Nuorta naista 51v miehelle

Kurija

Iso ja karvainen 51v mies hesasta kaipailee nuoren naisen seuraa!

16

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijuN

      Kuin ISO sie oot ??"sieltä" Mie oon nuori,eikä minuu ISO mahu !!!

    • Ihan sopiva olen:-)

    • annamunaasetäminuu

      sie satutat miuu. silti mie haluun siuu.

    • Saat toki...text. .0414813487

    • Pietu33

      No eikös siellä hessassa ou niitä mamuja ja muita nuoria. Mäne ulos.

    • kllöfkkgld

      Äärimmäisen harvassa ovat nuoremmat naiset, joita yli 50v mies kiinnostaa.
      Olen itse 46 ja ihan siinä ja siinä voisinko kuvitellakaan yli 50v miestä. En missään, siis missään tapauksessa esim pari vuotta sitten. Ehkä kannattaisi panostaa siihen omaan ikäluokkaan. Varsinkin joskus 10 vuotta sitten yli 50v mies minun silmissäni ei ollut seksuaalinen hahmo-lähinnä isoisä.

      • Karl50

        Ei se nyt ihan noin mene. Olen saanut nauttia nuorempienkin kanssa ja kyllä nainen osaa ottaa miestä iästä riippumatta. Viitisen vuotta sitten kursseilla Tampereella hän oli jokseenkin 25 ja loppuiltamme/yömme oli todella upea.
        Eikä 10v minua vanhempikaan sen huonompi ole. Kroppa ryppyisempi ja runsaampi, mutta ehkä naisellisempi kuin nuoremmat siskonsa. Nauttii myös rauhallisen estoitta.
        Karl, just sen 50v.


      • n38

        Itse olen 38 ja todellakin voisin haluta viiskymppistä ja vähän vanhempaakin


      • n38 kirjoitti:

        Itse olen 38 ja todellakin voisin haluta viiskymppistä ja vähän vanhempaakin

        n38,
        vieläkö haluat?


      • Mikä tuossa numerossa kummittelee?
        Itse olen 52v. Kuitenkin hyvin usein saan haukut, jos tuon jollekkin naiselle mainitsen. En kuulemma voi olla.
        Olen lakannut kyselemästä naisten ikiä,
        Persoona vaikuttaa paljon enemmän kuin ikä.


    • ergwrtwrt

      Kehoitan ostamaan tuollaisen virtuaalikypärän, niin voit itse valita sopivan ikäisen....

    • haluissaan

      Tämä aloittaja kiinnostaisi minua! Ihanasti kuvailee itseään karvaiseksi ja isoksi. :) alkoi haluttaan.

    • Ketäs haluttaa?

    • Vieläkin nainen.hakesessa

      • buahaaahaaa

        Ei vittu mikä luuseri! Löylykauha perseeseen riittää sulle


    • Vielä haen:-)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe