Epilepsiakohtaus ja oireet

epileptikko98

Hei! Minulla itselläni jalat ja kädet puutuvat, kun saan epilepsiakohtauksen. Eikä minun puheesta saa mitään selvää silloin. Minusta tuntuu, että kaikki luulevat, kun olen saanut epilepsiakohtauksen ja puhun"takaperin" tai jotenkin muuten erikoisesti. Ei siitä tule yhtään mitään. Omasta mielestäni se kuulostaa hieman alkoholistin puheelta, vaikka en käytä alkoholia. Saan epilepsiakohtauksia erityisesti silloin, kun olen valvonut monta yötä putkeen tai kun minulla stressiä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Oletteko pystyneet puhumaan ihan normaalisti vaikka olisitte saaneet epilepsiakohtauksen tai kertomaan siitä kenellekään?

3

224

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epileptikko98

Epilepsia, josta kerroin on paikallisalkuinen epilepsia. En ole ainakaan toistaiseksi saanut sellaisia epileptisia kohtauksia, että minun olisi pitänyt jäädä sairaalaan? Olen vain käynyt sairaalassa ja olen sitten päässyt samana päivänä sairaalasta pois. Nykyisin minulla on epilepsialääkitys käytössä ja siitä on ollut apua. Lisäksi minulla on Asperger ja lievä kehitysvamma.

• epilepsius

Hei!

Mukava, kun kerrot omista epilepsiakokemuksistasi muillekin :)

• Faris

Mulla on samaa kokemusta :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1403
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      86
      995
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      854
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      297
      768
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      83
      651
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      50
      644
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      631
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      617
    9. 41
      605
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      574
    Aihe