Hei! Minulla itselläni jalat ja kädet puutuvat, kun saan epilepsiakohtauksen. Eikä minun puheesta saa mitään selvää silloin. Minusta tuntuu, että kaikki luulevat, kun olen saanut epilepsiakohtauksen ja puhun"takaperin" tai jotenkin muuten erikoisesti. Ei siitä tule yhtään mitään. Omasta mielestäni se kuulostaa hieman alkoholistin puheelta, vaikka en käytä alkoholia. Saan epilepsiakohtauksia erityisesti silloin, kun olen valvonut monta yötä putkeen tai kun minulla stressiä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Oletteko pystyneet puhumaan ihan normaalisti vaikka olisitte saaneet epilepsiakohtauksen tai kertomaan siitä kenellekään?
Vastaukset 3
- epileptikko98
Epilepsia, josta kerroin on paikallisalkuinen epilepsia. En ole ainakaan toistaiseksi saanut sellaisia epileptisia kohtauksia, että minun olisi pitänyt jäädä sairaalaan? Olen vain käynyt sairaalassa ja olen sitten päässyt samana päivänä sairaalasta pois. Nykyisin minulla on epilepsialääkitys käytössä ja siitä on ollut apua. Lisäksi minulla on Asperger ja lievä kehitysvamma.
- epilepsius
Hei!
Mukava, kun kerrot omista epilepsiakokemuksistasi muillekin :) - Faris
Mulla on samaa kokemusta :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921403Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga86995- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️83651- 50644
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 47617
- 41605
- 28574