https://www.youtube.com/watch?v=rcqgP135yK8
Juhannus
Minä avaan syömmeni selälleen
ja annan päivän paistaa.
Minä tahdon kylpeä joka veen,
ja joka marjan maistaa.
Minun mielessäni on juhannus,
ja juhla ja mittumaari,
ja jos minä illoin itkenkin,
niin siellä on sateenkaari.
- Eino Leino -
Klassista.
Hyvää Juhannusta kaikille narsistien uhreille!
2
73
Vastaukset
- vittumaari
Eino leino aiheutti paljon harmia runollaan "ei paha oo kenkään ihminen/vaan toinen on heikompi toista.."
Sillä narsisti itseään hoiti, ja sairaan kilteiksi kiltit kasvatettiin=alistettiin.
Kukaan narsistin kynsiin oikeasti joutunut ei epäile hetkeäkään etteikö narsisti olisi läpikotaisin paha..sori mutta ärsyttää leino.- No_minä_
"Ei paha ole kenkään ihminen,
vaan toinen on heikompi toista.
Paljon hyvää on rinnassa jokaisen,
vaikk' ei aina esille loista.
Kas, hymy jo puoli on hyvettä
ja itkeä ei voi ilkeä;
miss' ihmiset tuntevat tuntehin,
siellä lähell' on Jumalakin."
Leinon Apollosta...
"Kukaan narsistin kynsiin oikeasti joutunut ei epäile hetkeäkään etteikö narsisti olisi läpikotaisin paha..sori mutta ärsyttää leino. "
No, minä kyllä ajattelen, että narsisti on todella heikko... ehkä se kaikkein heikoin kaikista (joita kuitenkin ikäänkuin terveen kirjoissa kulkee ja terveeksi luullaan).
Minä ajattelen, että narsistin pahuus lähtee juuri siitä suuresta puutteesta, ehkä yhdestä kaikkein surullisimmista puutteista, kun ei pysty sitä empatiaa eikä minkäänlaista rakkautta tuntemaan, jota rakkautta me kaikki muut koemme, tunnemme, saamme, annamme, josta puhumme ja jota ainakin tavoittelemme.
Sen vuoksi narsisti puree ja roikkuu toisten kintereillä vaikka henkitoreissaan...
Uskon kaikkien suurten taiteilijoiden tunteneen useammankin narsistin elämänsä aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei843852Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 64946
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751