pullopostia pyhtäälle

tfhdwwtukgyrfjjhfrdfyy

Vittu, perkele saatana kun voi ihminen kuvitella kuuluvansa jollekkin...ja kun se joku ei kuulu mulle.

Olisitko ystävällinen ja löytäisit sen jolle kuulut vaikka Päkkipubin terassilta, hankkisitte pari pörröpäistä lasta ja rakentaisitte vintille lastenhuoneen niin mäkin varmaan osaisin jatkaa matkaa...

Ps. Olet tosi rakas ihan just tollaset kuin oot vaikka ootkin ihan tosi raivostuttava

9

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadinkarju

Vedä sinä rehupuntti nyrkki pyllyys, olisko parempi kertoa suoraan sille kelle tälle mikälielle, eikä huudella intternetin ihmeellisillä palstoilla?!! Häh? Pitääkö rautalangasta vääntää, tuskin asianomainen tätä palstaa lueskelee, ja vaikka lukisikin, on niin saatanan tollo ettei tajua siinä hänestä puhuttavan. Aikanaan tuli Pyhtäällä käytyä panemassa useamminkin, silloin nuorempana. Ja voin kertoa että oli muutama ihan hyvä joukossa.

• rakkaudellajustsulle

Olen vähän huolissani sun tunneilmaisun tasoista. Toivon että elämä tuo tielles vielä jotain muutakin mitä muistella ä kuin muutaman hyvän panon muiden joukossa.

• tfhdwwtukgyrfjjhfrdfyy

Vituttaa kun poikaystävä seukkaa muijanki kaa. Ja panee sitä vintillä. Silti kelpaa mun suu ja persereikäkin sille. Saatana biseksuaali.

• opilkugjuy

Otan suihi ja perseeseen hyvillä mielin, nielen ja imen pitkin kielin.

• tdfftewddgyhdsefgh

Sä pelastit mut kerran,
      muistutit miltä tuntuu kun on hyvä olla sait luottamaan että vapautensa voi saada takaisin. Sain monta kaunista vuotta.
      Vähän harhaa, tahallista silmien sulkemista realiteeteilta ja aavistus jotain aitoa...ehkä...vai onko se tietoisesti nielty illuusio. En tiijä eikä sillä ole merkitystä vaikutus on sama kunhan uskoo.
      Se on varmaa että sen aika on ohi jos oli jotain todellista. Jos jotain sellaista on sä löydät sen vielä ja olet sen ansainnu jos ei olet tarpeeksi vahva kestämään realiteetteja.
      En pääse siitä irti vaikka rimpuilen niin että voimat loppuu. Vihaan sekoiluani ja sitä etten osaa olla murtumatta sen painostuksesta vaikka kuinka erittelen syitä ja seurauksia kunnes aivot on buuttauksen tarpeessa. Se on osa mun arkea ja sillä on valta niihin ihmisiin joiden puolesta tekisin mitä vaan.
      Sanoo että ongelmat johtuu musta ja ilman mua niitä ei ole. En tiedä, uskon välillä itsekin välillä luen kaikki vanhat viestit ja kirjoitukset enkä löydä todistetta.
      Lapsi tarvitsee elämäänsä vähintään yhden aikuisen joka uskoo siihen, on luotettava ja joka on sen puolella ja silloin sillä on mahdollisuus. Kaikki muu on oikeastaan toissijaista, turhan märehtimistä joka vie huomion olennaisesta.

• Lyriikko

Sävellän uutta biisiä, haluisin esittää teille pienen pätkän jos sopii? Sävel aika lailla samaa tyyliä kuin Justin Bieberin Never let you go:ssa, saatte hiukan käsitystä.
      "Tää on pyllyreikä- rock, tää on pyllyreikä-rock, OOOOO-ooooo-oooooo. OOOOO-oooo-oooo. Tää on pyllyreikä-rock tää on pyllyreikä-rock, OOOOO-ooooo-ooooo. OOOOO-ooooo-ooooo..." Tossa siis vasta kertsin alkua, saan ehkä loppuviikosta kasattua loput lyriikat. Mutta sillä aikaa, imekää soiroa!!!

• bemarillairtoaa

Tämä poika ei runkkaile kun saa kireää tavaraa Kirkonkylällä!

• eisaadaei

Siinä eroat meistä tojotilla ja Nissaneilla ajavista. Me jatkamme runkkaamista. Ristiin.

• liukkailla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe