

        Sanontaan näin nätisti, miksi olisi huijattu jos homma olisi toiminut ilman huijaamista? Mieti sitä pelle, voi kertoa. Ei toiminut eikä toimi päivityksenkään jälkeen - keskikulutus pysyy liki samana, mutta ne tehot putoavat.


      • Vänkäävä.akka
        VWinisti kirjoitti:

        Sanontaan näin nätisti, miksi olisi huijattu jos homma olisi toiminut ilman huijaamista? Mieti sitä pelle, voi kertoa. Ei toiminut eikä toimi päivityksenkään jälkeen - keskikulutus pysyy liki samana, mutta ne tehot putoavat.

        Ja se tehonpudotus olisi jäänyt KBA:lta huomaamatta? Ja luuletko etteikö kaikki tiedotusvälineet mittaa noita dieseleitä ennen ja jälkeen päivityksen etsien aihetta isoihin otsikoihin.
        Odotellaan rauhassa puolueettomia testituloksia niin ei tarvitse inttää. Sulla on aina sama tyyli, Sut on niin nähty. Mikset sä ymmärrä lopettaa kun jäät selkeästä valheesta kiinni? Ja sulla ei ole koskaan mitään argumenttia, kunhan väität vaan. Vähän kuin akat.


      • Petun_villet
        Vänkäävä.akka kirjoitti:

        Ja se tehonpudotus olisi jäänyt KBA:lta huomaamatta? Ja luuletko etteikö kaikki tiedotusvälineet mittaa noita dieseleitä ennen ja jälkeen päivityksen etsien aihetta isoihin otsikoihin.
        Odotellaan rauhassa puolueettomia testituloksia niin ei tarvitse inttää. Sulla on aina sama tyyli, Sut on niin nähty. Mikset sä ymmärrä lopettaa kun jäät selkeästä valheesta kiinni? Ja sulla ei ole koskaan mitään argumenttia, kunhan väität vaan. Vähän kuin akat.

        Akat? Valitettavasti tilanne on tämä, keskikulutus ei saa muuttua, muuten pitää CO2 pohjaista veroa pitää muuttaa. Tämä on tilanne Suomessa. Tehot muuttuvat haluat tai et, ohjelmaversio tarkistetaan katsastuksessa. Argumentit voit työntää anukseesi.
        Tästä voi lukea hieman asiasta, loput voit kysyä VW edustajaltasi.
        http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/wired-vw-lla-kaksi-epamukavaa-vaihtoehtoa-dieselautojensa-korjaamiseksi/5325246


      • jankuttava.akka
        Petun_villet kirjoitti:

        Akat? Valitettavasti tilanne on tämä, keskikulutus ei saa muuttua, muuten pitää CO2 pohjaista veroa pitää muuttaa. Tämä on tilanne Suomessa. Tehot muuttuvat haluat tai et, ohjelmaversio tarkistetaan katsastuksessa. Argumentit voit työntää anukseesi.
        Tästä voi lukea hieman asiasta, loput voit kysyä VW edustajaltasi.
        http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/wired-vw-lla-kaksi-epamukavaa-vaihtoehtoa-dieselautojensa-korjaamiseksi/5325246

        Tuo artikkeli on pelkkää spekulointia viime syksyltä kun kukaan ei tiennyt mitään. Viranomaistaho KBA antaa korjausluvat ja siinä on ehtona ettei teho, kulutus tai muut moottorin ominaisuudet saa muuttua.
        Miksi sä jaksat edelleen jatkaa valehtelua vaikka sun jutut on jo moneen kertaan palturiksi paljastettu? Niinkuin sanoin, akat ovat samanlaisia, jankuttaa vaan kun luonto ei kestä että jää kiinni selvistä valheista. Kuvittelee että kun tarpeeksi kauan jankuttaa niin toinen antaa periksi ja ne valheet muuttuisivat sillä todeksi. Ei se niin mene, Valhe säilyy valeena vaikka toinen kyllästyisikin jankutukseen.

        Kuten sanoin. Odotetaan puolueettomia testejä niin totuus selviää, Saa nähdä mitä satuja alat sitten levittämään.


      • maksajamaksaa

        Vw aikoo korjata Euroopassa olevat päästöhuijausautonsa pelkästään poistamalla sen huijausohjelman autoista. Silloinhan käy niin, että tehot säilyvät, mutta testissä päästöt ovat normaalit eli suuremmat kuin ennen. Silloinhan jatkossa päästöihin perustuvat verot ovat suuremmat kuin ennen. Mielenkiintoista nähdä peritäänkö niitä takautuvasti autoilijoilta. Valtioilta on myös jäänyt väärien päästötietojen takia ajoneuvoveroja saamatta ja niitä tullaan varmaan karhuamaan autonvalmistajalta.


      • VW.piikkiin
        maksajamaksaa kirjoitti:

        Vw aikoo korjata Euroopassa olevat päästöhuijausautonsa pelkästään poistamalla sen huijausohjelman autoista. Silloinhan käy niin, että tehot säilyvät, mutta testissä päästöt ovat normaalit eli suuremmat kuin ennen. Silloinhan jatkossa päästöihin perustuvat verot ovat suuremmat kuin ennen. Mielenkiintoista nähdä peritäänkö niitä takautuvasti autoilijoilta. Valtioilta on myös jäänyt väärien päästötietojen takia ajoneuvoveroja saamatta ja niitä tullaan varmaan karhuamaan autonvalmistajalta.

        http://www.kauppalehti.fi/uutiset/volkswagen-maksamme-kaikki-skandaalin-veroseuraamukset/sq7A9YRc

        VW-konsernin pääjohtaja Matthias Müller on ilmoittanut saksalaisen Automobilwochen mukaan eilen, että konserni maksaa kaikki veroseuraamukset, joita autojen liian suurista päästöistä seuraa ainakin EU-maiden autoilijoiden puolesta.

        Lehden mukaan kirje on osoitettu kaikkien EU-maiden valtiovarainministereille.

        Käytännössä ilmoitus tarkoittanee sitä, että EU-maat lähettävät konsernille suoraan laskut saastuttavista autoista. Silloin loppuasiakas ei saisi laskua missään vaiheessa.


      • Paalataan
        jankuttava.akka kirjoitti:

        Tuo artikkeli on pelkkää spekulointia viime syksyltä kun kukaan ei tiennyt mitään. Viranomaistaho KBA antaa korjausluvat ja siinä on ehtona ettei teho, kulutus tai muut moottorin ominaisuudet saa muuttua.
        Miksi sä jaksat edelleen jatkaa valehtelua vaikka sun jutut on jo moneen kertaan palturiksi paljastettu? Niinkuin sanoin, akat ovat samanlaisia, jankuttaa vaan kun luonto ei kestä että jää kiinni selvistä valheista. Kuvittelee että kun tarpeeksi kauan jankuttaa niin toinen antaa periksi ja ne valheet muuttuisivat sillä todeksi. Ei se niin mene, Valhe säilyy valeena vaikka toinen kyllästyisikin jankutukseen.

        Kuten sanoin. Odotetaan puolueettomia testejä niin totuus selviää, Saa nähdä mitä satuja alat sitten levittämään.

        Odotetaan ja nähdään, että joku oli oikeassa. Päästöt ja kulutus nousevat, CO2 perusteinen vero pitäisi nousta, tämän ilmeisesti VW tulee kompensoimaan tavalla tai toisella. Mitään korvauksia käyttäjille ei VW ole luvannut EU alueelle maksaa.
        Ainoa tapa pitää päästöt rajoissa on pudottaa teho, tämä ei kelpaa kuluttajille mutta jos se kelpaa viranomaisille, sekin voi olla ratkaisu.

        Parasta olisi laittaa urea kaikkiin.....tai paalata.


    • Batteristaloppuvirta

      Miten mahtaa olla tuhannet kanteet eri oikeus asteissa haetaan maa kohtaisia korvauksia USA aluksi oliko se jotain 6000000000 dollaria,päästöjen osalta voi olla
      ett kassas käy pieni tuulen suhina.

    • Rahanvoima

      Helvetisti väittelyä asiasta, jonka ratkaisu on kuitenkin se raha. Niin huijauksesta sekä päästöistä ja autojen korjauksesta. Jos rahaa riittää, niin ympäristö ja eettisyys jää yleensäkin taka-alalle. Toivottavasti VW ei mene konkkaan, että saavat muka kärsineet korvauksensa ja lakimiehet tilinsä.

      • jälkimvikapesätsidsgvw

        Mitä vw leiri ajatteli kun vuonna 1999 laittoi huijauksen alulle?

        Onko dsg ja tsi myös osa yhtiön suunnitelmaa?
        Ns.hehkulamppuhuijaus?


      • saastevwpetoskodaudi
        jälkimvikapesätsidsgvw kirjoitti:

        Mitä vw leiri ajatteli kun vuonna 1999 laittoi huijauksen alulle?

        Onko dsg ja tsi myös osa yhtiön suunnitelmaa?
        Ns.hehkulamppuhuijaus?

        Taitaa saksan omat vihreät kaataa vw suunnitelmat ja maksut tulee suunnata asiakkaille suoraan niinkuin usassa.

        Lohkoon reikä ja paaliin vaan. 8milj, vw tuotetta.


    • onkoOmaaELämää

      Kenenkä elämään vaikuttaa VW:n kassan tilanne? Hyvin niillä menee edelleen ja tulee tulevaisuudessakin menemään.

