Voyager vm 2000, sähköinen lasinnostin

morri825

Kuskin puolelta kaput, minkälainen homma vaihtaa. Jostain vilahti, että moottoreineen about 140 eur luokkaa

4

211

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JP63

Vaihdoin itse äskettäin oikean puolen nostimen 2003 vuosimalliin eikä se ollut kovin ihme homma. Hankalinta on saada uudet kiskot pujotettua oven sisään mutta kyllä sekin onnistuu kun tarpeeksi sovittaa. Ikkunalasi kannattaa teipata yläasentoon tai sitten olla avustaja joka pitää sitä ylhäällä. Maksimissaan 30 min homma.
      Netistä kannattaa katsella ohjevideoita.

• Kiitos vinkeistä

• easynakki

Misterautosta tilattuna reilu 90€ sisältäen moottorin. Itse vaihdoin tuommosen ja aivan hyvä tuli.
      Uudet kiinnikkeet lasiin olivat eri kohdassa, mutta vanhat lähti helposti pois kun vähän lämmitti.
      Miinuksena reilumpi toimitusaika (jos on kiire) noin pari viikkoa.

• muinaisjaanne

mulla oli -02 voyager IV samaa ongelmaa. tutkin lasinnostimen moottoria tarkemmin siihen voi vaihtaa pelkät hiilet ne on abikoilla kiinni, vastaavat kooltaan löytyy ja viilalla saa hionosäädettyä. kustannus 10-20€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      171
      1176
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      71
      990
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      820
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      47
      728
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      79
      661
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      37
      607
    8. 28
      605
    9. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      67
      601
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      589
    Aihe