Ihmiskunta kärsii hengellisestä tyhjiöstö. Kaikki addiktiot johtuvat hengellisestä tyhjiöstä.
Hengellinen tyhjiö
8
250
Vastaukset
Lasketko addiktioksi järjettömien aloitusten tekemisen suoli24:aan?
raputin1 kirjoitti:
Toinen otsikko elämäni aikana tänne
Älä jatka.
Ainakin tässä on väite ilman minkäänlaista perustetta ja vielä viittaus johonkin olemattomaan. Opetettu apinakin pystyisi parempaan,he-ma kirjoitti:
Älä jatka.
Ainakin tässä on väite ilman minkäänlaista perustetta ja vielä viittaus johonkin olemattomaan. Opetettu apinakin pystyisi parempaan,Väite pohjautuu 15v omaan kokemukseen uskon tiellä ja vuosien kokemukseen vertaistuki ryhmissä. Älä sä ateistin retku enää jätkä tätä keskustelua.
raputin1 kirjoitti:
Väite pohjautuu 15v omaan kokemukseen uskon tiellä ja vuosien kokemukseen vertaistuki ryhmissä. Älä sä ateistin retku enää jätkä tätä keskustelua.
Työnnä kokemuksesi anukseesi. Miksi täyttää tyhjyys olemattomalla ja valheella?
Pistä hakien todisteita hengelliselle elämällesi ja käy sitten vaikka lenkillä, kun mitään et voi löytää.- perusopetusta
he-ma kirjoitti:
Työnnä kokemuksesi anukseesi. Miksi täyttää tyhjyys olemattomalla ja valheella?
Pistä hakien todisteita hengelliselle elämällesi ja käy sitten vaikka lenkillä, kun mitään et voi löytää.Lakkaa sotkemasta Herran suoria teitä, kyöpelinvuoret ei auta!
perusopetusta kirjoitti:
Lakkaa sotkemasta Herran suoria teitä, kyöpelinvuoret ei auta!
Eikömselvästi olekin mielikuvitusepäjumalasi tahto, että hänen olemattomuuttaan ja voimattomuuttaan täällä rienaan?
Halveksit siis omaa epäjumalaasi minua kritisoidessasi pitämällä tuota jumalaasi epäpätevänä päätöstensä suhteen ja voimattomana minua estämään... aijai, nyt justiinsa kouraisi pahasti vatsasta.... olisiko kolmioepäjumala sittenkin tökkimässä luisella sormellaan?
Ahhh... se olikin vain pyhä henki, jonka päästin sulkijalihaksen läpi sulostuttamaan huoneilmaa rikinkatkulla.
Ei siis hätää, jatkan rienaamista vielä hetken.
- Anonyymi
Minä uskon ilman kirkkoja Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115307Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923262Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403146- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271585Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161159