pullopostia pyhtäälle

tfhdwwtukgyrfjjhfrdfyy

Vittu, perkele saatana kun voi ihminen kuvitella kuuluvansa jollekkin...ja kun se joku ei kuulu mulle.

Olisitko ystävällinen ja löytäisit sen jolle kuulut vaikka Päkkipubin terassilta, hankkisitte pari pörröpäistä lasta ja rakentaisitte vintille lastenhuoneen niin mäkin varmaan osaisin jatkaa matkaa...

Ps. Olet tosi rakas ihan just tollaset kuin oot vaikka ootkin ihan tosi raivostuttava

9

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadinkarju

      Vedä sinä rehupuntti nyrkki pyllyys, olisko parempi kertoa suoraan sille kelle tälle mikälielle, eikä huudella intternetin ihmeellisillä palstoilla?!! Häh? Pitääkö rautalangasta vääntää, tuskin asianomainen tätä palstaa lueskelee, ja vaikka lukisikin, on niin saatanan tollo ettei tajua siinä hänestä puhuttavan. Aikanaan tuli Pyhtäällä käytyä panemassa useamminkin, silloin nuorempana. Ja voin kertoa että oli muutama ihan hyvä joukossa.

      • rakkaudellajustsulle

        Olen vähän huolissani sun tunneilmaisun tasoista. Toivon että elämä tuo tielles vielä jotain muutakin mitä muistella ä kuin muutaman hyvän panon muiden joukossa.


    • tfhdwwtukgyrfjjhfrdfyy

      Vituttaa kun poikaystävä seukkaa muijanki kaa. Ja panee sitä vintillä. Silti kelpaa mun suu ja persereikäkin sille. Saatana biseksuaali.

    • opilkugjuy

      Otan suihi ja perseeseen hyvillä mielin, nielen ja imen pitkin kielin.

    • tdfftewddgyhdsefgh

      Sä pelastit mut kerran,
      muistutit miltä tuntuu kun on hyvä olla sait luottamaan että vapautensa voi saada takaisin. Sain monta kaunista vuotta.
      Vähän harhaa, tahallista silmien sulkemista realiteeteilta ja aavistus jotain aitoa...ehkä...vai onko se tietoisesti nielty illuusio. En tiijä eikä sillä ole merkitystä vaikutus on sama kunhan uskoo.
      Se on varmaa että sen aika on ohi jos oli jotain todellista. Jos jotain sellaista on sä löydät sen vielä ja olet sen ansainnu jos ei olet tarpeeksi vahva kestämään realiteetteja.
      En pääse siitä irti vaikka rimpuilen niin että voimat loppuu. Vihaan sekoiluani ja sitä etten osaa olla murtumatta sen painostuksesta vaikka kuinka erittelen syitä ja seurauksia kunnes aivot on buuttauksen tarpeessa. Se on osa mun arkea ja sillä on valta niihin ihmisiin joiden puolesta tekisin mitä vaan.
      Sanoo että ongelmat johtuu musta ja ilman mua niitä ei ole. En tiedä, uskon välillä itsekin välillä luen kaikki vanhat viestit ja kirjoitukset enkä löydä todistetta.
      Lapsi tarvitsee elämäänsä vähintään yhden aikuisen joka uskoo siihen, on luotettava ja joka on sen puolella ja silloin sillä on mahdollisuus. Kaikki muu on oikeastaan toissijaista, turhan märehtimistä joka vie huomion olennaisesta.

    • Lyriikko

      Sävellän uutta biisiä, haluisin esittää teille pienen pätkän jos sopii? Sävel aika lailla samaa tyyliä kuin Justin Bieberin Never let you go:ssa, saatte hiukan käsitystä.
      "Tää on pyllyreikä- rock, tää on pyllyreikä-rock, OOOOO-ooooo-oooooo. OOOOO-oooo-oooo. Tää on pyllyreikä-rock tää on pyllyreikä-rock, OOOOO-ooooo-ooooo. OOOOO-ooooo-ooooo..." Tossa siis vasta kertsin alkua, saan ehkä loppuviikosta kasattua loput lyriikat. Mutta sillä aikaa, imekää soiroa!!!

    • bemarillairtoaa

      Tämä poika ei runkkaile kun saa kireää tavaraa Kirkonkylällä!

      • eisaadaei

        Siinä eroat meistä tojotilla ja Nissaneilla ajavista. Me jatkamme runkkaamista. Ristiin.


    • liukkailla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe