Yksimielisyys ongelmana

Yksimielisyys tulee ylipääsemättömäksi ongelmaksi vaikkapa brexitin kohdalla.
Yksimielisyys päätöksissä tuntuu ylensäkin mahdotomalta? Lähes naurattaa jo etukäteen se kohtuuton ajan käyttö kun mitään ei saada aikaan.

4

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sittempä.näkevät

Saarivaltio on pahasti jakaantunut sitä vaan ajattelivatko he oikein tarkkaan mitä tuli tehtyä, seuraukset tullaan näkemään ja mahdollisimman pian ero voimaan.

• Tässä vaiheessa jo tulee tuo kummallinen yksimielisyys kuvaan. Jos yksikin on vastaan, se riittää.
      Tämä "mahdollinen yksi" voi sitten vaatia jotain hintaa omalle äänelleen.

Uskon, että eu:ssa voidan voidella mahdollista änkyrää suurillakin summilla.

• tööttt

Ihmiset äänestivät ja seuraavana päivänä osa kansasta kysyi että mikä se Eu oikeastaan on - niin kuin osa Suomessakin - että elämä on niin paljon muutakin kuin netin käytön opettelemista ja surffailua.
      Englantilaisessa tv-rikossarjassa oli mielestäni ainakin yksi tosi viisaus (ei ole toimivaa telkkaria, katsoin areenasta).. Kyseessä oli kohtaus murhattuna löytyneen tytön ruumiin tutkinnassa - joku vanhempi tutkija sanoo nuoremmalle, että vainajalla on jo rauha ylimaallinen, mikä murhantekijältä puuttuu
      - se vainajan rauha olkoon myös meissä niin kauan kuin saamme selvitettyä asioita, jotka hirmutekoon johti ja tekijän -...jät vastuuseen tekosistaan ja sovittamaan syntinsä elon ja kuoleman herran edessä - yksi ikiaikaisen lain vaatimus kenties?

• vhimsh

Pelkäättekö kostonkierteitten yltymistä maailmassa?
      Tai muuta lisääntyvää väkivaltaa ja ihmisoikeusrikkomuksia tms

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6700
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4180
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      33
      3056
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2993
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1908
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1624
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1528
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe