Kuskin puolelta kaput, minkälainen homma vaihtaa. Jostain vilahti, että moottoreineen about 140 eur luokkaa
Vastaukset 4
- JP63
Vaihdoin itse äskettäin oikean puolen nostimen 2003 vuosimalliin eikä se ollut kovin ihme homma. Hankalinta on saada uudet kiskot pujotettua oven sisään mutta kyllä sekin onnistuu kun tarpeeksi sovittaa. Ikkunalasi kannattaa teipata yläasentoon tai sitten olla avustaja joka pitää sitä ylhäällä. Maksimissaan 30 min homma.
Netistä kannattaa katsella ohjevideoita. Kiitos vinkeistä
- easynakki
Misterautosta tilattuna reilu 90€ sisältäen moottorin. Itse vaihdoin tuommosen ja aivan hyvä tuli.
Uudet kiinnikkeet lasiin olivat eri kohdassa, mutta vanhat lähti helposti pois kun vähän lämmitti.
Miinuksena reilumpi toimitusaika (jos on kiire) noin pari viikkoa. - muinaisjaanne
mulla oli -02 voyager IV samaa ongelmaa. tutkin lasinnostimen moottoria tarkemmin siihen voi vaihtaa pelkät hiilet ne on abikoilla kiinni, vastaavat kooltaan löytyy ja viilalla saa hionosäädettyä. kustannus 10-20€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711176
- 71990
- 86820
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47728
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79661Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su37607- 28605
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67601Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46589