Hei! Minulla itselläni jalat ja kädet puutuvat, kun saan epilepsiakohtauksen. Eikä minun puheesta saa mitään selvää silloin. Minusta tuntuu, että kaikki luulevat, kun olen saanut epilepsiakohtauksen ja puhun"takaperin" tai jotenkin muuten erikoisesti. Ei siitä tule yhtään mitään. Omasta mielestäni se kuulostaa hieman alkoholistin puheelta, vaikka en käytä alkoholia. Saan epilepsiakohtauksia erityisesti silloin, kun olen valvonut monta yötä putkeen tai kun minulla stressiä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Oletteko pystyneet puhumaan ihan normaalisti vaikka olisitte saaneet epilepsiakohtauksen tai kertomaan siitä kenellekään?
Epilepsiakohtaus ja oireet
epileptikko98
3
151
Vastaukset
- epileptikko98
Epilepsia, josta kerroin on paikallisalkuinen epilepsia. En ole ainakaan toistaiseksi saanut sellaisia epileptisia kohtauksia, että minun olisi pitänyt jäädä sairaalaan? Olen vain käynyt sairaalassa ja olen sitten päässyt samana päivänä sairaalasta pois. Nykyisin minulla on epilepsialääkitys käytössä ja siitä on ollut apua. Lisäksi minulla on Asperger ja lievä kehitysvamma.
- epilepsius
Hei!
Mukava, kun kerrot omista epilepsiakokemuksistasi muillekin :) - Faris
Mulla on samaa kokemusta :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893834- 252156
- 2002072
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871654PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3531532Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo161213Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale921205- 931130
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926