Kuskin puolelta kaput, minkälainen homma vaihtaa. Jostain vilahti, että moottoreineen about 140 eur luokkaa
Voyager vm 2000, sähköinen lasinnostin
4
146
Vastaukset
- JP63
Vaihdoin itse äskettäin oikean puolen nostimen 2003 vuosimalliin eikä se ollut kovin ihme homma. Hankalinta on saada uudet kiskot pujotettua oven sisään mutta kyllä sekin onnistuu kun tarpeeksi sovittaa. Ikkunalasi kannattaa teipata yläasentoon tai sitten olla avustaja joka pitää sitä ylhäällä. Maksimissaan 30 min homma.
Netistä kannattaa katsella ohjevideoita. Kiitos vinkeistä
- easynakki
Misterautosta tilattuna reilu 90€ sisältäen moottorin. Itse vaihdoin tuommosen ja aivan hyvä tuli.
Uudet kiinnikkeet lasiin olivat eri kohdassa, mutta vanhat lähti helposti pois kun vähän lämmitti.
Miinuksena reilumpi toimitusaika (jos on kiire) noin pari viikkoa. - muinaisjaanne
mulla oli -02 voyager IV samaa ongelmaa. tutkin lasinnostimen moottoria tarkemmin siihen voi vaihtaa pelkät hiilet ne on abikoilla kiinni, vastaavat kooltaan löytyy ja viilalla saa hionosäädettyä. kustannus 10-20€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816