    • Vwonpaskaa

      Kyllä on volkkarimiehet romujensa kanssa ongelmisss:DDDDDD

    • TORNIhotel

      ONKO SUOMEN VATULOINTI MINISTERIT MUISTANEET HAKEE KORVAUKSIA WOLKKARI MAKSAA , PYYTÄKÄÄ NYT MYÖHEMMIN EI SAA 200000000EUROO ALUKSI SAA WWW.PORUKKA UUDET LIPPIKSET JA SADEASUT PÄÄSEE PONKAA
      BIRDS.ONHAN VALTION KÄYTÖSSÄ VOLKAREITA POLIISI ,AMBULANSSEJA,JNE.

      • politiikkaVW

        stubbi ja katainen ajamaan asiaa?

        eikös niillä ole EU per.eennuolenta autot?


      • eiajaneetitseVW
        politiikkaVW kirjoitti:

        stubbi ja katainen ajamaan asiaa?

        eikös niillä ole EU per.eennuolenta autot?

        Ainaki oli


    • OUTOKUMPUMAHAOY

      Ei SUOMEN VALTIO KIINNOSTA PIKKU RAHAT 2000000000 e Silläki vois jotain työllistää viraston varsaton yli yli päälliköitä nojailee pitää varastoja pystyssä ettei
      vaan kaadu nurin koko suomi.

    • Hys.hys
      • dasromuVWseat

        Eurooppa korvaus sai nyt vasta tulta alleen..ootellaan vaan


      • EiEurokorvauksiaVWltä

      • varmamaksaja

        Eurooppalaiset ei saa korvauksia vaan eurooppalaiset vag:n omistajat maksavat USA:n vahingonkorvaukset omasta pussistaan kohonneina huolto- ja korjauskuluina.


      • asiakasainaväärässäVW
        varmamaksaja kirjoitti:

        Eurooppalaiset ei saa korvauksia vaan eurooppalaiset vag:n omistajat maksavat USA:n vahingonkorvaukset omasta pussistaan kohonneina huolto- ja korjauskuluina.

        Huijannut jo vuodesta 2006 alkaen päästöillä.

        Entäs kaikki muut viat? tsi.öljynsyönti jne.

        Saksalaisen järjestälmistä touhua lain toisella puolella.

        Onko muut viat tahallista hehkulamppuhuijausta myös jotta jälkimarkkinat toimii?


    • eikorvauksiatrolleille

      Ei kannata ainakaan suomessa maksaa mitään korvauksia, kun kateeelliset trollit tulee vielä kateellisemmiksi ja hyvässä (tai huonossa) lykyssä sortuvat ostamaan jonkun huijausauton korvausrahojen toivossa. Sehän on trollilain vastaista toimintaa se. Mutta kun se raha aina houkuttaa...vaikka vw:n hankintaan,,,

    • morokorooooon

      Heti Saatana mullekki fyrkkaa, LT- WOLKKARI 35 Lavamalli oli mullaki, saastutti aivan mahottomasti, varekset putos puusta ko lähin tehtaalle lavastaaan työnäytöksen.Ainiin vuosimalli oli 1992

    • VWEIOLEVARAAKORVAUKSIIN

      Uutistoimisto Bloombergin mukaan yhtenä syynä korvausten ja sakkojen välttämiselle Euroopassa saattaa erilaisen lainsäädännön ohella olla myös tapausten määrä.

      Yhdysvalloissa päästöhuijausautoja on 482 000 kappaletta, kun taas pelkästään Saksassa typenoksidihuijausautoja on liikenteessä kaksi miljoonaa, ja koko Euroopassa peräti 8,5 miljoonaa kappaletta.

      Bloombergin arvion mukaan jenkkimallin mukainen korvausmäärä Euroopassa olisi kaatanut koko VW-konsernin.

      • jälkimvikapesätsidsgvw

        Komissio painostaa nyt vw konsernia.
        Eli tuskin mitään tulosta kun saksa on päärahoittaja eu alueella.
        Laitamma vaikka kian sillä pitkällä takuulla niin käytössä kestää.


    • Anonyymi

      roomster

    • Anonyymi

      Volkkari vois hyvin ostaa jonku tällase firman ja asentaa ilmasiks kaikkiin tiiddeleihi tällaset. Eikä ne silti menis nurin.
      https://www.hho-plus.com/

      Eikä niide tarttis maksaa yhtää korvauksii kenellekkää.

    • Anonyymi

      laittakaa ryhmäkanne myös suomessa!

    • Anonyymi

      top side

    • Anonyymi

      TDI

    • Anonyymi

      Tdi avensik sikkaus koneel ei kestä kansi vuotaa nesteet pihale naapuri rivari ukko vituilee kun piha on nestees

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Upea peppuisella naisella

      Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6718
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

      Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4038
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

      isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3455
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

      https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      385
      1848
    5. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1428
    6. Upea peppuisella miehellä

      Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      31
      1384
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      49
      1159
    8. Anteeksi kulta

      En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1016
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

      Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      960
    10. Tykkään susta todella

      Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      909
    Aihe