joka ei anna mitään infoa myydyistä tuotteista vaan ainoastaan loppusumman tilittää tilille?
Onko näitä Suomessa paljonkin?
Itse kun hikipäässä kirjoittaa ylös kaiken ja yhdessä pöydässä voi olla monta myyjää niin eipä kiinnosta myydä tuollaisessa paikassa. Arvommeko sitten rahat myyjäporukassa?
Jokaisella kirpparilla tulisi olla PAKOLLINEN kirpparikalle -systeemi eikä edes mitään kerättyjä lappuja.
Reaaliaikainen tieto on aina reaaliaikaista tietoa.
Kyllä sitä on oikeus vaatia kun ei heitä jotain kirppuisia sukkia sinne vaan myyntiin vaan kaikki on priimaa, pestyä, silitettyä, puhdistettua, kiillotettua, laadukasta tavaraa. Jopa uutta ja käyttämätöntä joukossa.
Mitä mieltä kirpputorista,
vaativamyyjä
3
142
Vastaukset
- rehellisyyttä
Meilläpäin oli samanlaista ja tavaraa katosi,ja tilit oli pieniä.Myöhemmin selvisis että omistaja oli vetänyt välistä...kyllä pitää pystyä seuraamaan mitä on myyty.mielellään laput takaisin!
- 199
tottakai kuuluu saada laput et näkee mitä on myyty miten sä muuten kontrolloit mikä on myyty ja mikä varastettu
- Ploppi
Aika harvassa on kirppikset nykyään, jotka kerää laput. Monessa on jo kirpparikalle, jolla pystyy seuraamaan tai sitten alanumerot käytössä 1-10, niidenkin avulla saa hyvin seurattua, kun laittaa tietylle alanumerolle aina tietyt tuotteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984