lomakeskus yyteri beach, ravintola dyyni

eloa_lomakeskukseen

Mitä ihmettä, entisessä UPMkylässä ei ole mitään ohjelmaa, pizzoja, kebabbeja ja burgereita saa, ei edes B-oikeuksia, ilman olutta pitää pizzakin syödä. Makeeta limua kyllä oli. Ravintola Dyynissä oli jonakin vuonna touhukas Eeva, joka tarjosi herkut hymyssä suin, nyt on tupakka hampaissa "mamma" terassilla ja saa odottaa, koska tumppaisi jämänsä. Iso susikoira pelästytti tenavat, vartiointiko on sen tehtävä vai miksi on koira otettu pihaan, hyi hitto! Aiemmin siellä oli mukava käydä syömässä ja istumassa terassilla, nyt jäi kyllä tosi kylmät fiilikset.
Mitä mieltä olet nykyisin lomakeskus Yyteri beachistä?

11

1583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeneHoitoon

No luulisi kaltaisillasi elämänkoululaisilla olevan juomat omasta takaa. Ole tyytyväinen jos on noin paljon edes ruokavaihtoehtoja. Jotain 5 michelin tähdenkö ravintolaa sinne kuppaiseen hökkelikylään odotit?

• namipizzaa

Mihin raflaan voi omia juomia viedä :) ei mihinkään. Uloshan ne heittäis. Nykyisi on vain vettä tarjolla pizzerioissa. Lomakylässä pitäis saada ostaa olutta ruuan kanssa.

• MikaOjantaus

Kuka tollaseen haisevaan ihmispaljouden määrään beachille edes menee.
      No varmaan sellaset kellä ei omaa mökkiä ole ja rahapussi ammottaa tyhjyyttään.

• eilastenkaa

Se joka lomakeskus Yyteri piitsillä lomailee ei todellakaan ole köyhä, on ne niin kalliita ne mökit. Väkeä on mökeissä näin juhannuksena pilvin pimein ja meteli on aivan valtava. En menis lasten kanssa sinne yöpymään. Juhannusohjelmaa saisi tietysti noin suuressa miljöössä olla, sehän on selvä se. Eipä mitään mainoksia ole näkyny kyseisestä ravintolasta.

• rav.dyyni

Dyynissä palvelee sama pariskunta mikä Sinisessä Laguunissakin työskenteli. Hyvät pizzat, juomavalikoimissa olisi toivomisen varaa.

• NinniA

UPM-kylää ei ole ollut enää vuosiin eikä ole lomakyläkään yhtä heikossa hapessa. Ravintolan omistajakin on vaihtunut matkan varrella useamman kerran. Ruoka on taas hyvää, oluet voi juoda vaikka mökillä, jos ei ilman pysty olemaan.
      Mökit ovat sen verran hintavia, että köyhillä ei ole asiaa. Vähentää mukavasti metelöivien juoppolaumojen kerääntymistä alueelle.

• mitäihmettätaas

Kyllä huomaa että kateelliset taas siellä kirjoittee :D Itse olen kyllä saanut perheeni kanssa todella mukavaa palvelua dyynissä. Lapseni ovat päässeet leikkimään tämän (VARTIOKOIRAN KANSSA) tämä koira on erittäin ihmisrakas ja todella kiltti, sen takia olemme päästäneetkin lapseni leikkimään koiran kanssa. Pariskunta, joka pitää yyterin Dyyniä ovat todella ystävällisiä ja huumorintajuisia. Ruoat ovat erittäin herkullisia ja palvelu pelaa. En näe moitittavaa kyseisestä paikasta. Kyllä parempaa palvelua ja ruokaa saa etsiä. NAM
      Olen puhunut :)

• Raitis.no.enpä-oo

Mukava paikka juuri sen takia, ettei myydä olutta. Kaljaveikot eivät ole siellä mölisemässä.
        Kaljapaikkoja luulisi olevan ihan tarpeeksi Porissa.

• voividun

Jahas omistajat tuli ketjuun hahaha

• Raitis.no.enpä-oo-
        voividun kirjoitti:

Jahas omistajat tuli ketjuun hahaha

Enpä ole omistajat hihihi.

• munakariin

Todella hyvät aura-ja tuplahampurilaiset ja 2 coca colaa, 20e. Todella hienot ulkoilumaastot. Suosittelen kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe